Материалдар / Ашық сабақ "1 ден 10 ға дейін тура және кері санау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "1 ден 10 ға дейін тура және кері санау"

Материал туралы қысқаша түсінік
«1-ден 10- ға дейін тура және кері санай білуге және «тең», «қанша», «алу» деген ұғымдарды меңгерту.Балалардың зейінің,ой өрісін дамыту,сөздік қорын молайту,ойындар арқылы ақыл ой белсенділігін,жылдамдыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2023
388
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Picture 2



Математика негіздері

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлімі

Таным

Педагогтің аты - жөні

Нуктенова Нургуль Айтказиевна

Күні

19.01.2023

Сыныбы

Мектепалды даярлық

Қатысушылар саны

18

Сабақтын тақырыбы

«1-ден 10- ға дейін тура және кері санау»

Сабақтын мақсаты

«1-ден 10- ға дейін тура және кері санай білуге және «тең», «қанша», «алу» деген ұғымдарды меңгерту.Балалардың зейінің,ой өрісін дамыту,сөздік қорын молайту,ойындар арқылы ақыл ой белсенділігін,жылдамдыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Қоршаған орта,шығармашылық,көркем әдебиет

Қолданылатын әдіс - тәсілдер

«Ойын технологиясы», «Триз технологиясы»

Қолданылатын көрнекіліктер

1-ден 10-ға дейінгі кеспе цифрлары,ертегі суреттері,

желім,ұнтақ жармасы,ермексаз,тақтайша,смайликтер.

Сабақтын барысы

Сабақтын кезеңі

Педагогтің әрекеті

Балалардың әрекеті

Сабақтын барысы









































Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық

Шаттық шенбері.

Біздер тату баламыз,

Өсіп алға барамыз.

Есептерді шығарып,

Біз білімді боламыз.

Алдыңғы білімді еске түсіру.

-Балалар,бір жылда неше мезгіл бар?

-Бр аптада неше күн бар?

-Бүгін аптаның қай күні? Нешінші күні?

-Ал,кеше қай күн болды?

-Ертең қай күн? Нешінші күн?

Негізгі бөлім

-Балалар,біз сіздермен 1-ден 10-ға дейінгі сандарды өткен болатынбыз.

Бүгінгі тақырыбымыз 1-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санау.

Бізде қазір қоян жылы болғандықтан,

мына қояндарды алыпекі топқа бөлініп отыра қалайық.

-Қане,кім ертегі жақсы көреді,қол көтерейік.

Сіздердің алдарынызда ертегілер берілген,соларды анықтап,ертегі кейіпкерлерін санап көрейік.


-Бауырсақ ертегісінде қанша кейіпкер бар екен?


-Үйшік ертегісінде қанша кейіпкер бар екен?

-Үш аю ертегісінде ше?

-Шалқан ертегісінде неше кейіпкер екен?

Жарайсыздар,балалар.Әлемде ертегілер көп екен.

Қызығушылықтарын ояту

Пошта арқылы қорапта тапсырмалар келеді.

-Балалар,бұл кім болды екен?

Математика әлемінен бізге осындай қорап беріп жіберіпті,ішінде көптеген ойындар мен тапсырмалар бар екен.

-Қане,тапсырмаларды орындаймыз ба?

-Дайынсыздар ма?

Әр дұрыс орындаған тапсырмаға қояндарға сәбіз беріп отырамын.


1-тапсырма: «Санамақ»







2- тапсырма: «Шатасқан сандар»







3- тапсырма:«Бұл мен?»


















4- тапсырма: «Орнынды тап!»





5- тапсырма: «Кім тапқыр?»







6-тапсырма: «Көзге арналған жаттығу»




7-тапсырма: «Мысалдарды шығар»







8 - тапсырма: Сергіту сәті








Көңілді амандасу

Балалар шаттық шенберін орындайды





-Төрт мезгіл бар

-Жеті күн бар

-Бейсенбі


-Сәрсенбі

-Жұма,бесінші күн




Сұр және ақ қоянды тандап,екі топқа бөлініп отырады








Әр топ өзіне берілген ертегіні анықтап,

кейіпкерлерін санайды.


Бауырсақ ертегісін тақшалар арқылы санайды.


Үш аю ертегісін қима суреттер арқылы құрап,санайды.

Шалқан ертегісін кубизм әдісі арқылы анықтап,санайды.



қызығушылық танытады







Балалар санамақ айтады







1 ден 10 ға дейінгі цифрларды шатастырып орнындарын табады.




1-ші топ қолдарындағы цифрды ермексаздан жасайды.


2-ші топ ұнтақ жармасынан салады.











«жасыл» түсті көрсеткенде балалар шашырайды, «қызыл» түсті көрсеткенде орындарын табады.



екі топқа бөлініп,тапсырма орындайды,оқу құралдарын санын анықтап жапсырады.





Көздерін оңға-солға,жоғары-төмен қаратып,айналдырады.




Берілген суреттерге қарап мысалдарды шығарады.






Едеңге алдын ала жапсырылған цифрларға секіріп,тура және кері санайды.

Қорытынды


-Балалар бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

-Қандай тапсырмалар ұнады?

-Қандай тапсырмалар қиын болды?

Балаларды мадақтау



Тапсырма бойынша ой қорытып,

өз пікірлерін айтады.

















































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!