Сабақтыңтақырыбы: | 100 көлемінде ауызша қосу және азайту | Мектеп: |
Күні: 02.10.18 | Мұғалімнің аты-жөні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау |
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: | Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Топқа бөлу: Бағдаршам арқылы
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
|
Жаңа білім10 минут
| «Қағып ал» әдісі сұрақ-жауап
Өткенді пысықтауОсы тапсырмаларды дұрыс айтсақ бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шығадыБір таңбалы сан айт 6,5,3Екі таңбалы сан айт 14,15,16,17 ж
18 санында неше онд, неше бірл бар9онд.3бірл қандай сан ү
2дм 19см20дм 1см з
Жаңа сабақ: 100 көлемінде ауызша қосу және азайтуБілу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.1 тапсырма «Кім жылдам?»
12 14 166+6 7+7 8+87+5 8+6 9+7Ережені қайтала2 тапсырма «Фишбоун» әдісіБалық қаңқасына 100 саны шығатын есептер жазу
50+50 60+40 70+30 80+20 |
Оқулық,мәтіндер.
|
Ортасы 20 минут
| ҚолдануДәптермен жұмыс.
3 тапсырма «Жүйрікті анықтау» әдісі
ҚБ тапсырмалары
4тапсырма «»а) Әлия – 23 тоқашСырым – 5 тоқаш артық пісірді. 23+5=28
ә) Балалар- 38 тоқаш Анасы-40 тоқаш кем пісірді 40-38=2
|
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" |
|
Кері байланыс3 минут |
|
|
Үйге тапсырма: 5есеп |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуалқандай болды? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
|