Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚМЖ

    Пәні: Қазақстан тaрихы

    Мектеп: №12 ЖОББМ

    Күні:06.12.2021ж.

    Мұғалімніңатыжөні: Нуркенова М.Е.

    Сынып: 7

    Сыныптағы оқушылар саны: қатыспағандар:

    Сабақтақырыбы:

    1836-1838 жж.Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.


    Сабақ негізделген оқу мақсаты:

    7.3.1.5 - Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау.

    7.3.1.6 - Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтап, ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Көтеріліс барысындағы негізгі шайқастарды атап, картада көрсете алады.

    Кейбір оқушылар: Көтеріліске қатысты қорытынды шығарады.

    Бағалау критерийлері

    -халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтайды;

    -ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді

    -көтеріліске қатысты қорытынды шығарады.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Бөкей хандығы, Ішкі Орда, Жәңгір хан, Исатай Тайманұлы, Махамбет Өтемісұлы

    Видео роликтер арқылы тындалым, мәтінмен жұмыс арқылы оқылым дағдысы, сабақты түсіндіру арқылы айтылым дағдысы қалыптасады.

    Құндылықтарға баулу

    Өз Отанын құрметтеуге, ел жандылыққа болашақта елінің дамуына өз үлесін қосуға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    География, әдебиет, құқық негіздері,музыка.

    Алдыңғы оқу

    1822-1824 жылдардағы патша реформалары.



    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар


    Басталуы

    1-кезең.

    4 мин.













    7 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал.

    Мейірімді жүрекпен,

    Ақ пейілді тілекпен.

    Амандасып алайық,

    Бір жадырап алайық .


    «Сергіту сәті».

    Сәлем достым /қол алысады/

    Сен қалайсын? /арқа қағады/

    Қайда болдың? /алақан жаяды/

    Мен сені сағындым! /жүрегін ұстайды/

    Сен келдің /құшағын жаяды/

    Жақсы болды! /құшақтасады/.


    Үй тапсырмасын тексеру: "Стикердегі диалог" әдісі.

    7- сынып.(өткен тақырыпты тесеру сұрақтары);

    1.  Бөкей Ордасы құрылды -1801ж.

    2. Бөкей Ордасының территориясы(Еділ мен Жайықтың аралығы).

    3. Ішкі Орданы құру туралы жарлыққа қол қойған орыс патшасы-І Павел

    4. Ішкі Ордадағы хан сарайы орналасты: Жасқұста.

    5. 1822 жылы қабылданған Ереже қалай аталады?

    Оның авторы кім?

    6.Сібір қазақтарының Жарғысы бойынша қай жүзде хандық билік жойылды?1824ж.

    7.Орынбор қазақтарының Жарғысы қай жылы қабылданды?Авторы?1822.эссен

    8.Кіші жүзде хандық билік қай жылы жойылды?1822

    9.1822ж. «Жарғыға»сәйкес Орта Жүз неше әкімшілік-басқару сатысынан тұрды? 3


    Топқа бөлу. (Топты бағалау парғы беріледі)

    Бағалау парақшасы №1

    №

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    Ой қозғау

    Топтық жұмыс

    Шығармашылық

    жұмыс

    Қорытынды

    1







    2







    3







    4







    5







    6









    1-3 балл

    1-3 балл

    1-2 балл

    1-2 балл

    1-10 балл





    Презентация 1









    Оқулық:Т.Омарбеков.Қазақстантарихы Алматы «Мектеп» баспасы.2018ж


    Презентация 2


    Стикерлерге жазылған сұрақтар тақтада ілініп тұрады.















    Бағалау парақшасы,



    Ортасы

    2-кезең

    20-минут




















    Бейнефильм -6 мин.



    10мин.

























    (Б) Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

    (М) «Сол жердемін деп елестетіңіз» тапсырмасы бойынша суретпен жұмыс жүргізіліп, оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады:

    Сіз нені көріп тұрсыз?

    Бүгін қандай тақырып болуы мүмкін?

    Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

    М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, зерттеу сұрағына назар аударылады.


    Оқушылар назарына бейне баян ұсынылады.

    Көріп болған соң тапсырмалар беріледі.

    Оқушылар бейнебаянды көргенде мына жоспар бойынша есте сақтауға тырысайық.

    Көтерілістіңсебебі, мақсаты

    Көтерілістіңнегізгіқозғаушыкүші

    Көтерілісбарысы

    Көтерілістіңжеңілусебептері

    Көтерілістіңнәтежесі, тиімдіжақтары

    Көтерілістіңтарихимаңызы


    Бейнебаян көрсетілді.


    1-тапсырма:Деңгейлік тапсырма. (топтық жұмыс)


    І топ: Ақпараттық органайзер әдісі бойынша төменде берілген кестені толтырыңдар

    1.Көтерілістің хронологиялық шеңбері

    2. Көтеріліс басшылары:

    3.Қозғаушы күші:

    1.Жауабы:





    2.Жауабы

    3.Жауабы

    Басталу себебі:

    Жеңілу себебі:

    Салдары:

    1.



    2.


    1.



    2.

    1.



    2.


    Дескрипторы:

    -Көтерілістің болған жылдарын жазады

    -Басшыларын атайды

    -Қозғаушы күшін анықтайды

    -Басталуының кем дегенде 2 себебін жазады

    -Жеңілу себебіне 2 дәлел келтіреді

    -Салдарына 2 факті жазады



    ІІ топ:Картамен жұмыс. Контур картасына Бөкей Ордасындағы шаруалар көтерілісінің ең ірі шайқастарын белгілеп көрсет, болған жылдарын жаз


    Дескрипторы:

    -Контур картаға 1 ірі шайқасты белгілеп, датасын жазады

    -Контур картаға 2 ірі шайқасты белгілеп, болған жылы жазады

    -Контур картаға 2 ірі шайқасты белгілеп, хронологиялық шеңберін жазады

    -Шайқастарға қатысты өз қорытынды ойларын жазады


    ІІІ топ:«Жаңа дизайн»әдісі. Егер көтеріліс жеңіспен аяқталса, не болареді?

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Дескрипторы:

    -Көтерілістің аяқталуы туралы жаңа нұсқа ойлап табады.

    -Оған кем дегенде 2 мысал келтіріп, дәлелдейді

    -Көтеріліс басшыларына өз бағаларын береді

    -Қорытынды шығарады.

    Қ/Б: Қол шапалақ;1,2,3(1-орташа,2-жақсы,3-өте жақсы)










    https://youtu.be/VikfGQkpmEU


    https://youtu.be/3jw9kN_3WoU








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нуркенова Маия Еламановна
    10 Желтоқсан 2021
    725
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ :1836-1838 жж.Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ :1836-1838 жж.Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңа әдіс-тәсілдер тарих сабағында қолдаңылған сабақ.Жас маамандарға қомек құрал ретінде ұсыныс.Сабақтарға қолдануға.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚМЖ

    Пәні: Қазақстан тaрихы

    Мектеп: №12 ЖОББМ

    Күні:06.12.2021ж.

    Мұғалімніңатыжөні: Нуркенова М.Е.

    Сынып: 7

    Сыныптағы оқушылар саны: қатыспағандар:

    Сабақтақырыбы:

    1836-1838 жж.Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.


    Сабақ негізделген оқу мақсаты:

    7.3.1.5 - Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау.

    7.3.1.6 - Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтап, ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Көтеріліс барысындағы негізгі шайқастарды атап, картада көрсете алады.

    Кейбір оқушылар: Көтеріліске қатысты қорытынды шығарады.

    Бағалау критерийлері

    -халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтайды;

    -ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді

    -көтеріліске қатысты қорытынды шығарады.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Бөкей хандығы, Ішкі Орда, Жәңгір хан, Исатай Тайманұлы, Махамбет Өтемісұлы

    Видео роликтер арқылы тындалым, мәтінмен жұмыс арқылы оқылым дағдысы, сабақты түсіндіру арқылы айтылым дағдысы қалыптасады.

    Құндылықтарға баулу

    Өз Отанын құрметтеуге, ел жандылыққа болашақта елінің дамуына өз үлесін қосуға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    География, әдебиет, құқық негіздері,музыка.

    Алдыңғы оқу

    1822-1824 жылдардағы патша реформалары.



    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар


    Басталуы

    1-кезең.

    4 мин.













    7 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал.

    Мейірімді жүрекпен,

    Ақ пейілді тілекпен.

    Амандасып алайық,

    Бір жадырап алайық .


    «Сергіту сәті».

    Сәлем достым /қол алысады/

    Сен қалайсын? /арқа қағады/

    Қайда болдың? /алақан жаяды/

    Мен сені сағындым! /жүрегін ұстайды/

    Сен келдің /құшағын жаяды/

    Жақсы болды! /құшақтасады/.


    Үй тапсырмасын тексеру: "Стикердегі диалог" әдісі.

    7- сынып.(өткен тақырыпты тесеру сұрақтары);

    1.  Бөкей Ордасы құрылды -1801ж.

    2. Бөкей Ордасының территориясы(Еділ мен Жайықтың аралығы).

    3. Ішкі Орданы құру туралы жарлыққа қол қойған орыс патшасы-І Павел

    4. Ішкі Ордадағы хан сарайы орналасты: Жасқұста.

    5. 1822 жылы қабылданған Ереже қалай аталады?

    Оның авторы кім?

    6.Сібір қазақтарының Жарғысы бойынша қай жүзде хандық билік жойылды?1824ж.

    7.Орынбор қазақтарының Жарғысы қай жылы қабылданды?Авторы?1822.эссен

    8.Кіші жүзде хандық билік қай жылы жойылды?1822

    9.1822ж. «Жарғыға»сәйкес Орта Жүз неше әкімшілік-басқару сатысынан тұрды? 3


    Топқа бөлу. (Топты бағалау парғы беріледі)

    Бағалау парақшасы №1

    №

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    Ой қозғау

    Топтық жұмыс

    Шығармашылық

    жұмыс

    Қорытынды

    1







    2







    3







    4







    5







    6









    1-3 балл

    1-3 балл

    1-2 балл

    1-2 балл

    1-10 балл





    Презентация 1









    Оқулық:Т.Омарбеков.Қазақстантарихы Алматы «Мектеп» баспасы.2018ж


    Презентация 2


    Стикерлерге жазылған сұрақтар тақтада ілініп тұрады.















    Бағалау парақшасы,



    Ортасы

    2-кезең

    20-минут




















    Бейнефильм -6 мин.



    10мин.

























    (Б) Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

    (М) «Сол жердемін деп елестетіңіз» тапсырмасы бойынша суретпен жұмыс жүргізіліп, оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады:

    Сіз нені көріп тұрсыз?

    Бүгін қандай тақырып болуы мүмкін?

    Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

    М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, зерттеу сұрағына назар аударылады.


    Оқушылар назарына бейне баян ұсынылады.

    Көріп болған соң тапсырмалар беріледі.

    Оқушылар бейнебаянды көргенде мына жоспар бойынша есте сақтауға тырысайық.

    Көтерілістіңсебебі, мақсаты

    Көтерілістіңнегізгіқозғаушыкүші

    Көтерілісбарысы

    Көтерілістіңжеңілусебептері

    Көтерілістіңнәтежесі, тиімдіжақтары

    Көтерілістіңтарихимаңызы


    Бейнебаян көрсетілді.


    1-тапсырма:Деңгейлік тапсырма. (топтық жұмыс)


    І топ: Ақпараттық органайзер әдісі бойынша төменде берілген кестені толтырыңдар

    1.Көтерілістің хронологиялық шеңбері

    2. Көтеріліс басшылары:

    3.Қозғаушы күші:

    1.Жауабы:





    2.Жауабы

    3.Жауабы

    Басталу себебі:

    Жеңілу себебі:

    Салдары:

    1.



    2.


    1.



    2.

    1.



    2.


    Дескрипторы:

    -Көтерілістің болған жылдарын жазады

    -Басшыларын атайды

    -Қозғаушы күшін анықтайды

    -Басталуының кем дегенде 2 себебін жазады

    -Жеңілу себебіне 2 дәлел келтіреді

    -Салдарына 2 факті жазады



    ІІ топ:Картамен жұмыс. Контур картасына Бөкей Ордасындағы шаруалар көтерілісінің ең ірі шайқастарын белгілеп көрсет, болған жылдарын жаз


    Дескрипторы:

    -Контур картаға 1 ірі шайқасты белгілеп, датасын жазады

    -Контур картаға 2 ірі шайқасты белгілеп, болған жылы жазады

    -Контур картаға 2 ірі шайқасты белгілеп, хронологиялық шеңберін жазады

    -Шайқастарға қатысты өз қорытынды ойларын жазады


    ІІІ топ:«Жаңа дизайн»әдісі. Егер көтеріліс жеңіспен аяқталса, не болареді?

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Дескрипторы:

    -Көтерілістің аяқталуы туралы жаңа нұсқа ойлап табады.

    -Оған кем дегенде 2 мысал келтіріп, дәлелдейді

    -Көтеріліс басшыларына өз бағаларын береді

    -Қорытынды шығарады.

    Қ/Б: Қол шапалақ;1,2,3(1-орташа,2-жақсы,3-өте жақсы)










    https://youtu.be/VikfGQkpmEU


    https://youtu.be/3jw9kN_3WoU








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 7 сынып
    10.12.2021
    725
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нуркенова Маия Еламановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации