Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Бала құқығы – басты құндылық
|
Бөлім: |
4-бөлім. Адам құқығы мен бостандығы. Синтаксис. |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бала құқығы – басты құндылық |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдай алады; Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата, түрлендіре біледі; |
|
|
Зерттеу сұрағы: |
Функционалдық сауаттылық тапсырмаларын қолдану тиімділігі |
|
Сабақтың барысы:
-
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушының іс- әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі:
5 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.
ә) Топ ережесін еске түсіру.
б) Топтастыру.
«Шаттық шеңбері» әдісімен оқушылардың қандай құқықтар мен міндеттері бар екенін білу.
Сөздер жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлу.
Үй жұмысы:7-тапсырманың
орындалуын тексеру;
Бағалау парағы
Дескриптор: 2балл
-қазақ әйелінің бүгінгі таңдағы құқықтарын анықтайды;
-пікір, дәлел, мысал, қорытынды жазады;
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Жаңа білім
15 минут
«Миға шабуыл» әдісі арқылы білім алушылардың назарын жаңа сабаққа аудару. «Болжам» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын анықтаңдар.
Қызығушылықты ояту. Ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
1-тапсырма. Ойтүрткі. Сендердің ойларыңша, біздің елімізде балалар мен жасөспірімдердің құқықтарын қорғайтын қандай ұйымдар бар? Олар өз жұмысын қандай нормативтік құжаттар бойынша жүргізеді?
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
Тақырыпқа байланысты бейнежазба көрсетіледі.
2-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқылым. Әр топқа мәтін таратылып беріледі. Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдаңдар. Т - кестенін толтырыңдар
Бейнежазбадағы ақпараттарға байланысты сұрақтар қойылады.
Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдайды. Т-кестесін толтырады. Мәтіннің тақырыбын, стилін, тілдік ерекшелігі мен құрылымы және қызметін анықтайды.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- мәтінді талдап, салыстырады;
- мәтіннің тақырыбы мен стилін анықтайды.
-тілдік ерекшелігі мен қызметін талдайды.
Интербелсенді тақта
Бейнежазба
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
Топтық жұмыс. Тапсырма.
1-топ «Бала құқығы – маңызды мәселе» тақырыбында берілген сызбаны пайдаланып, мәтін жазыңдар.
2-топ «Юневалды әділет – кәмелетке толмағандар құқықтарын қорғау кепілі» тақырыбындағы мәтінді оқып, мәтін бойынша қоғамдық-саяси ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды тауып, 3 талқылау сұрағын құрастырыңдар
3-топ: Бала құқыған қорғаумен айналысатын халықаралық және қазақстандық ұйымдардың атқарып жатқан жұмыстары туралы ақпараттарды пайдаланып, постер дайындаңдар.
1-топ
Берілген кестедегі ақпараттарды пайдалана отырып, мәтіндегі ақпараттарды жүйелеп мәтін құрастырады.
2-топ
Қоғамдық-саяси ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды табады, 3 талқылау сұрағын құрастырады
3-топ
Бала құқығы туралы халықаралық және қазақстандық ұйымдар жайлы постер дайындайды.
Дескриптор: Жалпы – 2 балл.
1-топ
- берілген сызбаны пайдаланады;
-мәтін құрастырады.
2-топ
- қоғамдық-саяси, ғылыми коммуникативтік жағдаятқа сай сөздер мен фразаларды табады;
-проблемалық сұрақ құрастырады;
3-топ
- постер дайындайды,
- постерді қорғайды.
Мәтін
жұмыс дәптері
постер
5-тапсырма:
Жеке жұмыс.
Әдеби тіл нормалары. Сызбаларды негізге ала отырып, тақырып бойынша себеп-салдар салаластың жалғаулықты және жалғаулықсыз түрлеріне сөйлем құрастырыңдар.
Оқушылар тақырып бойынша себеп-салдар салаластың жалғаулықты және жалғаулықсыз түрлеріне сөйлем құрастырады.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
-себеп-салдар салалас сөйлемдер құрастырады;
- жалғаулықты және жалғаулықсыз түрлерін ажырата алады.
-жасалу жолы мен тыныс белгілеріне түсінік береді.
Жұмыс дәптерлері
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 мин.
«3 Қ» әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Шарты:
Тақырып бойынша алған ақпараттарды
Құнды –
Қызық –
Қиын – сөздерінің тұсына жазады.
Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі.
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Үй тапсырмасы:
7-тапсырма
«Бала құқығын қорғау туралы Конвенция» тақырыбына ыңғайлас және себеп-салдар сөйлемдерді қолдана отырып, мақала жазыңдар.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.9-сынып. Бала құқығы-басты құндылық
Ашық сабақ.9-сынып. Бала құқығы-басты құндылық
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Бала құқығы – басты құндылық
|
Бөлім: |
4-бөлім. Адам құқығы мен бостандығы. Синтаксис. |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бала құқығы – басты құндылық |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру. |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдай алады; Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата, түрлендіре біледі; |
|
|
Зерттеу сұрағы: |
Функционалдық сауаттылық тапсырмаларын қолдану тиімділігі |
|
Сабақтың барысы:
-
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Білім алушының іс- әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі:
5 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.
ә) Топ ережесін еске түсіру.
б) Топтастыру.
«Шаттық шеңбері» әдісімен оқушылардың қандай құқықтар мен міндеттері бар екенін білу.
Сөздер жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлу.
Үй жұмысы:7-тапсырманың
орындалуын тексеру;
Бағалау парағы
Дескриптор: 2балл
-қазақ әйелінің бүгінгі таңдағы құқықтарын анықтайды;
-пікір, дәлел, мысал, қорытынды жазады;
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Жаңа білім
15 минут
«Миға шабуыл» әдісі арқылы білім алушылардың назарын жаңа сабаққа аудару. «Болжам» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын анықтаңдар.
Қызығушылықты ояту. Ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
1-тапсырма. Ойтүрткі. Сендердің ойларыңша, біздің елімізде балалар мен жасөспірімдердің құқықтарын қорғайтын қандай ұйымдар бар? Олар өз жұмысын қандай нормативтік құжаттар бойынша жүргізеді?
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
Тақырыпқа байланысты бейнежазба көрсетіледі.
2-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқылым. Әр топқа мәтін таратылып беріледі. Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдаңдар. Т - кестенін толтырыңдар
Бейнежазбадағы ақпараттарға байланысты сұрақтар қойылады.
Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдайды. Т-кестесін толтырады. Мәтіннің тақырыбын, стилін, тілдік ерекшелігі мен құрылымы және қызметін анықтайды.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- мәтінді талдап, салыстырады;
- мәтіннің тақырыбы мен стилін анықтайды.
-тілдік ерекшелігі мен қызметін талдайды.
Интербелсенді тақта
Бейнежазба
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
Топтық жұмыс. Тапсырма.
1-топ «Бала құқығы – маңызды мәселе» тақырыбында берілген сызбаны пайдаланып, мәтін жазыңдар.
2-топ «Юневалды әділет – кәмелетке толмағандар құқықтарын қорғау кепілі» тақырыбындағы мәтінді оқып, мәтін бойынша қоғамдық-саяси ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды тауып, 3 талқылау сұрағын құрастырыңдар
3-топ: Бала құқыған қорғаумен айналысатын халықаралық және қазақстандық ұйымдардың атқарып жатқан жұмыстары туралы ақпараттарды пайдаланып, постер дайындаңдар.
1-топ
Берілген кестедегі ақпараттарды пайдалана отырып, мәтіндегі ақпараттарды жүйелеп мәтін құрастырады.
2-топ
Қоғамдық-саяси ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды табады, 3 талқылау сұрағын құрастырады
3-топ
Бала құқығы туралы халықаралық және қазақстандық ұйымдар жайлы постер дайындайды.
Дескриптор: Жалпы – 2 балл.
1-топ
- берілген сызбаны пайдаланады;
-мәтін құрастырады.
2-топ
- қоғамдық-саяси, ғылыми коммуникативтік жағдаятқа сай сөздер мен фразаларды табады;
-проблемалық сұрақ құрастырады;
3-топ
- постер дайындайды,
- постерді қорғайды.
Мәтін
жұмыс дәптері
постер
5-тапсырма:
Жеке жұмыс.
Әдеби тіл нормалары. Сызбаларды негізге ала отырып, тақырып бойынша себеп-салдар салаластың жалғаулықты және жалғаулықсыз түрлеріне сөйлем құрастырыңдар.
Оқушылар тақырып бойынша себеп-салдар салаластың жалғаулықты және жалғаулықсыз түрлеріне сөйлем құрастырады.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
-себеп-салдар салалас сөйлемдер құрастырады;
- жалғаулықты және жалғаулықсыз түрлерін ажырата алады.
-жасалу жолы мен тыныс белгілеріне түсінік береді.
Жұмыс дәптерлері
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 мин.
«3 Қ» әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Шарты:
Тақырып бойынша алған ақпараттарды
Құнды –
Қызық –
Қиын – сөздерінің тұсына жазады.
Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі.
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Үй тапсырмасы:
7-тапсырма
«Бала құқығын қорғау туралы Конвенция» тақырыбына ыңғайлас және себеп-салдар сөйлемдерді қолдана отырып, мақала жазыңдар.
шағым қалдыра аласыз













