Ашық сабақ. 1 сынып. Дүниетану. Тазалық құралдары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. 1 сынып. Дүниетану. Тазалық құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 1 сынып дүниетану. Тазалық құралдары жайлы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусындар
Күні: 18.08.2017 ж Мектеп:Кербұлақ ауданы, Сарыөзек ауылы,
Сынып: 1 «в» Д.Қонаев атындағы ОМ
Мұғалімнің аты-жөні:Ноғайбай Алтынай Мұратбекқызы

Қатысқандар саны: 30

Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы:

Тазалық денсаулық кепілі

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді;
Көптеген оқушылар:Үйде және мектепте жеке бас гигиенасын сақтауды үйренеді;
Кейбір оқушылар: Жеке бас гигиенасы ережелерін үйреніп, оның денсаулықты нығайтудағы маңызын түсініп, өмірде пайдаланады;

Бағалау критерийлері

Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминдер:
гигиена, тазалық, жинақылық
Талқылауға берілген сұрақтар:
-Гигиена дегеніміз не?
-Гигиена туралы не білесің?
-Жеке бас гигиенасын қалай сақтаймыз?

Құндылықтарды қалыптастыру

Сыпайылық және жауапкершілік

Пәнаралық байланыстар

Математика

АКТ қолдану дағдылары

Слайд,жеке бас гигиенасына арналған құралдардың суреттері, қоржын, жеке бас гигиенасы ережелері жазылған плакаттар, сұрақтар жазылған үлестірме парақшалар, жұмбақтар туралы материалдар.

Бастапқы білім

Денің сау болсын десең.



Сабақтың барысы


Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы
3 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Берілген өлеңді түрлі эмоциямен
айту.(көңілді,көңілсіз,ашулы)
Бірінші күн-дүйсенбі
Екінші күн-сейсенбі
Үшінші күн-сәрсенбі
Төртінші күн-бейсенбі
Бесінші күн-жұма
Алтыншы күн-сенбі
Жетінші күн-жексенбі.
3.Топқа бөлу.
-Қоржында не бар? Сабақты әдеттегіден тыс формада бастаймын. Оқушыларды ынталандыру үшін оқулықтың бас кейіпкері Ботаның қоржынында не бар екенін табуды ұсынамын. Сабын, тіс пастасы, щеткасы, жөке, тарақ туралы жұмбақ жасырамын.
-
Оқушыларға «осы заттар не үшін қажет?» деген сұраққа жауап беруді ұсынамын.
Жауабы: Бұл заттар шашты, тісті, теріні күту үшін қажет.
Суреттерді салыстыр. Бұл тапсырма оқушыларға сабақ тақырыбын құруға көмектеседі. Оқушыларға оқулықтағы сұрақтарға жауап беруге тапсырма беріледі. Талқылау барысында тазалық – денсаулық кепілі екенін анықтау қажет. Оқулықтағы мәтінді оқу оқушыларға «гигиена» сөзінің лексикалық мағынасын өз бетімен құруғакөмектеседі.

Сыныпты гигиеналық заттарға байланысты топтарға бөлемін.

Жеке бас гигиенасына арналған құралдардың суреттері, қоржын.



Сабақтың ортасы

30 мин

























































(Т) Оқулықпен жұмыс
Суреттерді салыстыр .

-Балалар туралы не айта аласың?
-Не үшін тазалық сақтау қажет деп ойлайсың?
-Денің сау әрі әдемі болғың келе ме?
Өзіңді күт және жеке бас гигиенасын сақта.Жеке бас гигиенасы бұл –денені және жеке киімді таза ұстау. Гигиена ережелерін сақтау, денсаулықтың мықты болуына көмектеседі.
Қазақ халқында «Денсаулық – зор байлық» деген мақал бар. Денсаулық дегеніміз не? Денсаулық – бұл жақсы физикалық жай-күй, өзін- өзі жақсы сезіну, жақсы көңіл-күй. Денсаулықты күту қажет. Денсаулықтың жақсы болуы адамдардың ұзақ әрі белсенді өмір сүруін қамтамасыз етеді, өмірдегі міндеттерді нәтижелі шешуге мүмкіндік береді.
Өз денсаулығын сақтау үшін жеке бас гигиенасын сақтау қажет. Ауыз қуысының гигиенасы туралы

адамдарөтеертеденойланғанболатын. Ежелгімысырлықтартістазартатынұнтақретіндекүлдіпайдаланған.
-Смайликтер арқылы бағалау

Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс

1-тапсырма.
Бос орынға қажетті сөздерді қойып оқы. Көшіріп жаз.
Дене мен киімді__________ұстау бұл жеке бас гигиенасы. Тазалық денсаулықты__________көмектеседі. Әр адамның жеке бас гигиенасына арналған өз__________болуы тиіс.
Қажетті сөздер: заттары,таза,сақтауға.


Бағалау критерилері

-Жеке бас гигиенасының құралдарын атайды;

-Жеке бас гигиенасына қатысты тәртіп ережелерін анықтайды.

-Гигиена сақтаудың қажеттілігі туралы әңгімелейді.
-«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау.

Дескриптор

- Суреттерге сүйеніп, тазалық сақтаудың маңыздылығы туралы әңгімелейді;

- Сөйлемдерді толықтырып жазады.

Сергіту сәті

Ұзын мұртты құмырсқа,
Келе жатыр жұмысқа.
Оңға бұрылды,
Солға бұрылды.
Допты алып орнынан,
Қайта қойды орнына.
Үлкен тау ма деп ойлады.
Жеке жұмыс. 2-тапсырма.Сурет бойынша жеке бас гигиенасы және оны сақтаудың маңыздылығы туралы әңгімелеңіз. Жеке бас гигиенасына қажетті заттарды боя.


-Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.
Гигиена ережелері. Оқушыларға жұпта жеке бас гигиенасын құруға және бір-біріне әңгімелеуге тапсырма беріңіз. Бұл тапсырма жеке бас гигиенасын сақтаудың өмірлік дағдыларын бекітуге, шығармашылық ойлауды дамытуға көмектеседі. Әр топ оқушылары гигиена ережелерінің біреуін дене қимылымен немесе ымдау тәсілі арқылы көрсетуі тиіс. Оқушыларға бұл тапсырманы орындауға көмектесетін қосымша материалды ұсыныңыз. Жауабы: Күнделікті жылы сумен және балалар сабынымен жуыну қажет. Шұлықтарды жиі ауыстыру қажет. Шашты таңертең және кешке тара. Таза киім ки. Тырнағыңды уақытында ал.

3-тапсырма.
Сен білесің бе? Шығармашылық қиялын дамыту мақсатында «Сен білесің бе?» тақырыбы бойынша білімін кеңейту үшін 1-тапсырманы ұсыныңыз.
Ұжымдық жұмыс.
Математика. Жұмбақтарды шешкен кезде оқушыларға Ботаның қоржынынан алған заттарды санауға тапсырма беріңіз. Заттарды тура және керісінше санау қажет. Бұдан кейін бұл қатарды тағы да екі затпен толықтырып, қанша зат болғанын айтқызыңыз. Мысалы: сусабын, жуынуға арналған гель, ауыз шаятын сұйықтық және т.б.

-Смайликтер арқылы бағалау


жеке бас гигиенасы ережелері жазылған плакаттар, сұрақтар жазылған үлестірме парақшалар,










































Сары,жасыл,қызыл үш бұрыштар





















Сабақтың соңы

5 мин

Сауалнама















4-тапсырма. Жеке жұмыс

Сұрақ

Дұрыс

Бұрыс

1

Гигиена бұл жеке бас тазалығы

+


2

Тарақ,кесе,тіс пастасы,орамал,
шәйнек бұл гигиеналық заттар


-

3

Денсаулықтың басты кеплі тазалық

+


4

Әр адам жеке бас тазалығын ұстануы керек

+


(Жұптық жұмыс)Оқушылар өзара бағалайды. Дұрыс жауапқа қызыл түсті дөңгелектер, бұрыс жауапқа жасыл түсті дөңгелектер жапсырылады.
-Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.

















Түрлі-түсті дөңгелектер


Кері байланыс

2 мин





«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
Оқушылар:
– «денсаулық», «жеке бас гигиенасы» ұғымдарын білді;
– гигиена ережесін құрастыруды үйренді;
– салыстыру мен талқылаудың тәжірибелік дағдыларын және іскерлігін бекітті.
Бұл сабақ бойынша өзін-өзі бағалау жүргіземін, себебі әр оқушы жеке бас гигиенасы ережелерін сақтаудың маңызды екенін түсінуі қажет.
1) Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2) Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
3) Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.


Рефлексия
5 мин

«Уақыт шеңбері» әдісі арқылы кері байланыс

Оқушылар шеңбер құрып сағаттың тілі бойынша айналып жүреді.Мұғалім тоқтатып бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.00.2025
56
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі