Ашық сабақ: 1929-30 жж ашаршылық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: 1929-30 жж ашаршылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Кеңестік дәуірдегі халқымыз бастан кешірген оқиғаларды саралап, пікірлесу арқылы талдай отырып, оқушылардың тарихи оқиғаларға баға бере біледі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақстан тарихы

Мектеп: «С. Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ

Күні: 25.01.2017 ж

Мұғалімнің есімі: Қойбасарова Нұр Берікқанқызы

Сынып:11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1929-1930 жж шаруалар көтерілісі (қайталау).

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Кеңестік дәуірдегі халқымыз бастан кешірген оқиғаларды саралап, пікірлесу арқылы талдай отырып, оқушылардың тарихи оқиғаларға баға бере біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылардың ойлау қабілеті мен шығармашылық ізденіс, дағдыларын сыни тұрғыдан қалыптасып, еркін ойын айта білу мен сөйлеу мәдениеті дамиды

Кейбір оқушылар: тақырыпқа өзіндік баға беріп, талдай алады.

Тілдік мақсат:

Оқушылар істей алады: Оқушыларға сол кезеңдегі қазақ халқының басына төнген ауыр қасіреттен шығудың жолын іздеген ел азаматтарының істерін біліп, ажырата алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер.

1. Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастырудың зардаптары. 
2. Қазақстандағы 1930-1932 ж.ж. ашаршылық ұлы нәубет. 
3. 1929-1931 ж.ж. шаруалар көтерілісінің себебі, тарихы. 
4. Созақ көтерілісі.

5. Маңғыстаудағы көтеріліс. 
6. Көтерілістердің тарихта алатын орны. 

Талқылауға арналған тармақтар:

Ұжымдастыру жылдары республика аумағында қанша толқулар мен көтерілістер орын алды? 

Себебі: Ғасырлар бойы қалыптасқан тұрмыс укладының қиратылуына, орташалар мен кедейлерді кулактар ретінде жоюға қарсылық. 

Қазақстанда 1929-31 жылдардағы қарулы көтерілістің себебі не? 
Сипаты: Шаруалар бұқарасының ниеті стихиялы бой көрсетулерден көрініс берді. 

Ұжымдастыру жылдары бандиттік-басмашы қозғалысының көрінісі деп бағаланған көтеріліс? 

Қарсылық түрі, орталықтары

Жазылым бойынша

Ұсыныстар

Алдыңғы тақырып

9-сыныптан тақыпыппен толық танысқан.

Ресурстар

Жоспар


Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Жоспарланған уақыт

  1. Мұғалім сәлемдеседі.

  2. Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар үстелдің үстінен бір –бір парақша таңдап алады, онда 1929-1930 жж көтеріліс болған аудандар, ауылшаруашылығына байланысты шыққан қаулы жылдары, көшіпкеткен, қайтыс болған адамдардың саны жазылған. Оқушылар өздері қай топқа жататынын анықтап үш топқа бөлінеді. Әр топқа бірден табыс критерийі - бағалау парақтары бірден таратылады.

  3. Үй тапсырмасы. 1929-1930 жж шаруалар көтерілісі әр топқа тарихи диктант беріледі. 2- минут ішінде орындап, 5-минут ішінде барлық топтар қорғап шығуы керек. Қосымша қарсылас топтарға 1 сұрақтан дайындайды.

  1. Тарауға шолу

1 тапсырма . Сөйлемді толықтыр.

1-топ.

_________ жылдардағы аштық.

1929-1930 жылдардың қысында_____ болды.

________ - Біріккен Мемлекеттік Саяси басқарма.

Аштықтан, суықтан және өзге де аурулардан

____млн-дай қазақтар мен _____ мыңдай басқа ұлттардың өкілдері қаза тапты.

Жауабы: 1931 -1933, жұт, ОГПУ, 2,1 млн, 200-25.

2-топ. Семей округі халық наразылығының ірі ошағына айналды. 1930 жылдың ақпан айынан мамыр айына дейін – ....., ......., ......, ...., ....... аудандарын қамтыған күшті толқулар өтті. 
Торғай шаруаларының Батпаққара көтерілісі Қазақ өлкелік комитеті тарапынан “....... - ...... ....... .......” деп бағаланды. 
Жауабы: Зырянов, Өскемен, Самар, Шемонаиха, Қатонқарағай, “бандиттік – басмашы қозғалысының көрінісі

3-топ. Қарақұм ауданына ......, ......., ....... көтерілісшілер ағылып жатты. Бұл көтерілісті Орынбордағы ........ басып тастады. 
..........ауданындағы көтеріліс табанды әрі шебер ұйымдастырылуымен ерекшеленді. Көтерілісшілер аудан орталығын басып алып, аудан басшыларын өлтірді

Жауабы: Оңтүстік, Батыс, Орталық Қазақстанан, 8-дивизия, Созақ

Басы

3 минут (ұйымдастыру)


7 минут

Ортасы


15 мин.


2 мин

  1. Ой толғаныс

2 тапсырма .

1-топ. Ф.И.Голощекин–  Мен, Кіші Қазан саясатын жүргізген себебім...   

  2- топ. Шаруалар –Біз, қазақ шаруалары, көтеріліске атсалысқан себеміміз...

3-топ.

Біз, Шыңғыстаулықтардың патша жасақтарына қорсыласқандағы ұтқанымыз..

IІI. Мағынаны тану

3 тапсырма. Детальдарды толықтыр.

Үш топқа 1929-1930жж көтерілістерден мағлұматтар беретін суреттер таралылады. Тапсырма детальдарды сөйлету керек.

ІУ. Жеке жұмыс №3 тапсырма


  1. Ауылды кеңестендіру” ұранымен Қазақстанда “жаңа революция” жүргізудің идеялық- саяси негізін кім жасады?

  2. Ф. Голощекиннің идеясына қарсы шыққан кімдер, оларға қандай айып тағылды?

  3. 1928 жылғы декрет не туралы?

  4. Ұжымдастыру кезіндегі асыра сілтеушілік зардаптары туралы не білесің?

  5. Бесеудің хаты” мен Т Рысқұлов жазған хаттың тарихы қандай?

  6. Ауылды жаппай ұжымдастырудың тигізген әсері қандай?

У. Сандар мен жылдарды сөйлет.

4 тапсырма

1. 1918-1920 ж....

2. 1929-1930 жж

3. 1920-1922 жж

4. 1930 ж март..... 6 мың....... 1,8 млн.....

5. 1929-1931жж.....372......, 80 мың......

6. 1млн.....616....., 414мың....

Бағалау түрлері: мұғалімнің әр тапсырмадан кейін формативті бағалауы, стикермен бағалау, оқушылардың кері байланыс арқылы өзін-өзі бағалауы. Топ басшысының бағалау.

Аяқталуы

10 мин

Қорытынды

4 тапсырма

 1-топ. Себебі, сипаты

 2-топ. Қозғаушы күші, орталықтары

3-топ. Нәтижесі

Бекіту сұақтары.

Кері байланыс. Сабақ маған ұнады/ұнамады кестесін толтыру арқылы сабақты қорытындылайды.

Бағалау. Бағалау парақтарын негізге ала отырып, сумативті бағалау.

Үйге тапсырма: 1. §32-33 шолу.

2. Өткен тарау бойынша бірнеше жауапты тест құрау.

Қосымша ақпарат.

Топ жұмысын бағалау парағы

Топ жұмысын бағалау парағы

Әр критерий 2 балмен бағаланады.

Критерий

лер

Топ

мүшелері

Үй тапсырмасы

Идеяларды ұсыну

Топтағы белсенділігі

Сұрақтарға жауап беруі

Сұрақ коя білуі

Жеке тапсырмаға жауап бере білуі

Жалпы балл









































Топ бойынша








100-80%. 12-10 балл – «5» - өте жақсы

80-70% . 9-7 балл – «4» -жақсы

70-50%. 6-5 балл – «3»- қанағаттанарлық

50% дан т-мен болса 4-1 балл- қанағаттанарлықсыз.

Кері байланыс кестесі:

Сабақта үйренгенін бағалау.

Кері байланыс


Мен көп нәрсені үйрендім

Мен аз нәрсені үйрендім

Мен ештеңе үйренбедім

Достарыммен бірлесіп жұмыс істегенде




Өз бетімше жұмыс істегенде





Саралау:





Рефлексия







Қорытынды бағамдау:









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.12.2017
619
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі