Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 11 сынып тақырыбы: "Көрсеткіштік функция және оның қасиеттері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Көрсеткіштік және логарифмдік функция |
Педагогтің аты-жөні: |
Ержанова Л.Ж. |
Күні: |
26.01.23 |
Сыныбы:10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі |
Оқу бағдарламасына сәйкес осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: |
11.3.1.14 көрсеткіштік функцияның анықтамасын білу және оның графигін салу |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Көрсеткіштік функцияның анықтамасын, қасиетін, графигін біледі, Көптеген оқушылар істей алады: қолданады |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 мин. Өткен тақырыпты тексеру 5мин. |
Сабақтың басы (5 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Word wall қосымшасындағы «Генератор» -мен топқа бөлу: І топ ІІ топ Өткен тақырыпты сұрау, үйге берілген есепті тексеру Өткен тақырып бойынша сұрақтар 1.Комплекс сандар деген не? 2.Оны қай жерде қолдануға болады? Үй тапсырмасын тексеру |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. Оқушылар бір бірлерімен дәптер алмасып, дайын жауаппен тексереді. «Мен саған, сен маған» әдісімен Топта талқылайды, жауап береді |
Дескриптор: -Өткен тақырыптағы ережелерді қайталайды. Дескриптор: үй тапсырмасын тексереді Жалпы балл-1 |
Экранда дұрыс жауап көрсетіледі |
Сабақтың ортасы. Не |
Сабақтың ортасы. (15 минут) Қосымша тапсырмалар (саралау тапсырмасы ) 3.Топтық жұмыс (7 минут) 4.Жеке жұмыс (5 мин) 5.Топтық жұмыс (3 минут) Қолдану 6. Деңгейлік тапсырмалар (5 минут) Топтық жұмыс 7.Оқулықпен жұмыс (2 минут) Рефлексия (2 минут) Бағалау Үйге тапсрыма (1 минут) |
Жаңа тақырып. Функция түрлеріне шолу. Қандай функциялар бар? Функция графиктері көрсетіледі. 2.Ажырату.мына екі функцияның айырмашылығы қандай? y=xn және у=ax ия, айырмашылығын ажыраттық, сонымен біздің тақырыбымыз көрсеткіштік функция, х айнымалысы дәреже көрсеткішінде тұрса ол демек, көрсеткішті функция болмақ. Сонымен, у=ax түрдегі функция көрсеткіштік функция деп аталады, мұндағы ; а негізі 1 санына тең болмау керек, өйткені а=1 болғанда ахдәрежесінің мәні 1 санына тең болып, х айнымалысына тәуелді болмайды. Екіншіден а саны оң сан болуы шарт а теріс болса ахнақты сан болмайды. Мысалы а=-3 болса х=2/1 болғанда х-тің кез кез келген мәні үшін ах нақты сан болмайды. Түбірдің мәнінде теріс емес сан алынады. Осы графиктерден көрсеткіштік функцияның төмендегі қасиеттерін көруге болады: 1)анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны, ал мәндер жиыны (0; . 2)барлық у=ax көрсеткіштік функцияларының (а немесе 0 1 екеніне тәуелсіз) графиктері (0;1) нүктесінен өтеді, өйткені а0=1; 3-қасиеті: Бұған да оқушылар өз дәлеледемелерін көрсетеді. «Диалог және қолдау көрсету » тәсілі көрініс табады. Мысалдарға тоқталып өту. 3.Топтық жұмыс 1-топқа тапсырма: у=2x ІІ топқа тапсырма: y=2/1x Функцияларының графигін салып, анықталу облысын, мәндер жиынын табыңыз. Функция өспелі ме, кемімелі ме? Жеке жұмыс: тест (5 сұрақтан құралған) 1.У=4х функциясы –өспелі ме, кемімелі ме? 2.11-5 санын 1 санымен салыстырыңыз. 3.у 9х-1 функциясының мәндер жиынын табыңыз. 4.у көрсеткіштік функцияның мәндері қандай сан тізбегіне сәйкес, егер х болса 5.салыстырыңыз: бұл жерде 5 және (-5) дәреже көрсеткіштері. Жауап парағын ZipGrade сканер арқылы тексеремін Сәйкестендіру Топтық жұмыс (қарқын тәсілі орын алады) жекелеген оқушыларға көмек беріледі. 1-деңгей тапсырмасы: у функциясының анықталу облысын табыңыз. 2-деңгей тапсырмасы: көрсеткіштік функцияның қасиеттерін қолданып (1,2)-2 санын 1 санымен салыстырыңыз. 3.у функциясының графигін пайдаланып у функциясының графигін салыңыз. №19.2, №19.3 БББ әдісі бойынша ауызша кері байланыс №19.4 Бағалау парағын жинап аламын |
Оқушылар жауап береді: Квадраттық функция, кері пропорционалдық функция, сызықтық функция. Және дәрежелік функция, натурал көрсеткішті дәрежелік функция, бөлшек көрсеткішті дәрежелік функция Оқушылар екі функцияның айырмашылықтарын атап айтады Ауызша жауап береді, тұжырым айтады. Диалогтық қарым-қатынас орын алады. І топ у=2x және ІІ топ : y=2/1x Осы функциялардың графиктерін постерде салады, көрсеткіштік функцияның қасиетін қолданып, постер қорғайды. Анықталу облысын, мәндер жиынын айтады. Өспелі функция немесе кемімелі функция екенін ажыратады. Оқушыларға тест тапсырмасы таратылады, оқушылар тест орындайды да, жауап парағына белгілейді. Тест орындайды Сәйкестендіреді. 6 тапсырмадан тұрады. Топтар кезектесіп жауап береді. Кім Жылдам? Ойыны- қай топ жылдам? Өз деңгейіндегі есептерді шығарады Кітаптағы есепті тақтада шығарады Бүгін не білгенін, нені білетінін, нені білгісі келетінін ауызша айтады |
Графиктерді ажыратады, ауызша жауап береді Ой бөліседі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |