Оқушы білімін
жан- жақты тексеру.
«Сиқырлы қобдиша»
сұрақтарға оқушылар қобдишаны таңдап сұрақтарға жауап
береді.
1.Қазақ тілінде неше
әріп бар?
2. Дыбыстардан не
құралады?
3. Дыбыстар нешеге
бөлінеді?
4.Дыбыс сөзін буынға
бөл
5.Жуан дауысты
дыбыстарды ата
6. Жіңішке дауысты
дыбыстарды ата
7. Жуан сөзі қалай
айтылады?Неге?
8.Жіңішке сөзі қалай
айтылады?Неге?
Олай болса,
бүгінгі сабақта:
Жуан және жіңішке
болып айтылатын сөздерді ажыратып
айтамыз.
Өлеңді тұтас оқып
үйренеміз.
-Бүгінгі сабақта,
Шәміл Мұхамеджанов атамыздың «Сыйлаймын» Өлеңін оқып,
танысамыз.
Өлеңді мәнерлеп оқимын.Өлең
мазмұнын әңгімелейді. Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
-өлеңді тұтас
оқиды
-өлеңдегі баланы
сипаттайды
-үлкендерді қалай сыйлайтынын
айтады
Өлеңді тізбектей
оқытамын
Сергіту
сәті
« Жұп жуан,
жіңішке дауыстылар»
Дәптермен
жұмыс
2-
жаттығу
«Таза тақта»
әдісі
Тыйым сөздерді
оқы
Тыйым сөздерді көшіріп
жаз.Сөздегі дыбыстардың қайсысы жуан, қайсысы жіңішке екенін
ажыратады.
Дескриптор:
-
сөздерді көркем
жазады
-сөздердегі жуан дауысты
дыбыстарды анықтайды
- сөздердегі жіңішке дауысты
дыбыстарды анықтайды
Сергіту
сәті
Жеке
тапсырмалар
ЕҚБ (Ерекше
қабілетті бала)Логикалық ойлауды
дамыту.
Берілген сөздің
жуан, жіңішке екенін ажыратады. Сөздерге дыбыстық талдау
жасайды.
Мақсаты: Дауысты дауыссыз дыбысты
ажыратады.
|
Оқушылар шаршыларды
таңдап, сұрақтарға жауап береді. Әр сұрақ бір
ұпай
1.
өлеңді тұтас
оқиды
2.өлеңдегі баланы
сипаттайды
3.үлкендерді қалай сыйлайтынын
айтады
Сергіту жаттығуын
жасайды.
Тыйым сөзді тақтаға
жазады. Әріп элементтерін сақтап, көркем әдемі
жазады.
1.
сөздерді көркем
жазады
2.сөздердегі жуан дауысты
дыбыстарды анықтайды
3. сөздердегі жіңішке дауысты
дыбыстарды анықтайды
Тапсырманы
орындайды.
|