Сабақтын
барысы
|
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық
дайындық
Шаттық шенбері.
Біздер
тату баламыз,
Өсіп
алға барамыз.
Есептерді шығарып,
Біз
білімді боламыз.
Алдыңғы білімді еске
түсіру.
-Балалар,бір жылда неше мезгіл
бар?
-Бр
аптада неше күн бар?
-Бүгін
аптаның қай күні? Нешінші күні?
-Ал,кеше
қай күн болды?
-Ертең
қай күн? Нешінші күн?
Негізгі бөлім
-Балалар,біз сіздермен 1-ден 10-ға дейінгі сандарды өткен
болатынбыз.
Бүгінгі
тақырыбымыз 1-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері
санау.
Бізде
қазір қоян жылы болғандықтан,
мына
қояндарды алыпекі топқа бөлініп отыра
қалайық.
-Қане,кім ертегі жақсы көреді,қол
көтерейік.
Сіздердің алдарынызда ертегілер берілген,соларды
анықтап,ертегі кейіпкерлерін санап
көрейік.
-Бауырсақ ертегісінде қанша кейіпкер бар
екен?
-Үйшік
ертегісінде қанша кейіпкер бар
екен?
-Үш аю
ертегісінде ше?
-Шалқан
ертегісінде неше кейіпкер екен?
Жарайсыздар,балалар.Әлемде ертегілер көп
екен.
Қызығушылықтарын
ояту
Пошта
арқылы қорапта тапсырмалар келеді.
-Балалар,бұл кім болды
екен?
Математика әлемінен бізге осындай қорап беріп
жіберіпті,ішінде көптеген ойындар мен тапсырмалар бар
екен.
-Қане,тапсырмаларды орындаймыз
ба?
-Дайынсыздар ма?
Әр дұрыс
орындаған тапсырмаға қояндарға сәбіз беріп
отырамын.
1-тапсырма: «Санамақ»
2-
тапсырма: «Шатасқан сандар»
3-
тапсырма:«Бұл мен?»
4-
тапсырма: «Орнынды тап!»
5-
тапсырма: «Кім тапқыр?»
6-тапсырма: «Көзге арналған
жаттығу»
7-тапсырма: «Мысалдарды
шығар»
8 -
тапсырма: Сергіту сәті
|
Көңілді
амандасу
Балалар
шаттық шенберін орындайды
-Төрт
мезгіл бар
-Жеті
күн бар
-Бейсенбі
-Сәрсенбі
-Жұма,бесінші күн
Сұр және
ақ қоянды тандап,екі топқа бөлініп
отырады
Әр топ
өзіне берілген ертегіні анықтап,
кейіпкерлерін санайды.
Бауырсақ
ертегісін тақшалар арқылы санайды.
Үш аю
ертегісін қима суреттер арқылы
құрап,санайды.
Шалқан
ертегісін кубизм әдісі арқылы
анықтап,санайды.
қызығушылық танытады
Балалар
санамақ айтады
1 ден 10
ға дейінгі цифрларды шатастырып орнындарын
табады.
1-ші топ
қолдарындағы цифрды ермексаздан
жасайды.
2-ші топ
ұнтақ жармасынан салады.
«жасыл»
түсті көрсеткенде балалар шашырайды, «қызыл» түсті көрсеткенде
орындарын табады.
екі
топқа бөлініп,тапсырма орындайды,оқу құралдарын санын анықтап
жапсырады.
Көздерін
оңға-солға,жоғары-төмен
қаратып,айналдырады.
Берілген
суреттерге қарап мысалдарды
шығарады.
Едеңге
алдын ала жапсырылған цифрларға секіріп,тура және кері
санайды.
|