Сауат ашу- ашық
сабақ 7 модульді қолдану
Бастауыш сынып мұғалімі:
Мисина С.А.
|
Күні: 9
наурыз
Сынып:
1 «Д»
сынып
|
Қатысқандар саны:
20
Қатыспағандар
саны:1
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған
материал бойынша өз пікірін
айту
1.8 Берілген
тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы.Матемаика. Дүниетану
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба , таныстырылым.Ұлу
туралы бейнефильм \ қысқаша\
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Ұлу-улитка-snail
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар-
плакаттар, оқушыларға
таратылатын постерлер, ұлу
суреті.
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
2
минут
|
Балалар бізге бүгін
«БІЛІМ» атты досымыз қонаққа келіпті. Ол сендердің білімдеріңді
көрмекші. Қане сауат ашудан алған білімізді көрсетейік
пе?
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Топқа
бөлу
1
минут
|
Дос достың
кемшілігін кешіре білер.
(пришепка әдісі арқылы топқа
бөлу) Оқушылар отырған орындықтын артына пришепка қыстыру арқылы
топқа бөлу.
|
|
Өткенді
қайталау.
5
минут
|
чемпион, ферма,
актер,экран,концерт
|
Дыбыстық талдау, буын. Әріптер
саны
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
|
№1 Өлеңді мәнерлеп
оқы.
Мен метепте
оқиымын,
Інім болса
бақшада.
Ақ мамама кім
жетсін,
Әлемдегі жақсы
ана.
СТО- Саған олең
ұнады ма?. Неліктен? Әсіресе саған не ұнады? немсе Әсірсе саған не
ұнамады?
Олеңнің авторын
қысқаша шолу. Нутфолла Әлімқұлов \
бағалау\
№2 Сұрақтың дұрыс
жауабын тап. Сөйлесіңдер.
Әр топқа постерге
жазылған сұрақтар
таратылады.
Ақылдыға не
жарасады? Оқыған
Құланға не жарасады?
Пысқырған
Жыланға не жарасады?
Ысқырған
Әтешке не жарасады?
Шақырған \Бағалау\
10
минут
|
Таныстырылым,
оқулықпен жұмыс. Хормен қайталау. Есте сақтау арқылы жатқа айту. \
кейбір оқушылар\ Оқушылардың ойларын тыңдау.Өлеңге ат қою. \ Мен
оқушымын\
2. Әр топ бір сұраққа жауап
табады. Әр топқа сұрақ қояды. Соңында дұрыс жауап тақтаға
ілінеді.
Өлең авторы жайында қысқаша
мәлімет айту
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
АКТ
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Дәптермен жұмыс:
минут
|
Жұмыс дәптері. 42
бет.
|
Сауатты жазу даідыларын
жетілдіру. Партада дұрыс отыру ережесін
ұмытпау.
|
10
минут
2
минут
|
№3Түсініп
оқы
Тізбектей оқу.
Сұрақтарға жауап беру. Мәтінде не туралы айтылған? Мазмұнын ашу
«Ұлу» сөзін үш тілде айту.
Топпен жұмыс: Топқа « Жылы,
жайлы, ұзын, қара,жақсы» сөздері таратылады. Мұіалім оін қарама-
қарсы сөздерді көрсетеді. Оқушылар жылдам дұрыс сөді табу
керек.
|
Ситуациялық жағдаят. « Пазл»
Ұлу- улитка-snail
|
Аяқталуы
10
минут
Қызықты
тапсырма
минут
|
№4 Сұраққа жауап
бер.
Апаң сенің
базардан
Алма сатып
әкелді.
Ең үлкенін,
жақсысын
Саған таңдап
әперді.
Не деп барып жеу
керек?
|
Оқулық, Тәрбиелік
мәнін ашу.
Сұрақ-жауап
әдісі
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
Оқушылар «Еркін микрофон»
әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста
оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын
бағалады және ұсыныстарын
берді.
Б ұл сабақта
оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді
деп ойлаймын.
|
Микрафон
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
Қабілеті жоғары
оқушыларға 3 жаттығудағы тапсырманы
орындату.
Нашар оқитын
оқушыларға сұрақтын жауабын тыңдатып,
қайталау.
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|