Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ: §1. Ботоника-өсімдіктер туралы ғылым.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақжоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №24 жомКүні: 04.09.2017 Мұғалімніңаты-жөні: Кошкарова ЗСынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
§1. Ботоника-өсімдіктер туралы ғылым.
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)
Өсімдіктер жайлы ғылыммен танысады.
Сабақтыңмақсаты
Барлық оқушылар: Ботаника- өсімдіктер туралы ғылымды білу.Көпшілік оқушылар: Өсімдіктер дүниесі туралы түсінік айта алу.Кейбір оқушылар: Сабақ пен тамырдың әр бөлімдерінің атқаратын қызметін білу.
Бағалау критерийлері
Дағдылар Білу, түсіну.
Сабақ пен тамырдың ішкі құрылысын сипаттайды.
Сабақ пен тамырдың ішкі құрылысының бөлімдерін бөліп айтады.
Қазақстан жерінде таралған өсімдіктерді ажырата алу.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология: Биология-гр «биос»- тіршілік, «логос»-ғылым БотаникаОқытудың тілдік мақсаты: Ботаника- өсімдіктер туралы ғылымды айта (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады.Жазылым дағдысы: Суреттерді қолдана отырыпсабақ пен тамырдың бөлімдерін құрылысымен орналасуына қарай жазып алады.
Құндылықтарға баулу
"Мәңгілік ел" жалпыұлттық идеясының "Жалпыға бірдей еңбек қоғамы" құндылығына сәйкес оқушылар өз денсаулығын сақтау, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету, өмір бойы оқуға дайын болу сияқты құндылықтары қалыптасады.
Пəнаралық байланыс
Физика мен осмостық қысым. Сабақ пен тамырдан қоректік затардың бойлап жылжуы физикалық заңдылыққа сәйкес жүруін біледі.
Алдыңғы білім
6.4.2.6. Ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдану жолдарын зерттеу.7.1.3.2.Өсімдіктерде заттардың тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу. Сабақ пен тамырдың өсімдіктердің қоректік заттарды тасымалдайтын мүшесі екенін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы7 мин
Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық ахуалды орнату.Ширату жаттығу: Шаттық шеңберіне жиналып "Құтты шаңырақ" әдісі арқылы бір-біріне жақсы лебіздерін тілей отырып, түрлі түсті ленталар арқылы шаңырақ бейнесін жасайды. Сабақтың оқу мақсатымен, тапсырмалар және бағалау критерийлерімен таныстырамын.
Топқа біріктіру: Суреттер арқылы топқа біріктіріледі (суретте жыл мезгілдері берілген)1. "Көктем"2."Жаз"3."Күз"4."Қыс"
Түрлі ленталар
Суреттер
Сабақтың ортасы10 мин
22 мин
Топтарға қайталау мақсатында "Сен - маған, мен - саған" әдісі арқылы тапсырма беріледі.1. Өсімдіктердің өткізгіш элементтерін ата?2. Тамыр қысымы - бұл 3. Жоғары ағыс қай өсімдікте қысқа, ал қайсысында ұзақ?
Жаңа сабақ1-тапсырма. "Көрнекілік әдісі" арқылы суретте берілген тамыр мен сабақтың ішкі құрылысының бөліктерін анықта.
Дескриптор:- Тамыр ішкі құрылысын суреттен айта алады.- Сабақтың ішкі құрылысын суретке қарап атауларын атай алады.
2-тапсырма. "Джиксо" әдісі арқылы
3-тапсырма «Венн диаграммасы»
Алматы «Ата мұра» 2015
Слайд Infourok.ruKinozavr.into
Сабақтың соңы5 мин
3мин
Саралау – Сіз қандай тəсілменКөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандаҚабілетті оқушыларға қандайтапсырмаларбересіз?
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?
Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтаупән аралық байланыс
Қабілеті жоғары оқушыларға:Қабілеті орта оқушыларға:Қабілеті төмен оқушыларға:
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз