Ашық сабақ 10 сынып, биология Эволюция

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 10 сынып, биология Эволюция

Материал туралы қысқаша түсінік
Эволюция жайлы жалпы түсінік.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Биология

Бөлім:


Бөлімше:

Тыныс алу

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланыс. Комбинативтік өзгергіштік, мутациялар. Табиғи сұрыпталу. Тіршілік үшін күрес. Гендер дрейфі. Популяциялық толқындар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.6.1 - тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланысты түсіндіру;


Сабақтың мақсаты:

- Тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланысты түсіндіру.

- Комбинативті өзгергіштік пен мутация байланысын анықтау.



Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтің

іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Түгендеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Эмоционалды көңіл-күй. "Қуаныш шеңбері" стратегиясын қолдана отырып, коллаборативті ортаны құру.

М: Оқушылар бір-біріңізге бұрылып, жақсы сөз-тілек айтыңыз (сізге денсаулық тілеймін, сізге тілегім келеді...)


Flippity интернет жүйесі арқылы оқушыларды топқа бөлу.


Үй тапсырмасы «тарсия» әдісі арқылы сұралады.

Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тіліп,тілек айтады.









Қима қағаздарды құрастырады.

«Лайк, дизлайк» әдісі











1-10 балл аралығында формативті бағалау


Интербелсенді тақта

Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин











Сабақтың ортасы

25 минут

«Ассоциация» әдісі

Shape1

Эволюция


Shape2

Shape3 Shape4 Shape5



Ассоциация нәтижесін талдау арқылы жаңа тақырыпқа көшу.


Жаңа тақырып бойынша ақпарат беріледі.





( Топтық жұмыс) Тапсырма 1

«Кубизм» әдісі.

Кубиктің көмегімен әр топқа талқылауға тақырып беріледі:

  1. Эволюциялық ілім

  2. Эволюциялық ілімнің бастапқы қалыптасу кезеңі

  3. Ароморфоз, идиоадаптация, дегенерация

  4. Макроэволюция

  5. Микроэволюция

  6. Комбинативті өзгергіштік пен мутация арасындағы байланыс.


(Жұптық жұмыс ) Тапсырма 2

«Мәлімдемелік кесте» әдісі

Басты және қарапайым эволюциялық факторларды атау және эволюциядағы мәнін төмендегі кесте бойынша талдау


Эволюцияның факторлары

Эволюциядағы мәні

-


-


-


Эволюцияның бағыттары

Эволюциядағы мәні

-


-






2.2. «Сәйкестендіру» әдісі.

Анықтамаларды өз орнына қойыңыз.


(ФС) (Жеке жұмыс ) Тапсырма 3.

«Венн диаграммасы» әдісі.

Комбинативтік өзгергіштік пен мутациялық өзгергіштіктің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай отырып, диаграмманы толтырыңыз.

Оқушылар «Эволюция» терминіне ассоциация жасайды.


Өз ойларын айтады. Дәлелдер арқылы өз пікірлерін жүйелейді.

Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбы тұжырымдалады.








Әр топ кубик арқылы түскен тақырыппен жұмыс жасайды.


Жазған мәліметтерін топта талқылайды, топтың атынан ортақ жауап дайындайды, яғни постер қорғайды.







Оқушылар басты және қарапайым эволюциялық факторларды атайды және эволюциядағы мәнін төмендегі кестеге жазады.




Сабақ барысында сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды орындау арқылы белсенділік танытады.











Оқушылар сілтеме арқылы өтіп, тапсырманы орындайды.


Берілген анықтамаларды сәйкестендіреді.











Оқушылар комбинативтік өзгергіштік пен мутациялық өзгергіштіктің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай отырып, диаграмманы толтырады.








Мадақтау сөздер арқылы бағалау.

  • Жарайсың!

  • Өте жақсы!

  • Жақсы!

  • Жауапты нақтыла!

  • Жауапты толықтыр!

  • Керемет!

  • Талпың!

  • Іздең!




Дескриптор

Білім алушылар:

-тақырыпты меңгереді.

-тақырыпты түсіндіреді.









Дескриптор

Білім алушылар:

- эволюцияның факторлары мен бағыттарын анықтайды;

- эволюцияның факторлары мен бағыттарын эволюциядағы мәнін анықтайды.














Дескриптор

Білім алушылар:

-анықтамаларды өз орнына қояды.










Дескриптор

Білім алушылар:

- Комбинативтік өзгергіштік пен мутациялық өзгергіштіктің ұқсастықтарын анықтайды.

- Комбинативтік өзгергіштік пен мутациялық өзгергіштіктің айырмашылықтарын анықтайды.





АКТ







https://youtu.be/CWhlvr7hSB8?si=dNLckuHPLWprE-0k






Оқулық, интернет көзі












АКТ




















сілтеме

https://learningapps.org/watch?v=pnoopz4uj23












АКТ





Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

Сабақты бекіту мақсатында қолданылады. Бүгінгі сабақтан алған білімдерін бір сөйлем арқылы білдіреді.


Қорытындылай келе, оқушыларға кері байланыс беріледі.


Кері байланыс: «Тұжырым» әдісі

1. Сабақта алынған мәлімет өміріме қажет деп есептеймін, себебі...

2. Сабақ кезінде берілген тапсырмалар арқылы білімімді тексердім, себебі...

3. Сабақ кезіндегі берілген тапсырмалар қиындық тудырды, себебі...


Оқушылар олардың тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін бір сөйлем жазады.






Оқушылар сабақта алынған мәліметтердің өмірмен байланысын анықтай отырып, сабақ кезіндегі тапсырмалар бойынша кері байланыс қалдырады.

Оқушылардың жауаптары «бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.






Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.











Бағалау парақшасы


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу», «Қорытынды».

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Лайк,дизлайк» әдісі

«Мадақтау сөзі» әдісі

«Үш шапалақ» әдісі

«Бас бармақ» әдісі

Дескриптор арқылы


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2025
280
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі