Ашық сабақ 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға сабақ жоспарын құруда көмегі бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ

Пәні: Қзақстан тaрихы

Мектеп: Жаңажол НЖББМ

Күні 7.12.2018ж

Мұғалімнің аты жөні: Джанбузова А.С

Сынып 8

Сыныптағы оқушылар саны: 6 қатыспағандар:0

Сабақ тақырыбы:

1836-1838 жж Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.


Сабақ негізделген оқу мақсаты:

7.3.1.5 - Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау.

7.3.1.6 - Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: 1836-1838 жж Бөкей Ордасындағы ұлт-азаттық көтерілісті айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі: халықтың отарлаушылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын сипаттап, талдай алады.

Кейбір оқушылар: Халықтың мүддесін қорғаған көтеріліс басшыларының еңбектеріне тарихи бағасын бере алады.

Бағалау критерийлері

  • Сыни ойлау мен талдау– 1836-38жж Бөкей Ордасындағы көтерілістің себебін, сипатын, мақсатын, барысын, нәтижесі мен тарихи маңызын талдайды;

  • Бағалау- Исатай мен Махамбеттің ұлт-азаттық күрестегі рөліне баға береді

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Видео роликтер арқылы тындалым, мәтінмен жұымс арқылы оқылым дағдысы, сабақты түсіндіру арқылы айтылым дағдысы қалыптасады

Құндылықтарға баулу

Өз Отанын құрметтеуге, ел жандылыққа болашақта елінің дамуына өз үлесін қосуға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

География, әдебиет, құқық негіздері

Алдыңғы оқу

1822-1824 жылдардағы патша реформалары.

7.3.1.4 – Патша өкіметінің реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру;

7.1.2.1 – Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

1Жоспар:

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар


Басталуы

1-кезең 10 мин


Ұйымдастыру кезеңі

«Есім акронимі» стикерге есім жазып бас әрпінен жақсы қасиетін айту.

«Shape1


Хандық билікті жою туралы Ережелер

I-топ II-топ

Уақыты- 1822 жыл 1824 жыл

Атауы – Сібір қырғыздары туралы Ереже Орынбор қырғыздары туралы Жарғы

Авторы- М.Сперанский П.К.Эссен

Жүз- Орта Кіші

Әкімшілік құрылымы- округ, Батыс,Орта, Шығыс бөлік

болыстық,ауыл әкімшілігі

Салдары- тәуелсіздіктерінен айырылды

Блоб ағашы» стикерге жазған есімдерін жапсыру.

Үй тапсырмасын тексеру.











Топқа бөлу. Қима қағаздар арқылы бөлу.

1-топ Исатай.

2-топ Махамбет.

(Т) Сынып ішіндегі мәліметтерді жинақтап таныстыру.

( ҚБ) «Екі ұсыныс, бір тілек»

Оқулық Ж.Қасымбеков. Т.Омарбеков.Қазақстан тарихы Алматы мектеп баспасы.2016ж

Ортасы

2-кезең

20-минут

























(Б) Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

(М) «Сол жердемін деп елестетіңіз» тапсырмасы бойынша суретпен жұмыс жүргізіліп, оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады:

  • Сіз нені көріп тұрсыз?

  • Сіз нені естіп тұрсыз?

  • Сіз нені иіскей аласыз?

  • Бүгін қандай тақырып болуы мүмкін?

Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады. Бейне баян ұсынылады.

Зерттеу мен талдау «Ақпаратты талдайық»

Т 1-тапсырма.

Оқушылар берілген мәтінмен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді.

I-топ. «Исатай»

1. Көтерілістің хронологиялық шеңберін анықтаңыз;

2. Көтерілістің себептерін атаңыз;

3. Қозғаушы күштерді атаңыз;

4. Махамбеттің байланыс жасаған орыс достарын атаңыз.

1.Көтерілістің хронологиялық шеңберін анықтайды.

2.Көтеріліс себебін көрсетеді.

3.Көтерілістің қозғаушы күшін анықтайды.

4.Махамбет достарын кемінде 2-ін атайды;

II- топ. «Махамбет»

1. 1837 жылдың 15 қарашасындағы шайқасты әңғімелеңіз;

2. 1838 жылы Қиыл және Ақбұлақ өзені бойындағы шайқас нәтижесін анықтаңыз;

3. Көтеріліс басшыларын анықтаңыз;

4. Көтерілістің жеңілу себебін талдаңыз.

1.1837 жылдың 15 қарашасындағы шайқасты сипаттайды.

2. 1838 жылы Қиыл және Ақбұлақ өзені бойындағы шайқас нәтижесін анықтайды;

3.Көтерілістің басшыларын атайды.

4.Көтерілістің жеңілу себебін талдайды


Мақсаты :Оқушылар тақырыпты тереңірек ұғына түсуіне және сұраққа жылдам әрі нақты жауап беруге дағдыландыру, бір-бірін тыңдай білу дағдысын қалыптастыру.

(ҚБ) «Шапалақтау»

Т Мәтінмен жұмысты жасап болған соң, қорытынды шығару үшін келесі тапсырмалар беріледі.Топ тапсырмаларын жүйелі меңгерту мақсатында алынған ақпараттарды менталді картаға түрлендіріп тұжырымдау.

Бүгінгі өтіліп жатқан тақырып бойынша тұжырымдамалық карта жасау тапсырылады.

Соңында әр топтың жұмысы сол критерий бойынша бағаланады.

Дескриптор

1.Карталарды салыстырады.

2. Көтеріліс орнынын анықтайды.

3.Кейбір елді мекендерді көрсетеді.

4.Көтеріліс Қазақстанның қай бөлігінде екенін атайды

(ҚБ) «Топтардың бірін-бірі бағалауы»

Интерпретация

Т «Тарих дөңгелегі»

Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?




Shape2

Оқу мақсаты:

  • 7.3.1.5– халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық

күресінің себеп-салдарын анықтау;

  • 7.3.1.6 – ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру





















Сабақтың соңы

(5 мин)

Үй тапсырмасы

5- минут

Өзін-өзі бағалау

«Блоб ағашы»





































Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.

Пән; қазақстан тарихы

7-сынып

Сабақтың тақырыбы

1836-1838 жж Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.


Оқу мақсаттары

7.3.1.5 - Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау.

7.3.1.6 - Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну,талдау,жинақтау.

Бағалау критерийлері

1.1836-1838жж Бөкей Ордасындағы отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын анықтап, жинақтау.

2.1836-1838жж Бөкей Ордасындағы ұлт-азаттық көтеріліске тарихи талдай жасай отырып, баға беру


Тапсырма

.№1 тапсырма .Бұрыштар әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді .


2 тапсырма: «Жылдар сөйлейді» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасату.


3тапсырма: «Өрмекші торы» әдісі арқылы оқушылар шеңбер болып отырады.Жіп арқылы бір-біріне сұрақ бағыттайды.

4тапсырма: Берілген тақырып бойынша «Тұжырымдамалық карта» әдісі постер қорғау.


5 тапсырма: «Сөйлемдегі сөз» әдісі арқылы жаңа сабақтан алған білімін қорытындылау

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Балдар

1.1836-1838жж Бөкей Ордасындағы отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын анықтап, жинақтау.



Бөкей ордасындағы қазақтардың көтерілісі туралы біледі.


Шаруалар көтерілісінің шығу себептерін ажырата алады



Көтеріліс кімнің бастауымен туындағанын біледі.


Көтерілістің қамтыған аймақтарын картадан анықтай алады.


Көтерілістің кезеңдерін жіктей алады.















1836-1838жж Бөкей Ордасындағы ұлт-азаттық көтеріліске тарихи талдай жасай отырып, баға беру




1836-1838жж Бөкей Ордасындағы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызына баға бере алады

Исатай мен Махамбеттің атқарған еңбектеріне тарихи баға бере алады


















Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

  • Сабақ барысында уақытты тиімді пайдалана отырып барлық оқушыларды проблемалық сұрақтарды шешу зерттеу арқылы Дағдыларды қалыптастыруға арналған ,

  • «Бастағы қалпақ », әдістері бойынша оқушылардың жеке қабілеттерінің ілгерілеуіне өз бетінше ізденуіне жұмыс жасадым

  • Бағалау критерийлеріне дискрипторлар арқылы бағалау.



Білетінім ,білгенім ,білгім келеді кестесі бойынша бағалау

Топтың жұмыс ережесімен таныстыру «Есіңде сақта»

1Ұйымшылдық.


2 Бірінің ойын бірі тыңдау.


3Сыйластық.


4Қолдау көрсету


5Белсенділік таныту

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Оқу мақсаттары жүзеге асты деп ойлаймын.

Сыныпта сенімділік қарым-қатынас, жағымды кері байланыс орын алды.

Бөкей ордасындағы қазақтардың көтерілісі туралы білді.

Көтеріліс кімнің бастауымен басталғанын және неге жеңіліске ұшырағанын түсінді.

Оқушылар толық біліп, түсінді

Иә, жоспарланған уақытымды тиімді пайдаландым

Жоспарыма еш өзгеріс енгізбедім.







Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:Тақырыпты топпен талқылау.

2Оқушылар ақпаратты өздігінен білім алуға, алынған ақпаратты бағалауға дағдыланды




Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1: «Тұжырымдамалық карта» әдісі әдісі бойынша топтық жұмыс


2: «Сөйлемдегі сөз» әдісі бойынша жақсарта алады.



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Оқыту үдерісінде барлық оқушыларды қатыстыру үшін түрлі әдістерді пайдалану.




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
3534
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі