Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ :1836-1838 жж.Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚМЖ |
Пәні: Қазақстан тaрихы |
Мектеп: №12 ЖОББМ |
Күні:06.12.2021ж. |
Мұғалімніңатыжөні: Нуркенова М.Е. |
|
Сынып: 7 |
Сыныптағы оқушылар саны: қатыспағандар: |
|
Сабақтақырыбы: |
1836-1838 жж.Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі. |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
7.3.1.5 - Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау. 7.3.1.6 - Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру. |
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтап, ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді. Оқушылардың басым бөлігі: Көтеріліс барысындағы негізгі шайқастарды атап, картада көрсете алады. Кейбір оқушылар: Көтеріліске қатысты қорытынды шығарады. |
|
Бағалау критерийлері |
-халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтайды; -ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді -көтеріліске қатысты қорытынды шығарады. |
|
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Бөкей хандығы, Ішкі Орда, Жәңгір хан, Исатай Тайманұлы, Махамбет Өтемісұлы Видео роликтер арқылы тындалым, мәтінмен жұмыс арқылы оқылым дағдысы, сабақты түсіндіру арқылы айтылым дағдысы қалыптасады. |
|
Құндылықтарға баулу |
Өз Отанын құрметтеуге, ел жандылыққа болашақта елінің дамуына өз үлесін қосуға тәрбиелеу. |
|
Пәнаралық байланыс |
География, әдебиет, құқық негіздері,музыка. |
|
Алдыңғы оқу |
1822-1824 жылдардағы патша реформалары. |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 1-кезең. 4 мин. 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал. Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен. Амандасып алайық, Бір жадырап алайық . «Сергіту сәті». Сәлем достым /қол алысады/ Сен қалайсын? /арқа қағады/ Қайда болдың? /алақан жаяды/ Мен сені сағындым! /жүрегін ұстайды/ Сен келдің /құшағын жаяды/ Жақсы болды! /құшақтасады/. Үй тапсырмасын тексеру: "Стикердегі диалог" әдісі. 7- сынып.(өткен тақырыпты тесеру сұрақтары); 1. Бөкей Ордасы құрылды -1801ж. 2. Бөкей Ордасының территориясы(Еділ мен Жайықтың аралығы). 3. Ішкі Орданы құру туралы жарлыққа қол қойған орыс патшасы-І Павел 4. Ішкі Ордадағы хан сарайы орналасты: Жасқұста. 5. 1822 жылы қабылданған Ереже қалай аталады? Оның авторы кім? 6.Сібір қазақтарының Жарғысы бойынша қай жүзде хандық билік жойылды?1824ж. 7.Орынбор қазақтарының Жарғысы қай жылы қабылданды?Авторы?1822.эссен 8.Кіші жүзде хандық билік қай жылы жойылды?1822 9.1822ж. «Жарғыға»сәйкес Орта Жүз неше әкімшілік-басқару сатысынан тұрды? 3 Топқа бөлу. (Топты бағалау парғы беріледі) Бағалау парақшасы №1
|
Презентация 1
Оқулық:Т.Омарбеков.Қазақстантарихы Алматы «Мектеп» баспасы.2018ж
Презентация 2
Стикерлерге жазылған сұрақтар тақтада ілініп тұрады.
Бағалау парақшасы, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 2-кезең 20-минут
Бейнефильм -6 мин.
10мин.
|
(Б) Ой шақыру. Тақырыпқа шығу. (М) «Сол жердемін деп елестетіңіз» тапсырмасы бойынша суретпен жұмыс жүргізіліп, оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады: Сіз нені көріп тұрсыз? Бүгін қандай тақырып болуы мүмкін? Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады. М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, зерттеу сұрағына назар аударылады.
Оқушылар назарына бейне баян ұсынылады. Көріп болған соң тапсырмалар беріледі. Оқушылар бейнебаянды көргенде мына жоспар бойынша есте сақтауға тырысайық. Көтерілістіңсебебі, мақсаты Көтерілістіңнегізгіқозғаушыкүші Көтерілісбарысы Көтерілістіңжеңілусебептері Көтерілістіңнәтежесі, тиімдіжақтары Көтерілістіңтарихимаңызы
Бейнебаян көрсетілді.
1-тапсырма:Деңгейлік тапсырма. (топтық жұмыс)
І топ: Ақпараттық органайзер әдісі бойынша төменде берілген кестені толтырыңдар
Дескрипторы: -Көтерілістің болған жылдарын жазады -Басшыларын атайды -Қозғаушы күшін анықтайды -Басталуының кем дегенде 2 себебін жазады -Жеңілу себебіне 2 дәлел келтіреді -Салдарына 2 факті жазады
ІІ топ:Картамен жұмыс. Контур картасына Бөкей Ордасындағы шаруалар көтерілісінің ең ірі шайқастарын белгілеп көрсет, болған жылдарын жаз Дескрипторы: -Контур картаға 1 ірі шайқасты белгілеп, датасын жазады -Контур картаға 2 ірі шайқасты белгілеп, болған жылы жазады -Контур картаға 2 ірі шайқасты белгілеп, хронологиялық шеңберін жазады -Шайқастарға қатысты өз қорытынды ойларын жазады ІІІ топ:«Жаңа дизайн»әдісі. Егер көтеріліс жеңіспен аяқталса, не болареді? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дескрипторы: -Көтерілістің аяқталуы туралы жаңа нұсқа ойлап табады. -Оған кем дегенде 2 мысал келтіріп, дәлелдейді -Көтеріліс басшыларына өз бағаларын береді -Қорытынды шығарады. Қ/Б: Қол шапалақ;1,2,3(1-орташа,2-жақсы,3-өте жақсы)
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |