Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Пәні: Дүниетану

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Күні: . Өзім туралы

    Сынып : 1

    Мектеп: Ы.Алты Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №204 орта мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні: Избасарова А

    Қатысқандар саны :

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күн тәртібі

    Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )

    1.1.2.4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру

    1.1.2.5 тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану

    Сабақ мақсаттары








    Барлық оқушылар :

    Күн тәртібін сақтаудың қажеттілігі туралы айтады

    Тәулік бөліктерін,апта күндерін ажыратады. .

    Көптеген оқушылар :

    Күн тәртібін құрастырады.

    Кейбір оқушылар:

    Өз жеке күн тәртібін құрастырады.

    Күн тәртібін сақтаудың адам денсаулығына маңыздылығын дәлелдейді.

    Ойлау деңгейі

    Білу және түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері:

    Күн тәртібін сақтау маңыздылығы туралы әңгімелейді.

    Күн тәртібі құрастырады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Басқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра үйдегі және мектептегі өмір туралы айта алады

    Тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады

    Пәнге қатысты

    Күн тәртібі , тәулік,апта

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Күн тәртібінің болғаны дұрыс па?

    Неліктен күн тәртібін құрамыз?

    Апта атауларын білесің бе?

    Құндылықтарға баулу

    Топпен ,жұппен жұмыс барысында оқушыларды өзгерлердің көзқарастарына құрметпен қарауға ,ынтымақтастыққа, күн тәртібін сақтауда адам денсаулығына жауапкершілікпен қарауға баулу

    Пәнаралық байланыстар

    Математика жұмыс дәптеріндегі «Менің бір күнім »тапсырмасында оқушылар іс әрекеттерді уақытқа сәйкестендіреді

    Жаратылыстану «Кеңес бер» тапсырмасында «Адам»тарауымен байланысты

    Алдыңғы оқу

    Күн тәртібі ,апта атаулары ,тәулік ұғымдары қалыптасқан

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 мин

    1.Ынтымақтыстық атмосферасын құру

    Таңертең ерте тұрамын,

    Беті қолды жуамын.

    Таңғы асымды ішіп ап,

    Мен мектепке барамын.

    Ешқайда мен кешікпей,

    Сақтаймын мен күн ретін..

    Оқушылар шеңберге тұрып ,қимылмен көрсетеді.

    2. «Ширату»

    «Күн тәртiбi» жaйлы бейнеролик

    -Бейнеролик не жайлы болды?

    -Күндіз сен не істейсің?

    -Кешке не істегенді жақсы көресің?

    - Бір аптада неше күн болады?

    -Күн тәртібі дегенді қалай түсінесің?

    Неліктен күн тәртібін құрамыз?

    Күн тәртібінің маңыздылығы бар ма?

    ҚБ. ««Stop –kaдр» әдісі бағалау әдісі арқылы бағалау

    Сағат не үшін қажет?

    Олай болса сағаттың қасындағы түрлі түсті қима қағаздарды алып топтарға орналасамыз

    І топ «Таң» ( қызыл түс )

    ІІ топ « Түс » ( сары түс )

    ІІІ топ « Кеш» ( көк түс )

    Топ ережесі
    1 Бір- бірімізді тыңдаймыз,
    2 Бір-бірімізге көмектесеміз
    3 Тыныштық сақтаймыз
    4 Уақытты үнемдейміз


    Шаттық шеңбері.







    https://www.youtube.com/watch?v=D8w8nUtG-KM












    Суреттер

    Ереже


    Сабақтың ортасы


    30мин

    Ұжымдық жұмыс

    «Әңгіме құрастыр» әдісі

    Суретке мұқият қара. Асланның күн тәртібі туралы әңгімеле.Ол таңертең,күндіз,кешке және түнде не істейді?


    Кері байланыс Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    Жарайсыңдар! Өте тамаша! Керемет!

    Күн тәртібі –бір тәулік ішіндегі белгілі бір әрекеттердің реті.Күн тәртібін сақтайтын адамдаркөбірек іс тындырып, аз шаршайды. Күн тәртібі адамды ұқыптылыққа ,тәртіптілікке,жауапкершілікке үйретеді.

    Онда демалуға да уақыт бөлінеді.Күн тәртібін сақтау маңызды.Ол уақытты дұрыс пайдалануға көмектеседі

    Қ/б «Допты лақтыру»арқылы бағалау

    Топтық жұмыс

    Ітоп «Кеңес бер»

    Неліктен бала сабақта ұйықтап отыр деп ойлайсың?Оған қандай кеңес берер едің?

    ІІ топ «Суреттер сөйлейді » әдісі

    Берілген суреттерді тәулік бөліктері бойынша ажыратып орналастырыңдар


    Таңертең


    Түс

    Кеш

    Түн













    ІІІ топ «Ойлан,топтас,талқыла» әдісі

    Тізбектегі бос ұяшықтарға күн тәртібін дұрыс құрастырыңдар.Өз күн тәртібің туралы айт.

    Рисунок 1 Прямоугольник 2 Прямоугольник 3 Прямоугольник 4 Прямоугольник 5 Прямоугольник 6 Прямоугольник 7


    Кері байланыс:

    -Оқушыларға кеңес берерде қиналдың ба?

    -Тапсырманы орындауда қиындықтар кездесті ме?

    ҚБ «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» әдісі бағалау

    Қосымша ақпарат

    Ұйқы –адамның демалу сәті.Түнгі ұйқы кезінде миымыз тынығып,күш жинаймыз. Ұйқысы қанған баланың оқуға деген қабілеті артады.

    Сергіту сәті «Апта күндері»

    Жұптық жұмыс «Қай жұп жылдам» ойыны

    Тәулік бөліктерін,апта күндерін ажыратып жазыңдар

    Тәулік бөліктерінің атауы

    Апта күндерінің атауы





    Горизонтальный свиток 1

    Дүйсенбі, таңертең, жұма , түс, сейсенбі , кеш, сәрсенбі, сенбі, түн ,жексенбі.








    Қ/б «Эталон жауап»

    Барлық сөздердің кестеге сәйкес ажыратылып жазылып экранда көрсетіледі.

    Жеке жұмыс Дәптермен жұмыс

    №4 жұмыс парағы «Менің бір күнім»

    -Суретші таңертең, күндіз, кешке жасалатын істерді шатастырып алды.

    -Оларды ретімен сызық арқылы қосып шық.

    Таңертең


    Күндіз


    Кеште

    №5 жұмыс парағы «Қызықты демалыс күні»

    О қушылар сызықтың көмегімен балалар қайда бара жатқанын анықтайды. Оқушылар өздерінің демалыс күнін қалай өткізетіні туралы айтады






    ҚБ «Серпілген сауал» әдісі бағалау


    Жеке жұмыс

    Қалыптастырушы бағалауға арналған

    Бағалау критерийі:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Избасарова Алтын Кеншиликовна
    21 Желтоқсан 2020
    703
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 1 сынып Дүниетану Күн тәртібі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 1 сынып Дүниетану Күн тәртібі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге арналған сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Пәні: Дүниетану

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Күні: . Өзім туралы

    Сынып : 1

    Мектеп: Ы.Алты Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №204 орта мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні: Избасарова А

    Қатысқандар саны :

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күн тәртібі

    Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )

    1.1.2.4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру

    1.1.2.5 тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану

    Сабақ мақсаттары








    Барлық оқушылар :

    Күн тәртібін сақтаудың қажеттілігі туралы айтады

    Тәулік бөліктерін,апта күндерін ажыратады. .

    Көптеген оқушылар :

    Күн тәртібін құрастырады.

    Кейбір оқушылар:

    Өз жеке күн тәртібін құрастырады.

    Күн тәртібін сақтаудың адам денсаулығына маңыздылығын дәлелдейді.

    Ойлау деңгейі

    Білу және түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері:

    Күн тәртібін сақтау маңыздылығы туралы әңгімелейді.

    Күн тәртібі құрастырады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Басқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра үйдегі және мектептегі өмір туралы айта алады

    Тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады

    Пәнге қатысты

    Күн тәртібі , тәулік,апта

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Күн тәртібінің болғаны дұрыс па?

    Неліктен күн тәртібін құрамыз?

    Апта атауларын білесің бе?

    Құндылықтарға баулу

    Топпен ,жұппен жұмыс барысында оқушыларды өзгерлердің көзқарастарына құрметпен қарауға ,ынтымақтастыққа, күн тәртібін сақтауда адам денсаулығына жауапкершілікпен қарауға баулу

    Пәнаралық байланыстар

    Математика жұмыс дәптеріндегі «Менің бір күнім »тапсырмасында оқушылар іс әрекеттерді уақытқа сәйкестендіреді

    Жаратылыстану «Кеңес бер» тапсырмасында «Адам»тарауымен байланысты

    Алдыңғы оқу

    Күн тәртібі ,апта атаулары ,тәулік ұғымдары қалыптасқан

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 мин

    1.Ынтымақтыстық атмосферасын құру

    Таңертең ерте тұрамын,

    Беті қолды жуамын.

    Таңғы асымды ішіп ап,

    Мен мектепке барамын.

    Ешқайда мен кешікпей,

    Сақтаймын мен күн ретін..

    Оқушылар шеңберге тұрып ,қимылмен көрсетеді.

    2. «Ширату»

    «Күн тәртiбi» жaйлы бейнеролик

    -Бейнеролик не жайлы болды?

    -Күндіз сен не істейсің?

    -Кешке не істегенді жақсы көресің?

    - Бір аптада неше күн болады?

    -Күн тәртібі дегенді қалай түсінесің?

    Неліктен күн тәртібін құрамыз?

    Күн тәртібінің маңыздылығы бар ма?

    ҚБ. ««Stop –kaдр» әдісі бағалау әдісі арқылы бағалау

    Сағат не үшін қажет?

    Олай болса сағаттың қасындағы түрлі түсті қима қағаздарды алып топтарға орналасамыз

    І топ «Таң» ( қызыл түс )

    ІІ топ « Түс » ( сары түс )

    ІІІ топ « Кеш» ( көк түс )

    Топ ережесі
    1 Бір- бірімізді тыңдаймыз,
    2 Бір-бірімізге көмектесеміз
    3 Тыныштық сақтаймыз
    4 Уақытты үнемдейміз


    Шаттық шеңбері.







    https://www.youtube.com/watch?v=D8w8nUtG-KM












    Суреттер

    Ереже


    Сабақтың ортасы


    30мин

    Ұжымдық жұмыс

    «Әңгіме құрастыр» әдісі

    Суретке мұқият қара. Асланның күн тәртібі туралы әңгімеле.Ол таңертең,күндіз,кешке және түнде не істейді?


    Кері байланыс Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    Жарайсыңдар! Өте тамаша! Керемет!

    Күн тәртібі –бір тәулік ішіндегі белгілі бір әрекеттердің реті.Күн тәртібін сақтайтын адамдаркөбірек іс тындырып, аз шаршайды. Күн тәртібі адамды ұқыптылыққа ,тәртіптілікке,жауапкершілікке үйретеді.

    Онда демалуға да уақыт бөлінеді.Күн тәртібін сақтау маңызды.Ол уақытты дұрыс пайдалануға көмектеседі

    Қ/б «Допты лақтыру»арқылы бағалау

    Топтық жұмыс

    Ітоп «Кеңес бер»

    Неліктен бала сабақта ұйықтап отыр деп ойлайсың?Оған қандай кеңес берер едің?

    ІІ топ «Суреттер сөйлейді » әдісі

    Берілген суреттерді тәулік бөліктері бойынша ажыратып орналастырыңдар


    Таңертең


    Түс

    Кеш

    Түн













    ІІІ топ «Ойлан,топтас,талқыла» әдісі

    Тізбектегі бос ұяшықтарға күн тәртібін дұрыс құрастырыңдар.Өз күн тәртібің туралы айт.

    Рисунок 1 Прямоугольник 2 Прямоугольник 3 Прямоугольник 4 Прямоугольник 5 Прямоугольник 6 Прямоугольник 7


    Кері байланыс:

    -Оқушыларға кеңес берерде қиналдың ба?

    -Тапсырманы орындауда қиындықтар кездесті ме?

    ҚБ «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» әдісі бағалау

    Қосымша ақпарат

    Ұйқы –адамның демалу сәті.Түнгі ұйқы кезінде миымыз тынығып,күш жинаймыз. Ұйқысы қанған баланың оқуға деген қабілеті артады.

    Сергіту сәті «Апта күндері»

    Жұптық жұмыс «Қай жұп жылдам» ойыны

    Тәулік бөліктерін,апта күндерін ажыратып жазыңдар

    Тәулік бөліктерінің атауы

    Апта күндерінің атауы





    Горизонтальный свиток 1

    Дүйсенбі, таңертең, жұма , түс, сейсенбі , кеш, сәрсенбі, сенбі, түн ,жексенбі.








    Қ/б «Эталон жауап»

    Барлық сөздердің кестеге сәйкес ажыратылып жазылып экранда көрсетіледі.

    Жеке жұмыс Дәптермен жұмыс

    №4 жұмыс парағы «Менің бір күнім»

    -Суретші таңертең, күндіз, кешке жасалатын істерді шатастырып алды.

    -Оларды ретімен сызық арқылы қосып шық.

    Таңертең


    Күндіз


    Кеште

    №5 жұмыс парағы «Қызықты демалыс күні»

    О қушылар сызықтың көмегімен балалар қайда бара жатқанын анықтайды. Оқушылар өздерінің демалыс күнін қалай өткізетіні туралы айтады






    ҚБ «Серпілген сауал» әдісі бағалау


    Жеке жұмыс

    Қалыптастырушы бағалауға арналған

    Бағалау критерийі:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    21.12.2020
    703
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Избасарова Алтын Кеншиликовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации