Сабақтың
тақырыбы:
|
100 көлемінде ауызша
қосу
және азайту
|
Мектеп:
|
Күні:
02.10.18
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100
көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар
қатарындағы орнын анықтау
|
Барлық
оқушылар:
Оқушылардың басым
бөлігі:
Кейбір
оқушылар:
|
Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып реттілігін
қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқу құралдарын байқау.
Топқа
бөлу: Бағдаршам
арқылы
Бір-бірімізді
тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл
боламыз десек 2 рет
Белсенділік танытамыз
десек 3 рет
шапалақтаймыз!
|
|
Жаңа
білім
10
минут
|
«Қағып ал» әдісі
сұрақ-жауап
Өткенді
пысықтау
Осы тапсырмаларды дұрыс
айтсақ бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
шығады
-
Б ір
таңбалы сан айт
6,5,3
-
Екі таңбалы сан айт
14,15,16,17 ж
-
2 дм
19см
-
20дм 1см
з
Жаңа сабақ: 100 көлемінде
ауызша қосу және
азайту
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
1 тапсырма «Кім
жылдам?»
12 14
16
6+6 7+7
8+8
7+5 8+6
9+7
Ережені
қайтала
2
тапсырма «Фишбоун»
әдісі
Балық қаңқасына 100 саны
шығатын есептер жазу
50+50 60+40 70+30
80+20
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
20
минут
|
Қолдану
Дәптермен
жұмыс.
3 тапсырма «Жүйрікті
анықтау» әдісі
ҚБ
тапсырмалары
4тапсырма
«»
а ) Әлия –
23 тоқаш
Сырым – 5 тоқаш артық пісірді.
23+5=28
ә )
Балалар- 38 тоқаш
Анасы-40 тоқаш кем пісірді
40-38=2
|
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті "Күміс
құмған-ай"
|
|
Кері
байланыс
3
минут
|
|
|
Үйге тапсырма:
5есеп
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма? Бүгін
оқушылар
не білді? Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|