Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабқ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отбасылық дәстүр мен мерекелер

    Мектеп: Б Нысанбаев атындағы орта мектеп

    Мұғалімнің есімі:Қадіршина Арнұр Бақтыбайқызы


    Сынып: 5 «б» сыныбы

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Әдет-ғұрыптар..Синоним

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.Ж5.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазу.

    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Негізгі ақпараттарды сақтай отырып оқылым және тыңдалым материалдары бойынша жинақы мәтін жазады.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Негізгі ақпаратты анықтайды.

    Мәтіндегі тірек сөздердің синонимін тауып, сөйлем құрайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін мазмұнындағы ақпараттардың маңыздылығына, өзектілігіне талдау жасайды,әдет-ғұрыптарға байлансты эссе жазады.

    Бағалау критерийі


    Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды.

    Ақпараттарды қолданып,мәтінді өз сөзімен баяндайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:синоним,салт-дәстүрлер,әдет-ғұрыптар,үлгі-өнеге.


    Құндылықтарға баулу

    Халқымыздың игі дәстүрлерін,ізгі-қасиеттерін,инабаттылы,,іскерлік дағдыларын,салт-дәстүр,әдет-ғұрыптарын бойларына сіңіру.

    Пәнаралық байланыс

    мәдениет

    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы алғкан білімдеріне шолу жасау.

    Сабақ барысы


    Жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Басы (10 мин)

    Сәлемдесу.аудиозапис тыңдату.

    1. .Бұл суреттер туралы не айта аламыз?Осы суреттер бойынша ортақ қандай тақырып алуға болады?

    2. Балалар айтады өз ойларын сурет бойынша.

    Салт-дәстүр,әдет-ғұрып туралы екен,ия дұрыс айтасындар дер,сұрақ қоямын.

    Салт-дәстүр дегенді қалай түсінеміз?

    Әдет-ғұрып дегеніміз не?

    Қалай ойлайсыңдар олардың қандай айырмашылықтары бар?

    Оқушылардың жауабын өзім де толықтырып кетемін.

    Әдет-ғұрып- дәстүрге айналған жалпыға бірдей қалыптасқан,әр этносқа тән ортақ тәртіп,салт-сана,қазақтың өмір салтын қолдану маен дәріптеудә ғұрып дейміз.

    «Білгенім артық болмас» айдары

    1.Отау көтеру дәстүрі

    2.Тәрбие дәстүрі

    3.Отбасы,тұрмыс дәстүрі

    4.Еңбек дәстүрлері

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары хабарланады.

    1. Оқушыларды топқа бөлу.


    Қанатты сөздер



    Ортасы (20 мин.)

    1-тапсырма. «Шашыраған сөздер» ойыны.

    Сөздерді орын-орнына қойыңдар.

    Баланың,тай,атайды,тойында,сүндет,барғанда,мектепке,әке-шешесі.Оны, дейді, «бәсіре»,тай.Бағады,оны,үйретеді,бала,күтімге алады,ерекше.Мал бағуға,сол арқылы,үйренеді,еңбекке.»Бәсіре»атау,көңілін,баланың,өмірге,өсіреді,бейімдейді.

    Тілдік бағдар.Лексикалық норма.Синоним.

    2-тапсырма

    .Берілген мәтінді оқып шығып,тірек сөздерді анықтау.синонимдерді табу. 3-топқа үш тақырыпты беру.

    1-топ. «Ала жіп»

    2-топ. «Асар»

    3-топ. «Ат майы»

    «Ала жіп аттамау».Қазақ дүниетанымында ала жіп туралы әртүрлі ұғымдар мен түсініктер бар.Мысалы,баланың тұсауын кескенде,адамдар қатты ренжіскенде,тағы басқа әдет-ғұрып қағидаларында «ала жіп» бейнесі қолданылады.Соның бірі –«ала жіп аттамау» деп аталады.Ол адалдыққа ,адамгершілікке сай қолданылатын фразеологизм десе де болады.Бұл теңеу «ешкімне қиянат жасама,біреудің мал-мүлкін ұрлама»дегенді білдіреді. «Асар» -қазақ елінің ұжымдық топта жұмыс істеуінің бір көрінісі.

    Мінер аты жоқ кедейлер байларға келіп ат майын сұрайды,яғни мініске ат сұрау.

    Дискриптор:

    1. Мәтіндегі маңызды ақпараттарды белгілер алады.

    2. Іріктелген ақпараттар негізінде мәтінді өз сөзімен жазады.






    аудиотаспа

    Сабақтың соңы (10 мин.)

    Кері байланыс.

    Сабақтағы тапсырмалардың меңгерілуін анықтау мақсатында сауалнама беру.










    Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игері деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.









    Екі жұлдыз бір тілек

    АКТ


    Сабақ бойынша рефлекция.

    Сабақ мақсаттары немес оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса,неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кеззеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта

    берілген сұрақтарға жауап беріңіз.













    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі немесе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:


    2:


    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді?


    1:


    2:



    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі

    сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1:


    2:










































    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отбасылық дәстүр мен мерекелер

    Мектеп: Б Нысанбаев атындағы орта мектеп

    Күні: 26.04.2017

    Мұғалімнің есімі:Қадіршина Арнұр Бақтыбайқызы


    Сынып: 5 «б» сыныбы

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ана тілі-ұлт байлығы.Дауысты,дауыссыз дыбыстар.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтау. (5.5.О 1)

    Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату.( 5.О3)

    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпааратты түсінеді,анықтайды.Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыратады.Дыбыстарға талдау жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді өлең құрлысына талдайды.маңызды ақпаратты талдап,өз ойларымен жалғастырады.


    Кейбір оқушылар орындай алады: Ана тілінің болашағы туралы ой толғайды,пікір бөліседі.

    Бағалау критерийі


    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтайды. Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыратады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:синоним,салт-дәстүрлер,әдет-ғұрыптар,үлгі-өнеге.


    Құндылықтарға баулу

    Халқымыздың игі дәстүрлерін,ізгі-қасиеттерін,инабаттылы,,іскерлік дағдыларын,салт-дәстүр,әдет-ғұрыптарын бойларына сіңіру.

    Пәнаралық байланыс

    мәдениет

    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы алғкан білімдеріне шолу жасау.

    Сабақ барысы


    Жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Басы (10 мин)

    Ана тілі туралы бейнероликтентыңдату.

    Тіл туралы шумақтар арқылы топқа бөлу.

    Дискриптор:

    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді,анықтайды.

    Жанрлық ерекшелігін ажырату.

    Дыбыстық талдау жасайды

    Өлең құрлысына талдайды.

    Маңызды ақпаратты таңдайды,өз ойларымен жалғастырады,мәтінді мақал-мәтелмен жалғастырады.

    Ой толғап,пікір бөліседі.



    Қанатты сөздер



    Ортасы (20 мин.)

    1.«Мені жалғастыр»-Оқушылар кезекпен өлең шумақтарын оқиды.

    2.«Кір жаятын жіп» - әр топтың оқушылары кезекпен келіп сұрақтарды алады.

    - Мәтінді жанрлық ерекшелігіне ажыратыңыз?

    -Өлең құрлысына талда

    -Маңызды ақпаратты талдап,өз ойыңмен жалғастыр.

    -Жұпар,қанжыға

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кадиршина Арнур Бактыбаевна
    23 Қырқүйек 2020
    629
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ.5-сынып.Қазақ тілі .Әдет-ғұрыптар.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ.5-сынып.Қазақ тілі .Әдет-ғұрыптар.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өзімнің жеке шығармашылығым,әріптестермен бөліскім келді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабқ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отбасылық дәстүр мен мерекелер

    Мектеп: Б Нысанбаев атындағы орта мектеп

    Мұғалімнің есімі:Қадіршина Арнұр Бақтыбайқызы


    Сынып: 5 «б» сыныбы

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Әдет-ғұрыптар..Синоним

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.Ж5.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазу.

    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Негізгі ақпараттарды сақтай отырып оқылым және тыңдалым материалдары бойынша жинақы мәтін жазады.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Негізгі ақпаратты анықтайды.

    Мәтіндегі тірек сөздердің синонимін тауып, сөйлем құрайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін мазмұнындағы ақпараттардың маңыздылығына, өзектілігіне талдау жасайды,әдет-ғұрыптарға байлансты эссе жазады.

    Бағалау критерийі


    Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды.

    Ақпараттарды қолданып,мәтінді өз сөзімен баяндайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:синоним,салт-дәстүрлер,әдет-ғұрыптар,үлгі-өнеге.


    Құндылықтарға баулу

    Халқымыздың игі дәстүрлерін,ізгі-қасиеттерін,инабаттылы,,іскерлік дағдыларын,салт-дәстүр,әдет-ғұрыптарын бойларына сіңіру.

    Пәнаралық байланыс

    мәдениет

    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы алғкан білімдеріне шолу жасау.

    Сабақ барысы


    Жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Басы (10 мин)

    Сәлемдесу.аудиозапис тыңдату.

    1. .Бұл суреттер туралы не айта аламыз?Осы суреттер бойынша ортақ қандай тақырып алуға болады?

    2. Балалар айтады өз ойларын сурет бойынша.

    Салт-дәстүр,әдет-ғұрып туралы екен,ия дұрыс айтасындар дер,сұрақ қоямын.

    Салт-дәстүр дегенді қалай түсінеміз?

    Әдет-ғұрып дегеніміз не?

    Қалай ойлайсыңдар олардың қандай айырмашылықтары бар?

    Оқушылардың жауабын өзім де толықтырып кетемін.

    Әдет-ғұрып- дәстүрге айналған жалпыға бірдей қалыптасқан,әр этносқа тән ортақ тәртіп,салт-сана,қазақтың өмір салтын қолдану маен дәріптеудә ғұрып дейміз.

    «Білгенім артық болмас» айдары

    1.Отау көтеру дәстүрі

    2.Тәрбие дәстүрі

    3.Отбасы,тұрмыс дәстүрі

    4.Еңбек дәстүрлері

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары хабарланады.

    1. Оқушыларды топқа бөлу.


    Қанатты сөздер



    Ортасы (20 мин.)

    1-тапсырма. «Шашыраған сөздер» ойыны.

    Сөздерді орын-орнына қойыңдар.

    Баланың,тай,атайды,тойында,сүндет,барғанда,мектепке,әке-шешесі.Оны, дейді, «бәсіре»,тай.Бағады,оны,үйретеді,бала,күтімге алады,ерекше.Мал бағуға,сол арқылы,үйренеді,еңбекке.»Бәсіре»атау,көңілін,баланың,өмірге,өсіреді,бейімдейді.

    Тілдік бағдар.Лексикалық норма.Синоним.

    2-тапсырма

    .Берілген мәтінді оқып шығып,тірек сөздерді анықтау.синонимдерді табу. 3-топқа үш тақырыпты беру.

    1-топ. «Ала жіп»

    2-топ. «Асар»

    3-топ. «Ат майы»

    «Ала жіп аттамау».Қазақ дүниетанымында ала жіп туралы әртүрлі ұғымдар мен түсініктер бар.Мысалы,баланың тұсауын кескенде,адамдар қатты ренжіскенде,тағы басқа әдет-ғұрып қағидаларында «ала жіп» бейнесі қолданылады.Соның бірі –«ала жіп аттамау» деп аталады.Ол адалдыққа ,адамгершілікке сай қолданылатын фразеологизм десе де болады.Бұл теңеу «ешкімне қиянат жасама,біреудің мал-мүлкін ұрлама»дегенді білдіреді. «Асар» -қазақ елінің ұжымдық топта жұмыс істеуінің бір көрінісі.

    Мінер аты жоқ кедейлер байларға келіп ат майын сұрайды,яғни мініске ат сұрау.

    Дискриптор:

    1. Мәтіндегі маңызды ақпараттарды белгілер алады.

    2. Іріктелген ақпараттар негізінде мәтінді өз сөзімен жазады.






    аудиотаспа

    Сабақтың соңы (10 мин.)

    Кері байланыс.

    Сабақтағы тапсырмалардың меңгерілуін анықтау мақсатында сауалнама беру.










    Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игері деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.









    Екі жұлдыз бір тілек

    АКТ


    Сабақ бойынша рефлекция.

    Сабақ мақсаттары немес оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса,неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кеззеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта

    берілген сұрақтарға жауап беріңіз.













    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі немесе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:


    2:


    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді?


    1:


    2:



    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі

    сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1:


    2:










































    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отбасылық дәстүр мен мерекелер

    Мектеп: Б Нысанбаев атындағы орта мектеп

    Күні: 26.04.2017

    Мұғалімнің есімі:Қадіршина Арнұр Бақтыбайқызы


    Сынып: 5 «б» сыныбы

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ана тілі-ұлт байлығы.Дауысты,дауыссыз дыбыстар.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтау. (5.5.О 1)

    Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату.( 5.О3)

    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпааратты түсінеді,анықтайды.Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыратады.Дыбыстарға талдау жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді өлең құрлысына талдайды.маңызды ақпаратты талдап,өз ойларымен жалғастырады.


    Кейбір оқушылар орындай алады: Ана тілінің болашағы туралы ой толғайды,пікір бөліседі.

    Бағалау критерийі


    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтайды. Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыратады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:синоним,салт-дәстүрлер,әдет-ғұрыптар,үлгі-өнеге.


    Құндылықтарға баулу

    Халқымыздың игі дәстүрлерін,ізгі-қасиеттерін,инабаттылы,,іскерлік дағдыларын,салт-дәстүр,әдет-ғұрыптарын бойларына сіңіру.

    Пәнаралық байланыс

    мәдениет

    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы алғкан білімдеріне шолу жасау.

    Сабақ барысы


    Жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Басы (10 мин)

    Ана тілі туралы бейнероликтентыңдату.

    Тіл туралы шумақтар арқылы топқа бөлу.

    Дискриптор:

    Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді,анықтайды.

    Жанрлық ерекшелігін ажырату.

    Дыбыстық талдау жасайды

    Өлең құрлысына талдайды.

    Маңызды ақпаратты таңдайды,өз ойларымен жалғастырады,мәтінді мақал-мәтелмен жалғастырады.

    Ой толғап,пікір бөліседі.



    Қанатты сөздер



    Ортасы (20 мин.)

    1.«Мені жалғастыр»-Оқушылар кезекпен өлең шумақтарын оқиды.

    2.«Кір жаятын жіп» - әр топтың оқушылары кезекпен келіп сұрақтарды алады.

    - Мәтінді жанрлық ерекшелігіне ажыратыңыз?

    -Өлең құрлысына талда

    -Маңызды ақпаратты талдап,өз ойыңмен жалғастыр.

    -Жұпар,қанжыға

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Ашық сабақ 5 сынып
    23.00.2020
    629
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кадиршина Арнур Бактыбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации