|
-
тапсырма.
Айтайық.
Рөлдік ойын: «Дәрігердің қабылдауында».
Рөлдік ойындар
оқушылардың бір-біріне
мейірбандықпен қарап,
түсіну дағдысын
дамытады.
Басқа біреудің рөлін ойнағанда, оның көзқарасы, ойы
мен сезімдерін түсіну
жеңілге түседі.
Сонымен
қатар бұл әдіс сыни ойлауды күшейтіп,
шешім
қабылдауға және
өз көзқарасыңды қорғауға мүмкіндік
береді.
№2 тапсырма.
Сөйлемді толықтырып жаз.
-
Тіс ауырса,
... барамын.
-
Көз
ауырса, ...
барамын.
-
Құлақ
ауырса, ...
барамын.
-
Дәрі керек
болса, ...
барамын.
Керекті сөздер: көз
дәрігеріне, тіс
дәрігеріне,
дәріханаға, құлақ дәрігеріне.
|
Топтық жұмыс.
Рөлдерге бөлініп
ойнайды.
«Тілек қалпағы» ойыны.
Досыңа жақсы
тілек айт.
Үлгі: Досым,
кәмпит жеме.
Тісің ауырады.
Сергіту сәті.
Дүйсенбіде доп
ойнаймыз,
Сейсенбіде серуендейміз, Сәрсенбіде сурет
саламыз,
Бейсенбіде би билейміз, Жұма күні
жуынамыз,
Сенбі және
жексенбі
«Ханшатырда» демаламыз.
Жазылым тапсырмасын орындайды. Саралау тапсырмасы. Таңертең
не істеуіміз
керек? Оқушылар
қолшатырдың әр
бөлігіне қағазға
өз ойларын
жазып іледі.
Жазылым тапсырмасын орындайды.
Дескриптор:
|
ҚБ: топтардың
бірін-бірі бағалауы
ҚБ: қолпаштау
|
интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
соңы (5
мин)
|
Кері байланыс. Бір оқушы «Денің сау
болсын десең…» деп
ортаға шығады.
Қалған оқушылар
осы
сөйлемді толықтырып, шеңбер
құрайды.
|
Сөйлемді
толықтырып, шеңбер
құрайды.
|
|
ойын
|