Сабақтың басы
10
минут
Ұйымдастыру
кезеңі
Үй
тапсырмасы
(Білу)
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру,түгелдеу,денсаулықтарына көңіл
бөлу
«Досым саған
тілерім» сыныпта жағымды психологиялық
ахуал орнату.
Қуанамын мен
де
Қуанасың сен
де
Қуанайық
достарым
Арайлап атқан
күнге
Стикерге жазылған сандар
арқылы үш топқа бөлу
1топ- «Жай
бөлшек», 2топ-«Ондық
бөлшек», 3топ-«Натурал
сан»
«Сұрақтар
жаңбыры» әдісі арқылы өткенді
қайталау.
1.Қандай бөлшектер ондық
бөлшектер деп аталады?
2.Ондық бөлшектің
жазылуында үтір қайда қойылады?
3.Ондық бөлшектің
жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп
аталады?
4.Ондық бөлшекті жай бөлшек
түрінде жазу үшін ..................
5.Бөлімі 10 санына еселік
болатын санды қалай жазуға болады?
6.Бөлшектің ондық
жазылуында үтірден кейін қанша цифр болуы
керек?
7.Егер ондық бөлшектің оң
жағына нөлді тіркеп жазса бөлшек өзгере
ме?
Дескриптор:
-ондық бөлшектің анықтамасын
айтады;
-ондық бөлшектің жазылуында
үтір қайда қойылатынын біледі;
-ондық таңбаны ажырата
алады;
-ондық бөлшекті жай бөлшек
түрінде,жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу алгоритмін
біледі;
Оқушылардың ондық бөлшектерді
салыстыру,координаталық сәуледе кескіндеу ережесін қорытындылауға
тапсырмалар
Бағалау:смайликтер арқылы
(графикалық),ауызша (мадақтау)
1-тапсырма:«Артық -
Кем» ойыны.(Жеке жұмыс) Оқушыларға
ондық бөлшектер жазылған бірнеше үлестірме таратамын және
кез-келген ондық бөлшекті және «артық» немесе «кем» сөздерін
айтамын. Егер «артық» десем, оқушылар мен берген саннан артық сан
жазылған үлестірмелерін, ал «кем» десем, аталған саннан кіші
сандары бар үлестірмелерін көтереді
1,95
|
0,28
|
1,8
|
1,4
|
2,22
|
1,125
|
6,30
|
0,013
|
0,6
|
2,13
|
8,29
|
11,1
|
0,12
|
5,8
|
35,12
|
90,05
|
3,17
|
3,24
|
35,327
|
4,45
|
3,8
|
4,8
|
42,93
|
9,1
|
Дескриптор:
-Ондық бөлшектен үлкен не кіші
екенін разрядтары бойынша салыстырып айта алады
;
Бағалау: ауызша
(мадақтау)
2-тапсырма: «Үштік»
әдіс.Бірік, ойлан,
бөліс (Топтық
жұмыс)
Әр топ өздеріне берілген
тапсырмаларды орындайды
1-топ:Ондық бөлшектерді
координаталақ сәуленің көмегімен
салыстырыңдар:

Мына ондық бөлшектердің
арасында орналасқан натурал санды тап.
а)8,5<х<9,5;
б) 0,23<х<1,7; в)
9,99<х<10,1
2-топ: Координаталақ сәуледе
нүктелермен кескінделген ондық бөлшектерді сәуленің төменгі жағына
ондық,жоғары жағына жай бөлшекпен
жазыңдар.

3-топ: Координаталары
0,1;0,25;0,5;0,75;0,8 бөлшектеріне тең нүктелерді координаталақ
сәуледе белгілеңдер.Белгіленген нүктелерді сәуленің төменгі жағына
ондық,жоғары жағына жай бөлшекпен
жазыңдар

Дескриптор:
- координаталық сәуледе ондық
бөлшектің бүтін бөлігі, ондық үлестері және жүздік үлестері қалай
кескінделетінін анықтай алады;
-өзара тең ондық бөлшектер
координаталық сәуледе бір нүктемен кескінделетінін көрсете
алады;
- координаталық сәуледе кіші
ондық бөлшек сол жақта,үлкені оң жақта орналасатынын білу арқылы
салыстыра алады
-
ондық бөлшектердің арасында
орналасқан натурал санды ойша таба алады;
-ондық бөлшектерді дұрыс оқи
алады
Бағалау:топтар бір-бірін қошеметтеп
қол соғу арқылы бағалайды
|
Оқулық,
жұмыс
дәптерлері,
Слайд-1
сандар
жазылған
қима
қағаздар
слайд-2
Слайд-3
Жауап
үлгілері
Ондық бөлшектер жазылған қима
қағаздар
Слайд
4,5,6
А2
парақша,
маркер
|
Сабақтың ортасы
20
минут
Жаңа
сабақ
(Түсіну)
Талдау
Қолдану,Жинақтау
Есептер
шығару
Бағалау
|
Өте ерте заманда адамдардың
заттарды санауы қажет болғандықтан натурал
сандар, одан кейін нәрселерді тең етіп бөлу қажеттігінен жай
бөлшектер пайда болды.Техника, өндіріс,сауданың өсуіне байланысты
тез және дәл үтірлер арқылы есептелінетін ондық бөлшектер
қолданылды.
Орыстың ұлы математигі
Магницкий:
«Бүтінге келсең
жұлынып,
Алдыңа еш жан
салмасаң
Бөлшекке келсең
бұғынып,
Жауабын таба
алмасаң,
Есепке мықты
демелік,
Бөлшекке көңіл
бөлейік»
Ал, Рим жазушысы
Цицерон
«Бөлшекті
білмейінше,математиканы білемін деп ешкім айта
алмайды!» деген екен.Сондықтан балалар
натурал сандарға амалдар қолдануды қанша білсек те ,бөлшек сандарға
амалдар қолдануды білмесек болмайды. Яғни ондық бөлшектерге де
натурал сан мен жай бөлшектер сияқты қосу,азайту,көбейту,бөлу
амалдары қолданылады.Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Ондық бөлшектерді қосу
және азайту»
Мақсаты: 5.1.2.27.Ондық бөлшектерді
қосу және азайтуды орындау.
«Тыңдау
ережесі» бойынша электронды оқулықтан
ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың алгоритмімен
танысады

Сергіту
сәті:Ондық бөлшек сөзінен сөздер
құрау
Оқулықтағы берілген
есептерді «Баспалдақ» әдісі
бойынша
деңгейлеріне
(төмен,орта,жоғары) қарай жеке тақтада
«Күн
шуағы» ойыны
арқылы
орындайды
Ойын
шарты:Бетін бұлт жапқан күннің
бейнесі. Оқушылар қатар-қатар тұрып, әрбір күннің шуағындағы бір
тапсырманы орындайды. Дайын болған қатар күннің шуағын тақтаға
жабыстырады. Қай топтың жауабы дұрыс болса, сол топтың күні шайдай
ашылады.
Дескр |