Бекітемін:
БЕКІТЕМІН:
№6 «Нұрай»
балабақшасының
меңгерушісі
_______Маментикова А.А
Қорытынды
сабақ: №5
«Наурыз»
Күні:15.05.2018ж
Тәрбиеші: Сакенова
А.Е
Білім беру
саласы: «Таным»
Бөлімі:
ҚМҰҚ
Тақырыбы: «1-ден 10 дейінгі сандар мен
цифрларды қайталау»
Тақырыбы: «1-ден 10 дейінгі сандар мен
цифрларды қайталау» тақырыбында қорытыңды
сабағы.
Мақсаты:
Білімділік.Балаларға 1-ден 10 дейінгі
сандар мен цифрлар туралы алған білімдерін тиянақтау,бекіту. Өткен
сабақты толықтыру.
Дамытушылық: Балалардың тура және кері
санау дағдыларын, есептеу, есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік:
Балаларды жылдамдықта,
тапқырлыққа, достыққа, өзара көмек көрсете білуге
тәрбиелеу.
Әдісі:Түсіндіру,Топтастыру,сұрақ-жауап,ойын.
Құрал-жабдықтары: Сандар қатары, санау
материалдары, ойынға қатысты
суреттер.
Пәнаралық
байланыс:Сауат ашу,Қоршаған
орта,Сурет,Көркем әдебиет,Логика.Тіл
дамыту
Тәрбиеші:
Бүгін ересек тобының балалардың білімдерін
зерделейтін және де өткен сабақты пысықтау, тақырыпты
түсінгендерің,ой қортындылауға,өз білгендерін ортаға салуға ашық
сабаққа қош
келдіңіздер
I.
Ұйымдастыру.1. Шаттық шеңбері. Балалар
кәне –кәне
тұрайықшеңбер
бойымен жүріп тақпақты хормен
айтайық.
Табиғатым
тамаша,
Көз тоймайды
қараса.
Табиғатты
аялап,
Жүрейінші
жараса
Сәлем саған жер
ана!
Сәлем саған нұрлы
күн!
Аман есен
болайық
Бейбітшілікті
қалайық.
Тәрбиеші: Балалар бүгін бізге қонаққа
Мақтақыз бен мысық келді.Мақтақыз бен мысық ертегісін есімізге
түсірейікші.
Балалардың жауабы: Ертегіні
естеріне түсіреді.Мақтақыз мысықтың құйрығын кесіп тастаған
еді.Еңді мысық құйрығын қайтару үшін тапсырмаларды орындау
тиіс.Балалар мысыққа сендердің көмегі қажет болып отыр.Көмектесемз
бе?
1. Ауызша 1 - ден 10 - ға дейін
тура және кері санау.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2,
1.
2. «Кім тез ойлап табады екен.»
тапсырма берілген .Бұл тапсырмада геометриялық пішіндерді айыра
білу керек ,тақтада суреттер ілінген. Суреттердің ішінен дөңгелек
және үшбұрыш пішінді заттарды іріктеп көрсетіп,атау
қажет.
Сопақша және шаршы пішінді
заттарды атау қажет.
-Бұл тапсырманы тағда жақсы
орындадындар.
Жұмбақтар:
********
Екіден соң
әрқашан
Үшінші мен
тұрамын
Қағазға сызып түсірсең
Екі ирек
саламын
**********
Бірден кейін тұрағым
Бірді бірге қосқанда
Мен шығамын қарағым
*****
Допқа өзі
ұқсайтын,
Ерекше бір пішін
бар.
Атын оның
атаңдар,
Қай пішін екені
табындар?(дөңгелек)
****
Атыны сай
балалар,
Үш бұрышы,үш қыры
бар.
Ол пішінді кім
табар,
Қасымда сол пішін
бар? (үшбұрыш)
**********
Төрт бұрышы бар
,
Төрт қабырғасы
бар
Бұл қай
пішін?(шаршыға)
***************
Пішіндердің ішінде
,
Ерекше бір пішін
бар
Ұқсатамын мен
оны,
Жұмыртқа мен
қауынға
Айтындаршы бұл қай пішін?
(сопақша)
3.Өз орның тап!
ойыны
Шашылған сандарды ретімен
қой.
1, 5, 3, 4.2,
7,10,6,8,9
4. « Кім
жылдам»«Сұрақ-жауап
алу»
1.Аспанда неше күн бар?
3.Бағдаршамда неше көз бар? 2.Ата-анаға сен кім боласың? 7. Аспанда
неше ай бар?
4.Екі қояның неше құлағы
бар?
5.Адамда неше көз бар?
11.Орындықта неше аяқ? 6.Адамда неше қол
бар?
8.Жұлдызшада неше бұрыш бар?
12.ұшбұрышта неше бұрыш бар? 9.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 13.Бір
жылда неше мезгіл бар?
10.Бір қолда неше саусақ?
14.Біз неше саны мен цифрды
қайталадық?
6.Көршісін тап! Ойыны
: 0_2_4 , 1_3_5, 7_9_ , 6_8_10
,
7. «Қызықты
математика»Логикалық есептер
шығару
*Айманда болды төрт
алмұрт, Аулада жүрген
тауықтың
Әселге берді екі
алмұрт Жер қазуға
үшеуі,
Айманның қалды
қолында Күнге күйіп
екеуі, .
Неше алмұрт тез
ойла? Аулада сонда қанша тауық
бар?
*Төрт қиярды базардан * Саянда болды 5
алма
Сатып алды Сәлімжан. Сайданға берді 2 алма.
бір қиярды алғанда Ойланып, кәне, көрейік -
Қанша қалды дорбада? Саянда қалды қанша
алма?
Үш қонжық орманға Бес
алманың екеуін,
Бара жатты қорбаңдап, Досың сұрап алды.
Бірі олардың шаршады, Айтшы сонда нешеуі,
Әрі қарай бармады. Қанша қонжық кетті алда? Өз қолыңда
қалды.
Сергіту сәті. «Қызыл
өрік»
8.Суреттегі жемістеді
сана және тиісті сандарға
апар!
М. Қуанышбековтың “Бес
саусақ’’ өлеңін жатқа айту.
Ал, санайық, саналық,
Саусақтарға қарап - ап
Қане, қане, саналық,
Санын біліп алайық,
Біреу, екеу, үшеу, төртеу, бесеу,
Қолымдағы саусағым нешеу?(5)
5 саусақтың атын
атау:бас бармақ, балаң үйрек, ортан
терек, шылдыр шүмек, кішкене
бөбек...
9.Тез сана.ойын. Суретпен
жұмыс.
10.Санамақтар
айту
Біздің үйде бір тауық, Екі аяқпен жүремін,
Бір жұмыртқа жүр тауып. Екі көзбен көремін.
Бір сиыр бар қорада, Екі қолым бар менің,
Бәтіш тәтем жүр сауып. Екеу құлақ,
білемін.
Сабақты сұрақ - жауап
түрінде қортындылау.
Біз не білдік?
10-ге дейін тура және кері
санаңдар.1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, 10 9 8
7 6 5 4 3 2 1
Мадақтау.
Сабаққа өте жақсы қатысқан балаларға қызыл жұлдызша, қалған
балаларға
Тақырыбы: 5 саны мен цифры
(презентация)
Ұйымдастыру
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе – бірің еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Шешімін тауып көріңдер!
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін
пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін
дамыту. Тиянақты
жауап беруді талап ету.
Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта
білуге тәрбиелеу.
«Бауырсақ» ертегісінің сахналық қойылымы:
Кел, тыңдайық ертегі,
Естіген жанды елтеді.
Талай ғажап оқиға,
Қызық сырын шертеді.
Ерте, ерте, ертеде.... бір ата мен әже болыпты
Атасы: - кемпір - ау, маған бауырсақ пісіріп берсеңші.
Әжесі:- неден пісірейін ұн жоқ қой.
Атасы:- қаптың түбін қақ, бауырсақтық ұн табылып қалар.
Әжесі солай істейді: қаптың түбін қағып, қалған ұннан бауырсақ
пісіреді де, суытып терезе алдына қояды.( іс - әрекеттерін
көрсетеді) Бауырсақ домалап кетеді...
Өткенді қайталау
4 – 1 =
3 + 1 =
2 – 1 =
3 - 1 =
Орман ішіне домалап келіп, қоян ананың көжегін үйретіп жатқанын
естиді:
- Сұр көжегім, көжегім,
Еркелігін сеземін.
Сабаққа мойын бұратын
Сенің де келді кезегің.
Білмесең надан боласың
Жау қолында қаласың
Үйреніп бәрін біле алсаң,
Ақылын, жетіп толасың.
Көжегі бауырсақты көріп қорқып, қашып кетеді.
Қоян: - бауырсақ, бауырсақ мен сені жеп қоямын.
Бауырсақ: - жоқ, сен мені жеме, саған өлең айтып беремін, соны
тыңда.
Атадан да қаштым,
Ападан да қаштым,
Қоянсенен де қашыпкетемін.
Қоян: - қой, бауырсақсеніңөлеңіңжақсы сен одан да
меніңтапсырмамдыорында.
Бауырсақ: енді не істеймін, балалар,
сендермағанкөмеккөрсетіңдерші.
Шөпүстіндеқұлпынайжепжатқанаюғакездеседі.
Аю: - бауырсақ, бауырсақ мен сеніжеймін.
Бауырсақ: - жемешімені, мен сағанқандайөлеңайтыпбередіекем
- ападан да қаштым, атадан да қаштым,
сенен де аюқашыпкетемін.
Аю: Әй, балалар, балалар!
Мендеқызықойын бар,
Ал ықыласқойындар
Кәне, тәртіпсақтайық,
Мен бергентапсырманы,
Бұлжытпайорындайық.
Аюдыңтапсырмасы
4+1=5
5 - 1=4
Тиістісандардықой
4 > □
□ + □ = 4
4 4
4 > 2
2 + 2 = 4
4 > 3
3 + 1 = 4