Материалдар / Ашық сабақ 11 cынып Франция ХХғ. 80 ж. мен ХХІ ғ. Басында
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 11 cынып Франция ХХғ. 80 ж. мен ХХІ ғ. Басында

Материал туралы қысқаша түсінік
аралығындағы Францияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы туралы мағлұмат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
969
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы

Франция ХХғ. 80 ж. мен ХХІ ғ. Басында

Мақсаты

  • Аталған кезеңдер аралығындағы Францияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы туралы мағлұмат беру;

  • Елде жүргізіліп отырған ішкі және сыртқы саясаттың мәнін түсіндіру;

  • Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже

Францияның әлеуметтік-экономикалық дамуы жайлы мағлұмат алады;Тақырыпты талдап өз бетінше қорытынды жасайды

Түйінді идея

Елдің дамуы туралы жалпы мағлұмат алу

Оқушының іс-әрекеттері

Жеке,жұптық және топтық негізде тапсырмаларды орындайды;

Топта бірлесіп оқиды.

Сабақтың типі

Білім мен білік дағдысын қалыптастыру сабағы

Әдісі

Жеке, топпен жұмыс,сұрақ-жауап,

Көрнекілігі

Дүниежүзінің саяси картасы, слайдтар, үлестірмелі материалдар

Сабақтың барысы

Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендеу

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Кіріспе бөлім

Үй тапсырмасын тексеру. Мына даталарға сәйкес келетін оқиғаларды атаңдар:

1.1944 ж.------------------------------------------------------------------------------------------------

2.1946 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------

3.1947 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------

4 1948 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------

5.1954 ж.-------------------------------------------------------------

6.1956 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------

7.1958 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------

8. 1960 ж.-------------------------------------------------------------

9. 1968 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------

10.1969 ж.------------------------------------------------------------

Оқушылар өз білімдерін жетістік баспалдағы арқылы бағалайды. Оқушы екі дұрыс жауап белгілесе, 1 баспада, 4 дұрыс жауап белгісе 2 баспада, 6 дұрыс жауап белгілесе 3 жоғары баспаға жетеді.


Жетістік баспалдағы

3



2


1





Тұсаукесер бөлімі

ІІІ Жаңа сабақ. Тұсаукесер жасау.(7 мин)

Кинометафора» әдіс арқылы

Оқушыларға осы тақырыпқа қатысты «Франция елі» бейне ролик көрсетіп, сұрақтар қоямын

  • Осы бейне роликтен қандай әсер алдыңыз?

  • Сіздің есіңізде қай мәлімет ерекше қалды?

  • Бейне ролик туралы өз ойыңыз?

  • Жалпы бейне роликте не туралы айтылған?

«Франция елі»

бейне ролик



Негізгі бөлім

Топпен жұмыс (12 мин). Сипаттама беру.

1топ.80 ж. Франция

2 топ.90 ж. Франция

3 топ. Қазіргі Франция

Оқулық,суреттер,карта,түрлі-түсті маркерлер

Топтық жұмысқа арналған ресурстар

Қорытынды бөлім

Жұптық жұмыс. Мәтін құрастыру. (7 мин)

Жак Ширак, парламент, социалистік партия, НАТО, Миттеран, солшыл күштер, экономикалық үдеріс

«Рефлексиялық шеңбер» .Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Үйге тапсырма : §4 оқу.





Оқушылар шеңберге тұрып бір сөйлемнен бүгінгі сабақта жаңадан не білгені туралы айтады?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!