Тексерілді: ДОІЖО А.Ашимбаева
|
Білім беру ұйымының атауы |
Шошанай орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Узакова А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
28.01.2025жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? 1-сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының себебін анықтау,салдарын талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Тақтаға қазақ зиялыларының портреттерін көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап беруді сұраңыз:
Суретте көрсетілген тұлғалар қоғамда қандай қызмет атқарды? Қазақ зиялыларының басым көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден өткен?
Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады. ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан ,24шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Дескриптор: Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мадақ тау |
Таратпа суреттер Тақырып тық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Мәтінмен жұмыс Зерттеу сұрағы:Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды? Картамен жұмыс.
Оқушыларға «Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жаздырыңыз (осы жерде ұжымдастыру кезіндегі «Бесеудің хаты» авторларына қатысты Кеңес үкіметі қандай шара қолдануы мүмкін көрсетсе болады).Топтардың өзара бағалау мүмкіндігі бар. Жазылымға ұсынылатын кілт сөздер: тоталитарлық жүйе,депортация,репрессия,ұжымдастыру саясаты,әміршіл-әкімшіл жүйе,КАРЛАГ, ГУЛАГ,АЛЖИР. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау 1- тапсырма. Кім туралы айтылған
2- тапсырма. Тұлғаны таны
ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру
|
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды;
Карта қолдана отырып,«Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жазады Дескрипторы: 1.Қазақ зиялыларына тағылған айыппен келісетінін не келіспейтінін жүйелі түсіндіреді 2. тақырыптық кесте толтырады
3.Тұлғаны танып аттарын тауып жазады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпарат тық тақырып тық мәтіндер
Тақырыптық суреттер
Кесте
ҚБ парағы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Үнсіз хат». «Зиялыларға «халық жауы» деген айып тағылды» тақырыпқа кезекпе-кезек бір сөзден қосып толық сөйлем немесе әңгіме жазады. Үйге тапсырма 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Сіз үшін не тиімді болды? Нені жақсартуға болады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: 1920-1930 жылдардағы саяси репрессия
Ашық сабақ: 1920-1930 жылдардағы саяси репрессия
Тексерілді: ДОІЖО А.Ашимбаева
|
Білім беру ұйымының атауы |
Шошанай орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Узакова А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
28.01.2025жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? 1-сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының себебін анықтау,салдарын талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру |
Тақтаға қазақ зиялыларының портреттерін көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап беруді сұраңыз:
Суретте көрсетілген тұлғалар қоғамда қандай қызмет атқарды? Қазақ зиялыларының басым көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден өткен?
Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады. ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан ,24шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Дескриптор: Қоғам қайраткерлерінің саяси қызметтерін атайды Қазақ зиялыларының 1937-1938 жылдары репрессия құрбандары болғанын атайды Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мадақ тау |
Таратпа суреттер Тақырып тық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Мәтінмен жұмыс Зерттеу сұрағы:Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды? Картамен жұмыс.
Оқушыларға «Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жаздырыңыз (осы жерде ұжымдастыру кезіндегі «Бесеудің хаты» авторларына қатысты Кеңес үкіметі қандай шара қолдануы мүмкін көрсетсе болады).Топтардың өзара бағалау мүмкіндігі бар. Жазылымға ұсынылатын кілт сөздер: тоталитарлық жүйе,депортация,репрессия,ұжымдастыру саясаты,әміршіл-әкімшіл жүйе,КАРЛАГ, ГУЛАГ,АЛЖИР. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау 1- тапсырма. Кім туралы айтылған
2- тапсырма. Тұлғаны таны
ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру
|
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды;
Карта қолдана отырып,«Сталиндік қуғын-сүргін» картасын ұсынып ,ұжымдастыру саясатымен байланысқан шағын әңгіме жазады Дескрипторы: 1.Қазақ зиялыларына тағылған айыппен келісетінін не келіспейтінін жүйелі түсіндіреді 2. тақырыптық кесте толтырады
3.Тұлғаны танып аттарын тауып жазады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпарат тық тақырып тық мәтіндер
Тақырыптық суреттер
Кесте
ҚБ парағы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Үнсіз хат». «Зиялыларға «халық жауы» деген айып тағылды» тақырыпқа кезекпе-кезек бір сөзден қосып толық сөйлем немесе әңгіме жазады. Үйге тапсырма 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Сіз үшін не тиімді болды? Нені жақсартуға болады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















