Тақырыбы | Франция ХХғ. 80 ж. мен ХХІ ғ. Басында |
Мақсаты | Аталған кезеңдер аралығындағы Францияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы туралы мағлұмат беру;Елде жүргізіліп отырған ішкі және сыртқы саясаттың мәнін түсіндіру;Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптастыру. |
Күтілетін нәтиже | Францияның әлеуметтік-экономикалық дамуы жайлы мағлұмат алады;Тақырыпты талдап өз бетінше қорытынды жасайды |
Түйінді идея | Елдің дамуы туралы жалпы мағлұмат алу |
Оқушының іс-әрекеттері | Жеке,жұптық және топтық негізде тапсырмаларды орындайды; Топта бірлесіп оқиды. |
Сабақтың типі | Білім мен білік дағдысын қалыптастыру сабағы |
Әдісі | Жеке, топпен жұмыс,сұрақ-жауап, |
Көрнекілігі | Дүниежүзінің саяси картасы, слайдтар, үлестірмелі материалдар |
Сабақтың барысы | Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендеу |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Кіріспе бөлім | Үй тапсырмасын тексеру. Мына даталарға сәйкес келетін оқиғаларды атаңдар:1.1944 ж.------------------------------------------------------------------------------------------------2.1946 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------3.1947 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------4 1948 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------5.1954 ж.-------------------------------------------------------------6.1956 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------7.1958 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------8. 1960 ж.-------------------------------------------------------------9. 1968 ж.-------------------------------------------------------------------------------------------------10.1969 ж.------------------------------------------------------------Оқушылар өз білімдерін жетістік баспалдағы арқылы бағалайды. Оқушы екі дұрыс жауап белгілесе, 1 баспада, 4 дұрыс жауап белгісе 2 баспада, 6 дұрыс жауап белгілесе 3 жоғары баспаға жетеді. Жетістік баспалдағы |
|
Тұсаукесер бөлімі | ІІІ Жаңа сабақ. Тұсаукесер жасау.(7 мин)Кинометафора» әдіс арқылыОқушыларға осы тақырыпқа қатысты «Франция елі» бейне ролик көрсетіп, сұрақтар қоямынОсы бейне роликтен қандай әсер алдыңыз?Сіздің есіңізде қай мәлімет ерекше қалды?Бейне ролик туралы өз ойыңыз?Жалпы бейне роликте не туралы айтылған? | «Франция елі» бейне ролик |
Негізгі бөлім | Топпен жұмыс (12 мин). Сипаттама беру.1топ.80 ж. Франция2 топ.90 ж. Франция3 топ. Қазіргі Франция | Оқулық,суреттер,карта,түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар |
Қорытынды бөлім | Жұптық жұмыс. Мәтін құрастыру. (7 мин)Жак Ширак, парламент, социалистік партия, НАТО, Миттеран, солшыл күштер, экономикалық үдеріс«Рефлексиялық шеңбер» .Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?Сабақта қандай қиындықтар туындады?Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?Үйге тапсырма : §4 оқу.
|
Оқушылар шеңберге тұрып бір сөйлемнен бүгінгі сабақта жаңадан не білгені туралы айтады?
|