«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының №3 «Мейірім» арнайы
мектеп- интернаты» коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ жоспары
Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру
және есту қабілетін дамыту
Тақырыбы: «З-Ж» дыбысын жіктеп саралау.
ЕҚД: «Мамандық»
Бөлім: "Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті"
Сынып: 1 «а»
Сурдопедагог: Тауасарова Н.Д.
Мерзімі: 19.02.2025ж
|
Бөлім: |
"Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті" |
|
Педагогтың Т.А.Ә. |
|
|
Күні: |
19.02.25ж |
|
Сынып: |
1 «А» |
|
Оқушының аты-жөні: |
Жамбылбек Айзере |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбыстану: «З-Ж» дыбысын жіктеп саралау «Д» дыбысын буын, сөздерде машықтандыру ЕҚД: Мамандық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
1.2.1.16 шапалақтау санын қабылдап, танып, ажырату 1.3.1.3 мәтінмен жұмыс – 6-8 сөйлемге дейінгі таныс мәтіндерді кабылдап, танып, айыра білу «З-Ж» дыбыстарын буында, сөзде, сөйлемдерде ажырата білуге қалыптастыру Мамандық тақырыбы бойынша түсінік қалыптастыру |
|
Түзету мақсаттары: |
Танымдық қабілеттерін дамыту Мұғаліммен қосылып және еліктеу арқылы бір тыныста бірнеше буындарды бірге айта білу Артикуляциялық және нейрогимнастикалық жаттығуларды орындау. Сөйлеу кезінде дұрыс тыныс алуын қалыптастыру. Затқа сипаттама беру арқылы сөз тіркесін құрауын жетілдіру. Мәтінмен жұмыс – 6-8 сөйлемге дейінгі таныс мәтіндерді қабылдап, танып, айыра білу Ұсақ қол моторикасын қалыптастыру. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту |
|
Сөздік материалдар. |
Мамандық түрлері: мұғалім, дәрігер, аспаз, шаштараз, құрылысшы. Менің анам ... Менің әкем ... |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурс тар |
|
Ұйымдас тыру кезеңі. |
- Сәлемдес. Отыр.
-Қазір біз тыңдаймыз, ойлаймыз, айтамыз |
Сәлем жақсы |
|
Кеспе сөздер |
|
Дыбыстану. «З-Ж» дыбыстарын жіктеп саралау |
1. Тыныс алу жаттығулары Ақ ұлпа қар қылаулап, Жауады жанды баурап! (ұлпа қар ұшыру) (Ысқырық, аэробол) үрлеу 2. Нейрогимнастикалық жаттығу
3. «З-Ж» дыбыстарын жіктеп саралау Ойын техникасын енгізе отырып, еліктеу арқылы: (артикуляциялық профилін салыстыру): «З-Ж» дыбысын ажыратып дұрыс айтайық!
(Балаларға «З-Ж» дыбысының артикуляциясын а) Қазақша нейро жаттығу арқылы дыбыстарды созып айту З-з-з-з-з Ж-ж-ж-ж З-Ж дыбысын жеке созып айту. З_________ Ж_________ З_________А Ж_________А З_________О Ж_________О З_________У Ж_________У ә) Буындарды қайталап айту, естіп жазу за-жа зе-же зо-жо зы-жы зу-жу зө-жө
б) Сөзді қайтала жалау- зымыран жаңбыр-бұзау әже-поезд жылан-сәбіз
в) Суретті ата жылан, жолбарыс, қозы, жел, бұзау, жаңбыр г) Дид ойын: «Не артық?»
|
Жаттығу ды орындайды Дыбыстарды буындар ды қайталау Мұғалімнен соң қайталау
|
|
Айна ойын- шықтар суреттер дыбыс кескіндері Ибрагимова К.Қ. Өміржанова Г.Б. Дыбыстану оқулығы |
|
Есту қабілетін дамыту |
Сенің атың кім? Менің атым _________
Мамандық түрлері: мұғалім, дәрігер, аспаз, шаштараз, құрылысшы.
Суретпен жұмыс
Менің анам ... Менің әкем ...
Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту; -Жартысын тап |
Өз есімін, айтады Мұғалімнен соң қайталау Есту арқылы суреттен көрсету Сөздерді оқу Екі қолмен бірдей жаса Жартысын табу |
|
кеспе сөздер
Инна Королева суреттер Нейрогимнастикалық жаттығу лар альбомы Липучка ойындар |
|
Сабақты қорыту. |
-Сен жақсы сөйледің, тыңдадың айттың, жарайсың! -Сау бол. |
Сау болыңыз» |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"З-Ж" дыбыстарын жіктеп-саралау. Мамандық
"З-Ж" дыбыстарын жіктеп-саралау. Мамандық
«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының №3 «Мейірім» арнайы
мектеп- интернаты» коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ жоспары
Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру
және есту қабілетін дамыту
Тақырыбы: «З-Ж» дыбысын жіктеп саралау.
ЕҚД: «Мамандық»
Бөлім: "Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті"
Сынып: 1 «а»
Сурдопедагог: Тауасарова Н.Д.
Мерзімі: 19.02.2025ж
|
Бөлім: |
"Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті" |
|
Педагогтың Т.А.Ә. |
|
|
Күні: |
19.02.25ж |
|
Сынып: |
1 «А» |
|
Оқушының аты-жөні: |
Жамбылбек Айзере |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дыбыстану: «З-Ж» дыбысын жіктеп саралау «Д» дыбысын буын, сөздерде машықтандыру ЕҚД: Мамандық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
1.2.1.16 шапалақтау санын қабылдап, танып, ажырату 1.3.1.3 мәтінмен жұмыс – 6-8 сөйлемге дейінгі таныс мәтіндерді кабылдап, танып, айыра білу «З-Ж» дыбыстарын буында, сөзде, сөйлемдерде ажырата білуге қалыптастыру Мамандық тақырыбы бойынша түсінік қалыптастыру |
|
Түзету мақсаттары: |
Танымдық қабілеттерін дамыту Мұғаліммен қосылып және еліктеу арқылы бір тыныста бірнеше буындарды бірге айта білу Артикуляциялық және нейрогимнастикалық жаттығуларды орындау. Сөйлеу кезінде дұрыс тыныс алуын қалыптастыру. Затқа сипаттама беру арқылы сөз тіркесін құрауын жетілдіру. Мәтінмен жұмыс – 6-8 сөйлемге дейінгі таныс мәтіндерді қабылдап, танып, айыра білу Ұсақ қол моторикасын қалыптастыру. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту |
|
Сөздік материалдар. |
Мамандық түрлері: мұғалім, дәрігер, аспаз, шаштараз, құрылысшы. Менің анам ... Менің әкем ... |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Баға лау |
Ресурс тар |
|
Ұйымдас тыру кезеңі. |
- Сәлемдес. Отыр.
-Қазір біз тыңдаймыз, ойлаймыз, айтамыз |
Сәлем жақсы |
|
Кеспе сөздер |
|
Дыбыстану. «З-Ж» дыбыстарын жіктеп саралау |
1. Тыныс алу жаттығулары Ақ ұлпа қар қылаулап, Жауады жанды баурап! (ұлпа қар ұшыру) (Ысқырық, аэробол) үрлеу 2. Нейрогимнастикалық жаттығу
3. «З-Ж» дыбыстарын жіктеп саралау Ойын техникасын енгізе отырып, еліктеу арқылы: (артикуляциялық профилін салыстыру): «З-Ж» дыбысын ажыратып дұрыс айтайық!
(Балаларға «З-Ж» дыбысының артикуляциясын а) Қазақша нейро жаттығу арқылы дыбыстарды созып айту З-з-з-з-з Ж-ж-ж-ж З-Ж дыбысын жеке созып айту. З_________ Ж_________ З_________А Ж_________А З_________О Ж_________О З_________У Ж_________У ә) Буындарды қайталап айту, естіп жазу за-жа зе-же зо-жо зы-жы зу-жу зө-жө
б) Сөзді қайтала жалау- зымыран жаңбыр-бұзау әже-поезд жылан-сәбіз
в) Суретті ата жылан, жолбарыс, қозы, жел, бұзау, жаңбыр г) Дид ойын: «Не артық?»
|
Жаттығу ды орындайды Дыбыстарды буындар ды қайталау Мұғалімнен соң қайталау
|
|
Айна ойын- шықтар суреттер дыбыс кескіндері Ибрагимова К.Қ. Өміржанова Г.Б. Дыбыстану оқулығы |
|
Есту қабілетін дамыту |
Сенің атың кім? Менің атым _________
Мамандық түрлері: мұғалім, дәрігер, аспаз, шаштараз, құрылысшы.
Суретпен жұмыс
Менің анам ... Менің әкем ...
Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту; -Жартысын тап |
Өз есімін, айтады Мұғалімнен соң қайталау Есту арқылы суреттен көрсету Сөздерді оқу Екі қолмен бірдей жаса Жартысын табу |
|
кеспе сөздер
Инна Королева суреттер Нейрогимнастикалық жаттығу лар альбомы Липучка ойындар |
|
Сабақты қорыту. |
-Сен жақсы сөйледің, тыңдадың айттың, жарайсың! -Сау бол. |
Сау болыңыз» |
|
|
шағым қалдыра аласыз















