Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
0-3мин
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды
ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар
бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну
Топқа бөлу: Арнай рандом платформасында жүзеге
асады.
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру
үшін жақсы рухты сөздер айтады;
Оқушылар топтасады
1-топ
2-топ
3-топ
|
Қошемет сөздермен
ынталандыру.
Жарайсыңдар!
Сәттілік!
Бүгінгі сабақта тек 10балл
Өзін өзі бағалау домбыра әдісі
қолданады
|
|
3-5мин
|
Оқушылардың алдыңғы
сабақта алған білімдерін сәйкестендіру тапырмаларын ұсына отырып
тексеру
|
Оқушылар берілген
тапсырмадан сәйкестігін
табады
|
Дескриптор:
-сәйкестендіреді
Әрбір жауап -1балл
|
https://wordwall.net/ru/resource/71618623
|
Сабақтың
ортасы
5-15мин
|
-
.
«Кубик-рубик»
әдісі арқылы жаңа сабақты
тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға кубиктер
ұсынады. Айналып түскен бетіндегі
суреттерді жаңа сабақпен байланысынтыруды
ұсынады
1 .Берілген
суретте неліктен табиғат, жан-жануарлар, карта, ұшақ
бейнеленген?
2. Өз елімізде аса қорғауға
алынған жерлерді білесіздер
ме?
3.Неліктен Жер шарында тірі
ағзалардың көптеп жойылу қаупі
бар?
4.Тірі табиғатты сақтау үшін
қандай іс-шаралар
ұйымдастырылуда?
Оқушылардың берген жауаптары бойынша оқу мақсаты және
жетістік критерийлері
таныстырылады.
Кинометафора"
әдісі
Оқушыларға бейнекөрсетілім
көрсетіледі
-Мұғалім қосымша түсіндірме
жүргізеді
-Оқушылармен талқылайды
Теорияны бекіту тапсырмасын
ұсынады
Платформа арқылы сәйкестігін табу тапсырмасын
орындатады
|
Бағалау
критерий:
-Суреттерге
мұқият назар аударады
-Ондағы болып
жатқан процесті атайды
-Тақырыптың
мағынасын түсіндіреді
Бейнекөрсетілімді
мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин
сөздердің анықтамасын даптерге жазып
алады.
|
Оқушылардың жауабына қарай
мұғалімнің бағалауы жүзеге
асады.
Жарайсың!
Керемет!
Алғырсың!
Есте сақтау қабілетің
жоғары!
Дескриптор;
Барлығы
-2балл
Бағалау домбыра
әдісі
|
https://youtu.be/1Iv9zSh1d0g?si=shgBa4QX2lHBY5QV
https://wordwall.net/ru/resource/57194539
|
Сабақтың
ортасы
15-30мин
|
Топтық жұмыстар
ұйымдастырады.
1-топ тапсырмалар Табиғи және жасанды крипротекторларды
сипаттайды
2-топ тапсырмалары Сирек кездесетін жануарларды
атайды
3-топ тапсырмалары
Сирек кездесетін өсімдіткерді
атайды
|
Топтасып орындайды,
Бәрі
Өзі
Таңдау арқылы жұмыстарын
түсіндіреді
|
Бағалау критерийі
Қазақстандағы түрлік алуантүрлілік туралы деректерді
салыстырады.
2. Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді
сақтау қажеттігіне талдау жасап,
дәлелдейді.
Топтар бірін бірі бағалауы
|
|
Сабақтың
ортасы
30-35мин
|
«Кел жұптасайық» әдісі
арқылы оқушыларды топта жұптасытырады. Тапсырма түрлерін
ұсынады
1-жұп тапсырмалары
Қазақстан қорықтарында сирек кезедесетін өсімдіктер мен жануарларды
ажыратады
2-жұп
тапсырмалыры
3-жұп
тапсырмалары
|
Бағалау
критерийі:
-
|
Дескриптор:
-Барлығы-2балл
|
1-жұп
тапсырмасы
https://learningapps.org/view27006500
|
Сабақтың
ортасы
35-43мин
|
«Соңғы сөзді мен айтам»
тәсілі
1. Алуантүрлілікті сақтау үшін мамандар қандай іс – шаралар
жасап жатыр?
2. Әлемде табиғи кешендерді қорғаудың қандай формалары
бар?
3. Түрді табиғатқа қайтару үшін қандай жағдай қажет екенін
білесіңдер ме?
|
Оқушылар берілген
сұрақтарға тақырып бойыншга меңгергендерін бір ауыз сөзбен
түсіндіреді
|
Десриптор:
-өз жауаптарын
ұсынады-2балл
|
|
43-45мин
|
Кері байланыс «Padlet»
тақтасы әдісі
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері байланысын тақтада қарап
оқиды
Үй тапсырмасы
|
Оқушылар берілген
сілтемег өтіп
Сабаққа
түсінуін
Қызықты өткендігін
жазады
Бөлімдеріге өз ойларын
жазады
|
Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын
есептеп бағалайды
1-5балл-3
5-7балл-4
8-10балл-5
|
|