Материалдар / Ашық сабақ. 100 санын қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. 100 санын қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар. Бастауыш сынып мұғаліміне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1024
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың

тақырыбы:

100 көлемінде ауызша қосу

және азайту

Мектеп:

Күні: 02.10.18

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.


Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Топқа бөлу: Бағдаршам арқылы


Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!




Жаңа білім

10 минут







«Қағып ал» әдісі сұрақ-жауап


Өткенді пысықтау

Осы тапсырмаларды дұрыс айтсақ бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шығады

  • БShape1 ір таңбалы сан айт 6,5,3

  • Екі таңбалы сан айт 14,15,16,17 ж


  • 1Shape2 8 санында неше онд, неше бірл бар

  • 9онд.3бірл қандай сан ү


  • 2Shape3 дм 19см

  • 20дм 1см з


Жаңа сабақ: 100 көлемінде ауызша қосу және азайту

Білу және түсіну


Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

1 тапсырма «Кім жылдам?»


12 14 16

6+6 7+7 8+8

7+5 8+6 9+7

Ережені қайтала

2 тапсырма «Фишбоун» әдісі

Балық қаңқасына 100 саны шығатын есептер жазу


50+50 60+40 70+30 80+20





Оқулық,

мәтіндер.






Ортасы

20 минут





Қолдану

Дәптермен жұмыс.


3 тапсырма «Жүйрікті анықтау» әдісі


ҚБ тапсырмалары


4тапсырма «»

аShape4 ) Әлия – 23 тоқаш

Сырым – 5 тоқаш артық пісірді. 23+5=28


әShape5 ) Балалар- 38 тоқаш

Анасы-40 тоқаш кем пісірді 40-38=2



Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"


Кері байланыс

3 минут



Үйге тапсырма: 5есеп

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Оқу ісінің меңгерушісі:------------

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!