|
Білім беру ұйымының атауы |
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша білім бөлімінің «Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жарылгасинова Ж. Г. |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
22. 02.2022 ж. |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 "Г" |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының себебін анықтау,салдарын талдау |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру (3 мин.) |
«Галереяға саяхат» әдісі Интербелсенді тақтадағы Сталин мен саяси репрессияны бейнелейтін плакаттар мен фотосуреттерді қарастырады, сұрақтарға жауап береді:
Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Таратпа суреттер Тақырыптық суреттер |
||||||||||||||||||
|
Жаңа білім (10 мин.) (5 мин.) (8 мин.) |
Мәтінмен жұмыс Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? «Джигсо» әдісі - топтық жұмыс:
Көзіңді аш, оян қазақ, көтер басты, Өткізбей қараңғыда бекер жасты. Жер кетті, дін нашарлап, хал арам боп, Қарағым, енді жату жарамасты. Пікірің қажет! - Қазақ зиялыларының бойынан қандай қасиеттерді байкауға болады? - ХХ ғасырдың басында қазақ зиялыларын көп алаңдатқан қандай мәселелер? -Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің? -ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? Қалыптастырушы бағалауга арналған тапсырма Қазақ зиялыларының қызметі мен қоғамдағы рөлін анықтаңыз.
|
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды; «Сталиндік қуғын-сүргін» саясатымен байланысқан ақпарат береді Дескрипторы: - тақырыпты ашады, - нақты 2 нақты дерек келтіреді; - баға береді. Бағалау критерийі Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін сипаттайды; Бағалау критериі: Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін сипаттайды; Дескриптор:
-қазақ зиялыларының қазақ қоғамындағы орнын бағалайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Өзін - өзі бағалау
Өзін - өзі бағалау
|
Ақпараттық тақырыптық мәтіндер Слайд Кесте ҚБ парағы |
||||||||||||||||||
|
Бекіту ( 3 мин.) (8 мин.) |
Сабақты қорытындылау 1997 ж 31-мамырда ҚР Президенті Н.Назарбаев қандай жарлыққа қол қойды? Бейнебаян «Зиялыларға «халық жауы» деген айып тағылды» тақырыпқа кезекпе-кезек бір сөзбен қорытындылайды. Үйге тапсырма "Алаш зиялыларының қазақ ұлтының рухани дамуындағы маңызды рөлі" тақырыбында эссе жазып келу (120 сөз) |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық мәтін |
||||||||||||||||||
|
Кері байланыс (3 мин) |
Мен білдім.... Маған қызықты болды.... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
|
стикер |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар"
Ашық сабақ: "1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар"
|
Білім беру ұйымының атауы |
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша білім бөлімінің «Ыбырай Алтынсарин атындағы №37 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жарылгасинова Ж. Г. |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
22. 02.2022 ж. |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 "Г" |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының себебін анықтау,салдарын талдау |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру (3 мин.) |
«Галереяға саяхат» әдісі Интербелсенді тақтадағы Сталин мен саяси репрессияны бейнелейтін плакаттар мен фотосуреттерді қарастырады, сұрақтарға жауап береді:
Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Таратпа суреттер Тақырыптық суреттер |
||||||||||||||||||
|
Жаңа білім (10 мин.) (5 мин.) (8 мин.) |
Мәтінмен жұмыс Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? «Джигсо» әдісі - топтық жұмыс:
Көзіңді аш, оян қазақ, көтер басты, Өткізбей қараңғыда бекер жасты. Жер кетті, дін нашарлап, хал арам боп, Қарағым, енді жату жарамасты. Пікірің қажет! - Қазақ зиялыларының бойынан қандай қасиеттерді байкауға болады? - ХХ ғасырдың басында қазақ зиялыларын көп алаңдатқан қандай мәселелер? -Зиялы қауым өкілдеріне тағылған «халық жауы» деген айыппен қаншалықты келісесің? -ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? Қалыптастырушы бағалауга арналған тапсырма Қазақ зиялыларының қызметі мен қоғамдағы рөлін анықтаңыз.
|
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды; «Сталиндік қуғын-сүргін» саясатымен байланысқан ақпарат береді Дескрипторы: - тақырыпты ашады, - нақты 2 нақты дерек келтіреді; - баға береді. Бағалау критерийі Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін сипаттайды; Бағалау критериі: Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін сипаттайды; Дескриптор:
-қазақ зиялыларының қазақ қоғамындағы орнын бағалайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Өзін - өзі бағалау
Өзін - өзі бағалау
|
Ақпараттық тақырыптық мәтіндер Слайд Кесте ҚБ парағы |
||||||||||||||||||
|
Бекіту ( 3 мин.) (8 мин.) |
Сабақты қорытындылау 1997 ж 31-мамырда ҚР Президенті Н.Назарбаев қандай жарлыққа қол қойды? Бейнебаян «Зиялыларға «халық жауы» деген айып тағылды» тақырыпқа кезекпе-кезек бір сөзбен қорытындылайды. Үйге тапсырма "Алаш зиялыларының қазақ ұлтының рухани дамуындағы маңызды рөлі" тақырыбында эссе жазып келу (120 сөз) |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық мәтін |
||||||||||||||||||
|
Кері байланыс (3 мин) |
Мен білдім.... Маған қызықты болды.... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
|
стикер |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













