Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: 3 Бөлім «Адам»
| Мектеп: Қ.Байсеитов атындағы МДШО бар орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Дюсекенова Эльвира Буркитбаевна |
Күні:19.11.2018 ж |
|
Сынып: 2 |
|
Сабақ тақырыбы | Денеге қалай күтім жасаймыз? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) | 2.2.3.4 жеке гигиенаның денсаулықты сақтаудағы рөлін анықтау; 2.2.3.5 тістерді күтудің денсаулықты сақтаудағы маңызын анықтау;2.1.2.4 бақылау жүргізудің жоспарын құру |
Сабақ мақсаттары |
|
Жетістік критерилері | Сабаққа байланысты деректерді пайдалана отырып,суреттерді салыстыра отырып тіс қызметтерін анықтайды. |
Тілдік мақсаттар | Тазалық, тіс, тісжиегі тірек сөздерді өз жауаптарында қолдана білу. |
Құндылықтарды дарыту | Тазалық сақтау |
Пәнаралық байланыстар | Әдебиет, дүниетану пәнімен байланыс |
Алдыңғы меңгерілген білім | Берілген тақырып аясында зерттеу жұмыстарын жүргізу. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақ басы
3 минут
3 минут | (Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру. «Ертеңгілік шеңбер» Қайырлы күн, көздерім! Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).Қайырлы күн, құлақтарым! Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).Қайырлы күн, қолдарым! Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).Қайырлы күн, аяқтарым! Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).Қайырлы күн, мұғалім! Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)Өлең оқу «Не үшін керек?»ТОПҚА БӨЛІНУ:І-ТОП:Дене күтіміІІ-ТОП:Тіс күтіміСабақтың тақырыбын ашу. Миға шабуыл.ГИГИЕНА 1.Жеке гигиена дегеніміз не? 2.Денеге қалай күтім жасайсың? «Сипаттау ойыны» (ТОППЕН ЖҰМЫС)Оқушылар өз қолдарына қарап мына сұраққа жауап береді-Қолымыз неге кірлейді? (басқалар ұстаған заттарды ұстаймыз, оларда шаң-тозаң болады)-Кірді не тазалайды? (сабын мен су)-Қолды қандай жағдайларды жуу керек? (тамақ әзірлегенде, тамақ ішер алдында, мектептен келген соң т.б- Адам өз денесін таза ұстау үшін қандай күтім керек?ҚБ «ОТШАШУ» |
суреттер |
Сабақтың ортасы
5 минут
5 минут
5 минут
| (Т) Суретпен жұмыс.Зерттеу Қауіпсіздік ережесі бойынша әр оқушы өз айнасын алады және өз тісінің саны мен пішінін қарайды. Нәтижесін жазады.Зерттеу жұмысын жүргізуге арналған нұсқаулар:Ауыз қуысындағы тістерді санайдыТістің қатты ма жұмсақ па екендігін тексереді? ТексередіТістің түсі қандай?Тісті емдейтін дәрігерді қалай атаймыз?Қорытындылау(асты дұрыс қорыту үшін асықпай ішу керек, тістің көмегімен дұрыс тамақтану арқылы денсаулықты сақтаймыз)№1 кесте ҚБ «Бас бармақ» әдісі
Талдау.Тамақтану барысында тістің қызметін анықтайдыНұсқау:Аздап тамақ жеңіз – тістердің қандай түрлері жұмыс жасайтынын бақылау және әр тістің қызметін анықтау.Қорытынды: азу тістер тағамды ұсатады, ит тістер жыртады, күрек тістер тістейді.ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС (Бояу,сәйкестендіру)СЕРГІТУ СӘТІ2- тапсырма Дәлелдеу. Ай, тісім-ай ... Сурет бойынша тістегі тесіктің неден пайда болатыны туралы ойланады және себебін анықтап кестені толтырады.Нұсқау:
Шамадан тыс тәтті жесек?Тістегі тісжегіш қалай пайда болады?(мұғалім)Тіс сау болу үшін ереже құру*тәттіні көп жемеу*ауызды шаю*тісті күніне 2 рет тазалау*тіс дәрігеріне көрінуДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС ҚБ «бағдаршам» Қорыту:1.Тістің пішіні мен көлемі олардың қызметіне бпайланысты.2.Денеге күтім жасағандай тіске де сондай күтім жасау керек3.Құртты,қатты көкеністер мен жемістер тісті бүлінуінен сақтайды |
айна
кесте
Сурет
тағамдар
|
Сабақтың соңы3 мин Кері байланыс
Рефлексия
|
| |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Қабілеті төмен оқушылар тісті күту туралы жаднама жасайдыҚабілеті жоғары оқушылар тағамның не сусынның 100 грамындағы қант мөлшерін салыстыра алады.
Тістің эмалін сақтау не бүлдіруге мысал келтіруЫстық пен суық.Немесе оқушыларға тістің түрлері салынған суреттерін, «тістеу», «шайнау», «кесу», «жырту» сөздері жазылған парақша тарату және салыстыру |
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру: Қабілеті жоғары оқушылар сұрақтарды өз бетінше құрастыра алады.
|
| Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|