Ашық сабақ 1- сынып Үй жануарлары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 1- сынып Үй жануарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Үй жануарлары туралы сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Бізді қоршаған әлем

Мұғалімнің аты-жөні:

Жақсыбаева Н.С.

Күні:


Сынып:


Сабақ тақырыбы

Үй жануарлары


Қатысқан  оқушылар  саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттары:

1.1.2.1. Күнделікті өмірде  қолданылатын  таныс сөздердің  мағынасын түсіну.

1.1.4.1. Мұғалімнің  көмегімен  тыңдаған материалдың  кім/не  туралы  екенін  түсіну.

 Сабақ

 мақсаттары:

Барлық  оқушылар:

Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі:  мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді.

Кейбір  оқушылар: тақырып бойынша сөйлесімге түсе алады.

                                                                  Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әркеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақ басы

(5-10 мин.)

Амандасу.

Сәлеметсіздер ме, балалар!

(Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.)

«Білім керек бәріне»

Корабльді басқарып,

Көк жүзіне самғасам.

Тауды бұзып, тас жарып,

Мұхиттарды жалғасам.

Таңдандырар бар елді

Ғажап үйлер сала алсам.

Жасартатын әжемді

Дәрі де ойлап таба алсам...

Сырлары көп ғылымның

Шешілмеген әлі де.

Тереңдігі білімнің

Керек екен бәріне!

Фариза Оңғарсынова

«Көңіл ашар» жаттығуы.
Сәлем көк аспан ,

Сәлем алтын күн,

Сәлем жер ана,

Сәлем достарым!

Оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы арқылы жағымды ахуал қалыптастыру


Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Мадақтау сөздері

Жарайсың!

Тамаша! Керемет! т.б.









Өткен тақырып бойынша қайталау жүргізеді.

Өткен тақырыптар бойынша бір-бірімен тілдесімге (диалогқа) түседі.


Үш шапалақ

Оқулық

Сабақ алды жұмыс

(5-10 мин.)

Ойтүрткі.

Сендер жаңа үнтаспада ненің дауысын естідіңдер? (сиыр,қой,ит,мысық).

Бір сөзбен бұл жануарларды қалай атаймыз?

Дұрыс, үй жануарлары деп атаймыз.

Ендеше бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

Балалар өздері сабақ тақырыбын айтады.

-Бүгін сабақта біз жаңа сөздермен танысамыз және әр түрлі тапсырмалар арқылы сөздік қорымыз байытамыз, сөздерді

буынға бөлуге және сөз тіркесін құрастыруға үйренеміз.

Сабақ мақсатымен таныстыру.

«Үй жануарларының дыбысы» жазылған аудио жазбаны тыңдайды, жаңа сабақ тақырыбын болжайды.

«Бас бармақ»


Үнтаспа

Тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен сөздік жұмысын жүргізеді.

сиыр- корова
ешкі - коза
түйе - верблюд
қой - овца
жылқы - лошадь

мысық - кошка

ит - собака

үй жануарлары - домашние животные

Сөздерді буынға бөліп оқиды,  хормен қайталайды, тізбекпен қайталайды

Мадақтау сөздері

Жарайсың!

Тамаша! Керемет! т.б.

Сөздік дәптері, оқулық, слайд

Сабақ ортасы

(15-20 минут)

Тапсырмалармен жұмыс жасатады.

1-тапсырма.«Ойлан, сұраққа жауап бер».

1-10 дейін сандарды санатып, қайталатады. Суретте қанша жануар барын анықтатады.




Берілген суреттерде қанша жануар барын санап айтады.




Дескриптор:

1.Неше? сұрағына дұрыс жауап беру -2 балл.

2.Жануарларды санай алу-1 балл.



 Қима қағаздар



2-тапсырма. Не артық? тапсырмасын орындатады.

Берілген суреттерден артық суретті анықтайды, атын атайды.

Дескриптор:

1.Суреттерді атай аталу-2 балл.

2.Артық суретті таба алу – 1 балл.

Қима қағаздар

«Сергіту сәтін» өткізеді.

Көңілді әуеннің сүйемелдеуімен сергіту жаттығуын орындатады

Бала, бала, балақан.

Қайда қане алақан?

Саусақтарың әйбат,

Былай былай ойнат,

Топ-топ, топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық.

Мұғаліммен бірге сергіту сәті жаттығуларын орындайды.

Мадақтау сөздері

Жарайсың!

Тамаша! Керемет! т.б.


Көңілді әуен

https://www.youtube.com/watch?v=744V_ESD7-Y


3-тапсырма. Сәйкестендіру тапсырмасын орындатады.

Үй жануарларын көлеңкесіне қарап сәйкестендіреді.






Дескриптор:

1.Қандай жануар екендігін білу –

2 балл.

2. Суреттерді сәйкестендіре алу – 1 балл.


Қима қағаздар

Сабақтың соңы (5-10 минут)





«Кім жылдам?» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа бекіту жүргізеді.

Допты балаларға лақтырып, орыс тіліндегі баламасын айтса, оқушлар қазақша нұсқасын айтуы керек.

«Қошақаным» әнін орындатады.

Жаңа сөздердің қазақша аудармасын айтады.

Коза – ..............

Лошадь –.................

Верблюд –......................

Овца –.............................

Кошка –...........................

Собака -..........................

Дескриптор:

Сөздердің аудармасын дұрыс дыбыстай отырп айту – 1 балл


Доп

Рефлексия

«Алма ағашы» әдісімен кері байланыс жүргізеді.

Мадақтау сөздері

Жарайсың!

Тамаша! Керемет! т.б.




 Сурет



Үй тапсырмасын түсіндіреді.

Үй тапсырмасы: жаңа сөздерді жаттау.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2024
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі