|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Мектеп: «С. Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 25.01.2017 ж |
Мұғалімнің есімі: Қойбасарова Нұр Берікқанқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1929-1930 жж шаруалар көтерілісі (қайталау). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Кеңестік дәуірдегі халқымыз бастан кешірген оқиғаларды саралап, пікірлесу арқылы талдай отырып, оқушылардың тарихи оқиғаларға баға бере біледі Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылардың ойлау қабілеті мен шығармашылық ізденіс, дағдыларын сыни тұрғыдан қалыптасып, еркін ойын айта білу мен сөйлеу мәдениеті дамиды Кейбір оқушылар: тақырыпқа өзіндік баға беріп, талдай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар істей алады: Оқушыларға сол кезеңдегі қазақ халқының басына төнген ауыр қасіреттен шығудың жолын іздеген ел азаматтарының істерін біліп, ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер.
1. Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп
ұжымдастырудың
зардаптары.
5.
Маңғыстаудағы
көтеріліс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Ұжымдастыру жылдары республика аумағында қанша толқулар мен көтерілістер орын алды? Себебі: Ғасырлар бойы қалыптасқан тұрмыс укладының қиратылуына, орташалар мен кедейлерді кулактар ретінде жоюға қарсылық. Қазақстанда 1929-31 жылдардағы қарулы
көтерілістің себебі
не? Ұжымдастыру жылдары бандиттік-басмашы қозғалысының көрінісі деп бағаланған көтеріліс? Қарсылық түрі, орталықтары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша Ұсыныстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
9-сыныптан тақыпыппен толық танысқан. |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
№1 тапсырма . Сөйлемді толықтыр. 1-топ. _________ жылдардағы аштық. 1929-1930 жылдардың қысында_____ болды. ________ - Біріккен Мемлекеттік Саяси басқарма. Аштықтан, суықтан және өзге де аурулардан ____млн-дай қазақтар мен _____ мыңдай басқа ұлттардың өкілдері қаза тапты. Жауабы: 1931 -1933, жұт, ОГПУ, 2,1 млн, 200-25.
2-топ. Семей округі халық наразылығының ірі ошағына
айналды. 1930 жылдың ақпан айынан мамыр айына дейін – .....,
......., ......, ...., ....... аудандарын қамтыған күшті толқулар
өтті.
3-топ. Қарақұм ауданына ......, ......., .......
көтерілісшілер ағылып жатты. Бұл көтерілісті Орынбордағы ........
басып тастады. Жауабы: Оңтүстік, Батыс, Орталық Қазақстанан, 8-дивизия, Созақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 3 минут (ұйымдастыру) 7 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15 мин. 2 мин |
№2 тапсырма . 1-топ. Ф.И.Голощекин– Мен, Кіші Қазан саясатын жүргізген себебім... 2- топ. Шаруалар –Біз, қазақ шаруалары, көтеріліске атсалысқан себеміміз... 3-топ. Біз, Шыңғыстаулықтардың патша жасақтарына қорсыласқандағы ұтқанымыз.. IІI. Мағынаны тану №3 тапсырма. Детальдарды толықтыр. Үш топқа 1929-1930жж көтерілістерден мағлұматтар беретін суреттер таралылады. Тапсырма детальдарды сөйлету керек. ІУ. Жеке жұмыс №3 тапсырма
У. Сандар мен жылдарды сөйлет. №4 тапсырма 1. 1918-1920 ж.... 2. 1929-1930 жж 3. 1920-1922 жж 4. 1930 ж март..... 6 мың....... 1,8 млн..... 5. 1929-1931жж.....372......, 80 мың...... 6. 1млн.....616....., 414мың.... |
Бағалау түрлері: мұғалімнің әр тапсырмадан кейін формативті бағалауы, стикермен бағалау, оқушылардың кері байланыс арқылы өзін-өзі бағалауы. Топ басшысының бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 10 мин |
Қорытынды №4 тапсырма 1-топ. Себебі, сипаты 2-топ. Қозғаушы күші, орталықтары 3-топ. Нәтижесі Бекіту сұақтары. Кері байланыс. Сабақ маған ұнады/ұнамады кестесін толтыру арқылы сабақты қорытындылайды. Бағалау. Бағалау парақтарын негізге ала отырып, сумативті бағалау. Үйге тапсырма: 1. §32-33 шолу. 2. Өткен тарау бойынша бірнеше жауапты тест құрау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат. Топ жұмысын бағалау парағы Топ жұмысын бағалау парағы Әр критерий 2 балмен бағаланады.
100-80%. 12-10 балл – «5» - өте жақсы 80-70% . 9-7 балл – «4» -жақсы 70-50%. 6-5 балл – «3»- қанағаттанарлық 50% дан т-мен болса 4-1 балл- қанағаттанарлықсыз. Кері байланыс кестесі: Сабақта үйренгенін бағалау. Кері байланыс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: 1929-30 жж ашаршылық
Ашық сабақ: 1929-30 жж ашаршылық
|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Мектеп: «С. Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 25.01.2017 ж |
Мұғалімнің есімі: Қойбасарова Нұр Берікқанқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1929-1930 жж шаруалар көтерілісі (қайталау). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Кеңестік дәуірдегі халқымыз бастан кешірген оқиғаларды саралап, пікірлесу арқылы талдай отырып, оқушылардың тарихи оқиғаларға баға бере біледі Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылардың ойлау қабілеті мен шығармашылық ізденіс, дағдыларын сыни тұрғыдан қалыптасып, еркін ойын айта білу мен сөйлеу мәдениеті дамиды Кейбір оқушылар: тақырыпқа өзіндік баға беріп, талдай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар істей алады: Оқушыларға сол кезеңдегі қазақ халқының басына төнген ауыр қасіреттен шығудың жолын іздеген ел азаматтарының істерін біліп, ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер.
1. Қазақстанда ауыл шаруашылығын күштеп
ұжымдастырудың
зардаптары.
5.
Маңғыстаудағы
көтеріліс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Ұжымдастыру жылдары республика аумағында қанша толқулар мен көтерілістер орын алды? Себебі: Ғасырлар бойы қалыптасқан тұрмыс укладының қиратылуына, орташалар мен кедейлерді кулактар ретінде жоюға қарсылық. Қазақстанда 1929-31 жылдардағы қарулы
көтерілістің себебі
не? Ұжымдастыру жылдары бандиттік-басмашы қозғалысының көрінісі деп бағаланған көтеріліс? Қарсылық түрі, орталықтары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша Ұсыныстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
9-сыныптан тақыпыппен толық танысқан. |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
№1 тапсырма . Сөйлемді толықтыр. 1-топ. _________ жылдардағы аштық. 1929-1930 жылдардың қысында_____ болды. ________ - Біріккен Мемлекеттік Саяси басқарма. Аштықтан, суықтан және өзге де аурулардан ____млн-дай қазақтар мен _____ мыңдай басқа ұлттардың өкілдері қаза тапты. Жауабы: 1931 -1933, жұт, ОГПУ, 2,1 млн, 200-25.
2-топ. Семей округі халық наразылығының ірі ошағына
айналды. 1930 жылдың ақпан айынан мамыр айына дейін – .....,
......., ......, ...., ....... аудандарын қамтыған күшті толқулар
өтті.
3-топ. Қарақұм ауданына ......, ......., .......
көтерілісшілер ағылып жатты. Бұл көтерілісті Орынбордағы ........
басып тастады. Жауабы: Оңтүстік, Батыс, Орталық Қазақстанан, 8-дивизия, Созақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 3 минут (ұйымдастыру) 7 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15 мин. 2 мин |
№2 тапсырма . 1-топ. Ф.И.Голощекин– Мен, Кіші Қазан саясатын жүргізген себебім... 2- топ. Шаруалар –Біз, қазақ шаруалары, көтеріліске атсалысқан себеміміз... 3-топ. Біз, Шыңғыстаулықтардың патша жасақтарына қорсыласқандағы ұтқанымыз.. IІI. Мағынаны тану №3 тапсырма. Детальдарды толықтыр. Үш топқа 1929-1930жж көтерілістерден мағлұматтар беретін суреттер таралылады. Тапсырма детальдарды сөйлету керек. ІУ. Жеке жұмыс №3 тапсырма
У. Сандар мен жылдарды сөйлет. №4 тапсырма 1. 1918-1920 ж.... 2. 1929-1930 жж 3. 1920-1922 жж 4. 1930 ж март..... 6 мың....... 1,8 млн..... 5. 1929-1931жж.....372......, 80 мың...... 6. 1млн.....616....., 414мың.... |
Бағалау түрлері: мұғалімнің әр тапсырмадан кейін формативті бағалауы, стикермен бағалау, оқушылардың кері байланыс арқылы өзін-өзі бағалауы. Топ басшысының бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 10 мин |
Қорытынды №4 тапсырма 1-топ. Себебі, сипаты 2-топ. Қозғаушы күші, орталықтары 3-топ. Нәтижесі Бекіту сұақтары. Кері байланыс. Сабақ маған ұнады/ұнамады кестесін толтыру арқылы сабақты қорытындылайды. Бағалау. Бағалау парақтарын негізге ала отырып, сумативті бағалау. Үйге тапсырма: 1. §32-33 шолу. 2. Өткен тарау бойынша бірнеше жауапты тест құрау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат. Топ жұмысын бағалау парағы Топ жұмысын бағалау парағы Әр критерий 2 балмен бағаланады.
100-80%. 12-10 балл – «5» - өте жақсы 80-70% . 9-7 балл – «4» -жақсы 70-50%. 6-5 балл – «3»- қанағаттанарлық 50% дан т-мен болса 4-1 балл- қанағаттанарлықсыз. Кері байланыс кестесі: Сабақта үйренгенін бағалау. Кері байланыс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













