(Б) Ой шақыру. Тақырыпқа
шығу.
(М) «Сол жердемін деп елестетіңіз» тапсырмасы бойынша суретпен жұмыс жүргізіліп, оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады:
Сіз
нені көріп тұрсыз?
Бүгін қандай тақырып болуы
мүмкін?
Оқушылардың болжам жауаптары
арқылы сабақ тақырыбы анықталады.
М
Сабақ тақырыбы мен оқу
мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау
критерийлеріне, зерттеу
сұрағына назар
аударылады.
Оқушылар назарына бейне баян
ұсынылады.
Көріп болған соң тапсырмалар
беріледі.
Оқушылар бейнебаянды
көргенде мына жоспар бойынша есте сақтауға
тырысайық.
Көтерілістіңсебебі,
мақсаты
Көтерілістіңнегізгіқозғаушыкүші
Көтерілісбарысы
Көтерілістіңжеңілусебептері
Көтерілістіңнәтежесі,
тиімдіжақтары
Көтерілістіңтарихимаңызы
Бейнебаян
көрсетілді.
1-тапсырма:Деңгейлік
тапсырма. (топтық
жұмыс)
І топ: Ақпараттық
органайзер әдісі бойынша төменде берілген кестені
толтырыңдар
1.Көтерілістің хронологиялық
шеңбері
|
2. Көтеріліс
басшылары:
|
3.Қозғаушы
күші:
|
1.Жауабы:
|
2.Жауабы
|
3.Жауабы
|
Басталу
себебі:
|
Жеңілу
себебі:
|
Салдары:
|
1.
2.
|
1.
2.
|
1.
2.
|
Дескрипторы:
-Көтерілістің болған жылдарын
жазады
-Басшыларын
атайды
-Қозғаушы күшін
анықтайды
-Басталуының кем дегенде 2
себебін жазады
-Жеңілу себебіне 2 дәлел
келтіреді
-Салдарына 2 факті
жазады
ІІ топ:Картамен
жұмыс. Контур картасына Бөкей
Ордасындағы шаруалар көтерілісінің ең ірі шайқастарын белгілеп
көрсет, болған жылдарын жаз
Дескрипторы:
-Контур картаға 1 ірі шайқасты белгілеп, датасын жазады
-Контур картаға 2 ірі шайқасты белгілеп, болған жылы жазады
-Контур картаға 2 ірі шайқасты белгілеп, хронологиялық шеңберін жазады
-Шайқастарға қатысты өз қорытынды ойларын жазады
ІІІ топ:«Жаңа
дизайн»әдісі. Егер көтеріліс жеңіспен аяқталса, не болареді?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дескрипторы:
-Көтерілістің аяқталуы туралы жаңа нұсқа ойлап табады.
-Оған кем дегенде 2 мысал
келтіріп, дәлелдейді
-Көтеріліс басшыларына өз
бағаларын береді
-Қорытынды
шығарады.
Қ/Б: Қол
шапалақ;1,2,3(1-орташа,2-жақсы,3-өте
жақсы)
|