Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.3.В Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану

    Күні:

    «Тексерілді»……………………………………….

    Сынып:5,математика

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.27.Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін білу,

    Басым көпшілігі: ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін қарапайым амалдар орындауда қолдану ,мәтін есепке санды өрнек құру,қарапайым теңдеулерді шешу

    Кейбір оқушылар: ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін күрделі есептер шығаруда қолдану,күрделі теңдеудің түбірін табу,өрнекті ықшамдап,оның мәнін табу,

    Бағалау критерийлері

    -Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережелерін біледі

    -Ондық бөлшектерге қосу және азайту ережесін күрделі есептер шығаруда қолданады,мәтін есепке санды өрнек құра алады, қарапайым теңдеулерді шешеді

    -Ондық бөлшектерге қосу және азайту ережесін күрделі есептер шығаруда қолданады,күрделі теңдеудің түбірін табады,өрнекті ықшамдап,оның мәнін табады

    Тілдік мақсаттар

    -Ондық бөлшектерге қосу және азайту амалдарын қолдану алгоритмін ауызша түсіндіре алады.

    Екі ондық бөлшекті қосу (азайту) үшін ..................... керек.

    Пәнге тән лексика мен терминология:ондық бөлшек,ондық таңба,үтір,бүтін бөлігі,бөлшек бөлігі

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    -ондық бөлшектер ондық жүйеде жазылған сандар болғандықтан,оларды қосу.....

    - ондық бөлшектерді қосу және азайтуда аттас разрядтар.......

    -ондық бөлшектерді қосқанда, қосудың......

    Құндылықтарды

    дарыту


    Топтық жұмыс арқылы ұжымшылдық,көшбасшылық,ортақ істің нәтижесінде жауапкершілікпен қарау,ортаға бейімделу,жеке жұмыс арқылы жауапкершілік арту,тәжірибеде қолдану,өмір бойы білім алу,өзін өзі реттеу.

    Пәнаралық байбайланыстар

    Сызу,география,жаратылыстану,әдебиет,ағылшын тілі,орыс тілі

    Бастапқы білім


    Қосудың қасиеттері,ондық бөлшектерді оқу,жазу,салыстыру,ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Үй тапсырмасы

    (Білу)

    Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру,түгелдеу,денсаулықтарына көңіл бөлу

    «Досым саған тілерім» сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.

    Қуанамын мен де

    Қуанасың сен де

    Қуанайық достарым

    Арайлап атқан күнге

    Стикерге жазылған сандар арқылы үш топқа бөлу

    1топ- «Жай бөлшек», 2топ-«Ондық бөлшек», 3топ-«Натурал сан»

    «Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы өткенді қайталау.

    1.Қандай бөлшектер ондық бөлшектер деп аталады?

    2.Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады?

    3.Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп аталады?

    4.Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін ..................

    5.Бөлімі 10 санына еселік болатын санды қалай жазуға болады?

    6.Бөлшектің ондық жазылуында үтірден кейін қанша цифр болуы керек?

    7.Егер ондық бөлшектің оң жағына нөлді тіркеп жазса бөлшек өзгере ме?

    Дескриптор:

    -ондық бөлшектің анықтамасын айтады;

    -ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылатынын біледі;

    -ондық таңбаны ажырата алады;

    -ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде,жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу алгоритмін біледі;

    Оқушылардың ондық бөлшектерді салыстыру,координаталық сәуледе кескіндеу ережесін қорытындылауға тапсырмалар

    Бағалау:смайликтер арқылы (графикалық),ауызша (мадақтау)

    1-тапсырма:«Артық - Кем» ойыны.(Жеке жұмыс) Оқушыларға ондық бөлшектер жазылған бірнеше үлестірме таратамын және кез-келген ондық бөлшекті және «артық» немесе «кем» сөздерін айтамын. Егер «артық» десем, оқушылар мен берген саннан артық сан жазылған үлестірмелерін, ал «кем» десем, аталған саннан кіші сандары бар үлестірмелерін көтереді

    1,95

    0,28

    1,8

    1,4

    2,22

    1,125

    6,30

    0,013

    0,6

    2,13

    8,29

    11,1

    0,12

    5,8

    35,12

    90,05

    3,17

    3,24

    35,327

    4,45

    3,8

    4,8

    42,93

    9,1

    Дескриптор:

    -Ондық бөлшектен үлкен не кіші екенін разрядтары бойынша салыстырып айта алады ;

    Бағалау: ауызша (мадақтау)

    2-тапсырма: «Үштік» әдіс.Бірік, ойлан, бөліс (Топтық жұмыс)

    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды

    1-топ:Ондық бөлшектерді координаталақ сәуленің көмегімен салыстырыңдар:

    Мына ондық бөлшектердің арасында орналасқан натурал санды тап.

    а)8,5<х<9,5; б) 0,23<х<1,7; в) 9,99<х<10,1

    2-топ: Координаталақ сәуледе нүктелермен кескінделген ондық бөлшектерді сәуленің төменгі жағына ондық,жоғары жағына жай бөлшекпен жазыңдар.

    3-топ: Координаталары 0,1;0,25;0,5;0,75;0,8 бөлшектеріне тең нүктелерді координаталақ сәуледе белгілеңдер.Белгіленген нүктелерді сәуленің төменгі жағына ондық,жоғары жағына жай бөлшекпен жазыңдар

    Дескриптор:

    - координаталық сәуледе ондық бөлшектің бүтін бөлігі, ондық үлестері және жүздік үлестері қалай кескінделетінін анықтай алады;

    -өзара тең ондық бөлшектер координаталық сәуледе бір нүктемен кескінделетінін көрсете алады;

    - координаталық сәуледе кіші ондық бөлшек сол жақта,үлкені оң жақта орналасатынын білу арқылы салыстыра алады

    - ондық бөлшектердің арасында орналасқан натурал санды ойша таба алады;

    -ондық бөлшектерді дұрыс оқи алады

    Бағалау:топтар бір-бірін қошеметтеп қол соғу арқылы бағалайды

    Оқулық,

    жұмыс дәптерлері,

    Слайд-1

    сандар жазылған

    қима қағаздар


    слайд-2















    Слайд-3


    Жауап үлгілері


    Ондық бөлшектер жазылған қима қағаздар






    Слайд 4,5,6




    А2 парақша,

    маркер



    Сабақтың ортасы

    20 минут

    Жаңа сабақ

    (Түсіну)





















    Талдау
















    Қолдану,Жинақтау

    Есептер шығару















    Бағалау





    Өте ерте заманда адамдардың заттарды санауы қажет болғандықтан натурал сандар, одан кейін нәрселерді тең етіп бөлу қажеттігінен жай бөлшектер пайда болды.Техника, өндіріс,сауданың өсуіне байланысты тез және дәл үтірлер арқылы есептелінетін ондық бөлшектер қолданылды.

    Орыстың ұлы математигі Магницкий:

    «Бүтінге келсең жұлынып,

    Алдыңа еш жан салмасаң

    Бөлшекке келсең бұғынып,

    Жауабын таба алмасаң,

    Есепке мықты демелік,

    Бөлшекке көңіл бөлейік»

    Ал, Рим жазушысы Цицерон

    «Бөлшекті білмейінше,математиканы білемін деп ешкім айта алмайды!» деген екен.Сондықтан балалар натурал сандарға амалдар қолдануды қанша білсек те ,бөлшек сандарға амалдар қолдануды білмесек болмайды. Яғни ондық бөлшектерге де натурал сан мен жай бөлшектер сияқты қосу,азайту,көбейту,бөлу амалдары қолданылады.Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ондық бөлшектерді қосу және азайту»

    Мақсаты: 5.1.2.27.Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау.

    «Тыңдау ережесі» бойынша электронды оқулықтан ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың алгоритмімен танысады

    Сергіту сәті:Ондық бөлшек сөзінен сөздер құрау


    Оқулықтағы берілген есептерді «Баспалдақ» әдісі бойынша

    деңгейлеріне (төмен,орта,жоғары) қарай жеке тақтада «Күн шуағы» ойыны

    арқылы орындайды

    Ойын шарты:Бетін бұлт жапқан күннің бейнесі. Оқушылар қатар-қатар тұрып, әрбір күннің шуағындағы бір тапсырманы орындайды. Дайын болған қатар күннің шуағын тақтаға жабыстырады. Қай топтың жауабы дұрыс болса, сол топтың күні шайдай ашылады.

    Дескр

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аймаханбетова Жаныл Альмахановна
    30 Қаңтар 2024
    429
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ.5-сынып.математика.Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ.5-сынып.математика.Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ондық бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына дайын презентация,қмж,үлестірмелер т.б
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.3.В Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану

    Күні:

    «Тексерілді»……………………………………….

    Сынып:5,математика

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.27.Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін білу,

    Басым көпшілігі: ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін қарапайым амалдар орындауда қолдану ,мәтін есепке санды өрнек құру,қарапайым теңдеулерді шешу

    Кейбір оқушылар: ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін күрделі есептер шығаруда қолдану,күрделі теңдеудің түбірін табу,өрнекті ықшамдап,оның мәнін табу,

    Бағалау критерийлері

    -Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережелерін біледі

    -Ондық бөлшектерге қосу және азайту ережесін күрделі есептер шығаруда қолданады,мәтін есепке санды өрнек құра алады, қарапайым теңдеулерді шешеді

    -Ондық бөлшектерге қосу және азайту ережесін күрделі есептер шығаруда қолданады,күрделі теңдеудің түбірін табады,өрнекті ықшамдап,оның мәнін табады

    Тілдік мақсаттар

    -Ондық бөлшектерге қосу және азайту амалдарын қолдану алгоритмін ауызша түсіндіре алады.

    Екі ондық бөлшекті қосу (азайту) үшін ..................... керек.

    Пәнге тән лексика мен терминология:ондық бөлшек,ондық таңба,үтір,бүтін бөлігі,бөлшек бөлігі

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    -ондық бөлшектер ондық жүйеде жазылған сандар болғандықтан,оларды қосу.....

    - ондық бөлшектерді қосу және азайтуда аттас разрядтар.......

    -ондық бөлшектерді қосқанда, қосудың......

    Құндылықтарды

    дарыту


    Топтық жұмыс арқылы ұжымшылдық,көшбасшылық,ортақ істің нәтижесінде жауапкершілікпен қарау,ортаға бейімделу,жеке жұмыс арқылы жауапкершілік арту,тәжірибеде қолдану,өмір бойы білім алу,өзін өзі реттеу.

    Пәнаралық байбайланыстар

    Сызу,география,жаратылыстану,әдебиет,ағылшын тілі,орыс тілі

    Бастапқы білім


    Қосудың қасиеттері,ондық бөлшектерді оқу,жазу,салыстыру,ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Үй тапсырмасы

    (Білу)

    Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру,түгелдеу,денсаулықтарына көңіл бөлу

    «Досым саған тілерім» сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.

    Қуанамын мен де

    Қуанасың сен де

    Қуанайық достарым

    Арайлап атқан күнге

    Стикерге жазылған сандар арқылы үш топқа бөлу

    1топ- «Жай бөлшек», 2топ-«Ондық бөлшек», 3топ-«Натурал сан»

    «Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы өткенді қайталау.

    1.Қандай бөлшектер ондық бөлшектер деп аталады?

    2.Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады?

    3.Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңбалар деп аталады?

    4.Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін ..................

    5.Бөлімі 10 санына еселік болатын санды қалай жазуға болады?

    6.Бөлшектің ондық жазылуында үтірден кейін қанша цифр болуы керек?

    7.Егер ондық бөлшектің оң жағына нөлді тіркеп жазса бөлшек өзгере ме?

    Дескриптор:

    -ондық бөлшектің анықтамасын айтады;

    -ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылатынын біледі;

    -ондық таңбаны ажырата алады;

    -ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде,жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу алгоритмін біледі;

    Оқушылардың ондық бөлшектерді салыстыру,координаталық сәуледе кескіндеу ережесін қорытындылауға тапсырмалар

    Бағалау:смайликтер арқылы (графикалық),ауызша (мадақтау)

    1-тапсырма:«Артық - Кем» ойыны.(Жеке жұмыс) Оқушыларға ондық бөлшектер жазылған бірнеше үлестірме таратамын және кез-келген ондық бөлшекті және «артық» немесе «кем» сөздерін айтамын. Егер «артық» десем, оқушылар мен берген саннан артық сан жазылған үлестірмелерін, ал «кем» десем, аталған саннан кіші сандары бар үлестірмелерін көтереді

    1,95

    0,28

    1,8

    1,4

    2,22

    1,125

    6,30

    0,013

    0,6

    2,13

    8,29

    11,1

    0,12

    5,8

    35,12

    90,05

    3,17

    3,24

    35,327

    4,45

    3,8

    4,8

    42,93

    9,1

    Дескриптор:

    -Ондық бөлшектен үлкен не кіші екенін разрядтары бойынша салыстырып айта алады ;

    Бағалау: ауызша (мадақтау)

    2-тапсырма: «Үштік» әдіс.Бірік, ойлан, бөліс (Топтық жұмыс)

    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды

    1-топ:Ондық бөлшектерді координаталақ сәуленің көмегімен салыстырыңдар:

    Мына ондық бөлшектердің арасында орналасқан натурал санды тап.

    а)8,5<х<9,5; б) 0,23<х<1,7; в) 9,99<х<10,1

    2-топ: Координаталақ сәуледе нүктелермен кескінделген ондық бөлшектерді сәуленің төменгі жағына ондық,жоғары жағына жай бөлшекпен жазыңдар.

    3-топ: Координаталары 0,1;0,25;0,5;0,75;0,8 бөлшектеріне тең нүктелерді координаталақ сәуледе белгілеңдер.Белгіленген нүктелерді сәуленің төменгі жағына ондық,жоғары жағына жай бөлшекпен жазыңдар

    Дескриптор:

    - координаталық сәуледе ондық бөлшектің бүтін бөлігі, ондық үлестері және жүздік үлестері қалай кескінделетінін анықтай алады;

    -өзара тең ондық бөлшектер координаталық сәуледе бір нүктемен кескінделетінін көрсете алады;

    - координаталық сәуледе кіші ондық бөлшек сол жақта,үлкені оң жақта орналасатынын білу арқылы салыстыра алады

    - ондық бөлшектердің арасында орналасқан натурал санды ойша таба алады;

    -ондық бөлшектерді дұрыс оқи алады

    Бағалау:топтар бір-бірін қошеметтеп қол соғу арқылы бағалайды

    Оқулық,

    жұмыс дәптерлері,

    Слайд-1

    сандар жазылған

    қима қағаздар


    слайд-2















    Слайд-3


    Жауап үлгілері


    Ондық бөлшектер жазылған қима қағаздар






    Слайд 4,5,6




    А2 парақша,

    маркер



    Сабақтың ортасы

    20 минут

    Жаңа сабақ

    (Түсіну)





















    Талдау
















    Қолдану,Жинақтау

    Есептер шығару















    Бағалау





    Өте ерте заманда адамдардың заттарды санауы қажет болғандықтан натурал сандар, одан кейін нәрселерді тең етіп бөлу қажеттігінен жай бөлшектер пайда болды.Техника, өндіріс,сауданың өсуіне байланысты тез және дәл үтірлер арқылы есептелінетін ондық бөлшектер қолданылды.

    Орыстың ұлы математигі Магницкий:

    «Бүтінге келсең жұлынып,

    Алдыңа еш жан салмасаң

    Бөлшекке келсең бұғынып,

    Жауабын таба алмасаң,

    Есепке мықты демелік,

    Бөлшекке көңіл бөлейік»

    Ал, Рим жазушысы Цицерон

    «Бөлшекті білмейінше,математиканы білемін деп ешкім айта алмайды!» деген екен.Сондықтан балалар натурал сандарға амалдар қолдануды қанша білсек те ,бөлшек сандарға амалдар қолдануды білмесек болмайды. Яғни ондық бөлшектерге де натурал сан мен жай бөлшектер сияқты қосу,азайту,көбейту,бөлу амалдары қолданылады.Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ондық бөлшектерді қосу және азайту»

    Мақсаты: 5.1.2.27.Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау.

    «Тыңдау ережесі» бойынша электронды оқулықтан ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың алгоритмімен танысады

    Сергіту сәті:Ондық бөлшек сөзінен сөздер құрау


    Оқулықтағы берілген есептерді «Баспалдақ» әдісі бойынша

    деңгейлеріне (төмен,орта,жоғары) қарай жеке тақтада «Күн шуағы» ойыны

    арқылы орындайды

    Ойын шарты:Бетін бұлт жапқан күннің бейнесі. Оқушылар қатар-қатар тұрып, әрбір күннің шуағындағы бір тапсырманы орындайды. Дайын болған қатар күннің шуағын тақтаға жабыстырады. Қай топтың жауабы дұрыс болса, сол топтың күні шайдай ашылады.

    Дескр

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Презентация 5 сынып
    30.01.2024
    429
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аймаханбетова Жаныл Альмахановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации