Ашық сабақ: 1920-1930 жылдардағы саяси репрессия

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Ашық сабақ: 1920-1930 жылдардағы саяси репрессия

Материал туралы қысқаша түсінік
Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының себебін анықтау,салдарын талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ДОІЖО А.Ашимбаева

Білім беру ұйымының атауы

Шошанай орта мектебі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде

Педагогтің аты-жөні:

Узакова А

Күні:

28.01.2025жыл

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? 1-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Сабақтың мақсаты

Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының себебін анықтау,салдарын талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


Тақтаға қазақ зиялыларының портреттерін көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап беруді сұраңыз:

Суретте көрсетілген тұлғалар қоғамда қандай қызмет атқарды?

Қазақ зиялыларының басым көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден өткен?


Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады.

ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан ,24шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Дескриптор:

Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды

Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



ҚБ Мадақ

тау

Таратпа суреттер






Тақырып

тық суреттер




Жаңа білім






Мәтінмен жұмыс

Зерттеу сұрағы:Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Картамен жұмыс.

Оқушыларға «Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жаздырыңыз (осы жерде ұжымдастыру кезіндегі «Бесеудің хаты» авторларына қатысты Кеңес үкіметі қандай шара қолдануы мүмкін көрсетсе болады).Топтардың өзара бағалау мүмкіндігі бар.

Жазылымға ұсынылатын кілт сөздер: тоталитарлық жүйе,депортация,репрессия,ұжымдастыру саясаты,әміршіл-әкімшіл жүйе,КАРЛАГ, ГУЛАГ,АЛЖИР.

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

1- тапсырма. Кім туралы айтылған

  1. 1933 жылы Воронежде жұмыс істеп жүріп іш сүзегінен қайтыс болды.














  1. 1938 жылы наурыз айында атылды.











  1. Соловкиге жер аударылды. Сол жақта науқастанып, 1935 жылы 5 қазанда қайтыс болды.










  1. «Пантүркизммен» айыпталып, тұтқындалды. «Халық жауы» болып жарияланып, 1938 жылы атылды.









2- тапсырма. Тұлғаны таны











  1. ____________________________________________________________________

  2. _____________________________________________________________________

  3. _____________________________________________________________________

  4. _____________________________________________________________________







ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру



Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды;



Карта қолдана отырып,«Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жазады

Дескрипторы:

1.Қазақ зиялыларына тағылған айыппен келісетінін не келіспейтінін жүйелі түсіндіреді

2. тақырыптық кесте толтырады







3.Тұлғаны танып аттарын тауып жазады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»









ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Өзін-өзі бағалау





Ақпарат

тық тақырып

тық мәтіндер








Тақырыптық суреттер






Кесте







ҚБ парағы



Бекіту









Сабақты қорытындылау

«Үнсіз хат». «Зиялыларға «халық жауы» деген айып тағылды» тақырыпқа кезекпе-кезек бір сөзден қосып толық сөйлем немесе әңгіме жазады.

Үйге тапсырма

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка











Кері байланыс

Сіз үшін не тиімді болды?

Нені жақсартуға болады?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
269
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі