Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
10.3.1.2
-Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін
түсіндіру;
10.3.2.4 -мемлекет
құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақстан аумағында
ұлыс жүйесінің дамуын
зерттеу;
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5мин
2
мин
6
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сыныппен
амандасу
Оқушыларды
түгендеу
сайты арқылы 3 топқа
бөлемін
http://en.castlots.org/divide-into-groups-online/
« Байланысқан сұрақтар
»әдісі
1.Батыс түрік қағандығын
құлатып, 704 жылы өз мемлекетін құрды?
/Түргеш/
2.Түргеш мемлекеті қай
мемлекеттің қысымынан құлады?
/Қарлұқ/
3.Қарлұқтарды 940 жылы
Қашғардың түрік билеушілері талқандап қандай мемлекет құрды?
/қарахан/
4.Қарахандықтардың өзара
қырқыстарын пайдаланған көшпелі тайпалар /
қарақытай/
5.Қарақытайлар қай мемлекетпен
соғысты бастап жеңіліске ұшырады /
хорезм/
6.Хорезм мемлекеті ислам дінін
тарату мақсатында кімдерге қарсы жорыққа шықты?
/қыпшақтар/
7.Қыпшақтар мен
хорезмдіктердің күресін кімдер тоқтатты?
/моңғолдар/
8.Моңғол ақсүйектерінің 1206
жылы өткізген құрылтайында барлық моңғолдардың әміршісі болып
сайланды
/Шыңғыс
хан/
«Байланысқан сұрақтар
»әдісін алған себебім, бұл әдісте оқушылар өткен тақырыпты қайтадан
еске түсіре отырып,бүгінгі сабақ тақырыбын ашады. Бұл сабақтастықты
дамытуға үлкен көмек деп түсінемін
Ой
қозғау Бірнеше оқиғаларды мағынасы
бойынша сәйкестендіру.
Бейнекөрініске анализ
жасау.
Шыңғыс хан туралы видео ролик
қосылады.
« Тарихи
сынақхат»әдісі
-
Моңғолия
жерінде..................................тайпалары, этно – саяси
бірлестіктері өмір сүрді
-
.................
құлағаннан кейін бұл тайпалық бірлестіктер бір-біріне үздіксіз
шабуылдар ұйымдастырумен
болды.
-
1203-1205жж
.................................................... талқандап
татар-моңғол тайпаларының басын
біріктірді
-
Темучин ………… руынан
шықты.
-
Шыңғыс хан түркі – моңғол
тілдерінде ........................... деген ұғымды
білдіреді
-
Шыңғыс хан мемлекетті 3
әскери – әкімшілік аймаққа
..........................................................................
бөлді.
|
Оқушылар:
-
Өткен тақырыптарды
анықтайды
-
Сұрақтардың дұрыс
жауаптарын шешеді
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Суреттерге қарай отырып бүкіл
сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа
шығады
Бейнематериалды көру арқылы
тарихи сынақ тапсырмасын
орындайды
|
ҚБ
Мұғалім кері байланыс беріп
отырады
Тенге арқылы
бағалау
Тенге арқылы
бағалау
|
Шыңғысханның, моңғолдар
шапқыншылығы суреттері
https://www.youtube.com/watch?v=iDF_ObIl3JQ
Бейнеролик http://www.youtube.com/watch?v=WUlGow3n7CY
|