Материалдар / Ашық сабақ: §1. Ботоника-өсімдіктер туралы ғылым.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: §1. Ботоника-өсімдіктер туралы ғылым.

Материал туралы қысқаша түсінік
§1. Ботоника-өсімдіктер туралы ғылым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
645
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №24 жомКүні: 04.09.2017 Мұғалімніңаты-жөні: Кошкарова ЗСынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы§1. Ботоника-өсімдіктер туралы ғылым.
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)Өсімдіктер жайлы ғылыммен танысады.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Ботаника- өсімдіктер туралы ғылымды білу. Көпшілік оқушылар: Өсімдіктер дүниесі туралы түсінік айта алу.Кейбір оқушылар: Сабақ пен тамырдың әр бөлімдерінің атқаратын қызметін білу.
Бағалау критерийлері

Дағдылар Білу, түсіну.
  • Сабақ пен тамырдың ішкі құрылысын сипаттайды.
  • Сабақ пен тамырдың ішкі құрылысының бөлімдерін бөліп айтады.
  • Қазақстан жерінде таралған өсімдіктерді ажырата алу.
  • Тілдік мақсаттарПәндік лексика және терминология: Биология-гр «биос»- тіршілік, «логос»-ғылым БотаникаОқытудың тілдік мақсаты: Ботаника- өсімдіктер туралы ғылымды айта (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады.Жазылым дағдысы: Суреттерді қолдана отырып сабақ пен тамырдың бөлімдерін құрылысымен орналасуына қарай жазып алады.
    Құндылықтарға баулу"Мәңгілік ел" жалпыұлттық идеясының "Жалпыға бірдей еңбек қоғамы" құндылығына сәйкес оқушылар өз денсаулығын сақтау, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету, өмір бойы оқуға дайын болу сияқты құндылықтары қалыптасады.
    Пəнаралық байланысФизика мен осмостық қысым. Сабақ пен тамырдан қоректік затардың бойлап жылжуы физикалық заңдылыққа сәйкес жүруін біледі.
    Алдыңғы білім6.4.2.6. Ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдану жолдарын зерттеу.7.1.3.2.Өсімдіктерде заттардың тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу. Сабақ пен тамырдың өсімдіктердің қоректік заттарды тасымалдайтын мүшесі екенін біледі.


    Сабақ барысы


    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы7 мин





















    Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық ахуалды орнату.Ширату жаттығу: Шаттық шеңберіне жиналып "Құтты шаңырақ" әдісі арқылы бір-біріне жақсы лебіздерін тілей отырып, түрлі түсті ленталар арқылы шаңырақ бейнесін жасайды. Сабақтың оқу мақсатымен, тапсырмалар және бағалау критерийлерімен таныстырамын.

    Топқа біріктіру: Суреттер арқылы топқа біріктіріледі (суретте жыл мезгілдері берілген)1. "Көктем"2."Жаз"3."Күз"4."Қыс"


    Түрлі ленталар





































    Суреттер
    Сабақтың ортасы10 мин











    22 мин

















    Топтарға қайталау мақсатында "Сен - маған, мен - саған" әдісі арқылы тапсырма беріледі.1. Өсімдіктердің өткізгіш элементтерін ата?2. Тамыр қысымы - бұл 3. Жоғары ағыс қай өсімдікте қысқа, ал қайсысында ұзақ?

    Жаңа сабақ1-тапсырма. "Көрнекілік әдісі" арқылы суретте берілген тамыр мен сабақтың ішкі құрылысының бөліктерін анықта.

    Дескриптор:- Тамыр ішкі құрылысын суреттен айта алады.- Сабақтың ішкі құрылысын суретке қарап атауларын атай алады.

    2-тапсырма. "Джиксо" әдісі арқылы





    3-тапсырма «Венн диаграммасы»









    Алматы «Ата мұра» 2015









    Слайд Infourok.ruKinozavr.into
    Сабақтың соңы5 мин















    3мин





    Саралау – Сіз қандай тəсілменКөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандаҚабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?



    Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтаупән аралық байланыс
    Қабілеті жоғары оқушыларға:Қабілеті орта оқушыларға:Қабілеті төмен оқушыларға:























    Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қол жетімді болды ма?барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткіздіме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілдіме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен?





    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!