Сабақтың
тақырыбы
|
Маған ұнайтын өлеңдер.
Сөз.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1
Тыңдалған материалдың мазмұнын
түсіну
|
1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен
мәтіннің не туралы екенін
анықтау
|
1.4 Оқиғаны
болжау
|
1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын
тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша
болжау
|
1.7 Тыңдалған
материал бойынша өз пікірін
айту
|
1.1.7.1
Тыңдалған материалдардың мазмұны
туралы өз пікірін білдіру (қызықты, қызықты емес,
неліктен)
|
3.12 Каллиграфиялық нормаларды
сақтау
|
1.3.12.1 Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін жазу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:Жаңа білімді түсініп
меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
Ойлау
деңгейлері
Білу
Түсіну
Қолдану
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Тыңдалған материал мазмұны
туралы өз пікірін білдіре
алады
/ қызықты,
қызықсыз/
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
Жазу жолын анықтай
алады
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды еңбекті
құрметтеуге тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Көркем еңбек ,
дүниетану
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым. Электронды оқулықтан «Қайдан келдің бауырсақ?»
тақырыптық ойын тапсырмалары
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Лексика және тірек
сөздер
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін сай келетін тіл стилі:
Нан тышқан
еңбек
Талқылауға арналған
сұрақтар:
1 . Нан қайдан
келеді?
2. Нан болмаса не істер
едің?
3. Нанда кімнің еңбектері
бар?
4. Тышқан нені
ұқты?
5. Нанда ненің иісі
бар?
6. Нанды не істеуіміз
керек?
7. Өзгеге сен не айтар
едің?
|
Алдыңғы
білім
|
1.1.1.1 тыңдау барысында
тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған
мәтіннің мазмұнын түсіну
1.1.7.1 тыңдалған
мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/
ұнамайды)
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
|
Біз балдырған
баламыз,
Құстай қанат
қағамыз.
Дүниені
аралап,
Оқып білім
аламыз.
Музыка әуенін
тыңдату
Өтебай Тұрманжановтың «Қайдан
келдің , Бауырсақ?» өлеңін электронды оқулық арқылы
тыңдату
Жаңа тақырыпты игеруге
көмектесу. Бүгінгі сабақ «Ас атасы
–нан»
Топқа бөліну/мазайка/суретке
байланысты
|
Шаттық
шеңбер
АКТ
Бидай.Нан.
Адам.
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
№1 Ертегіні мұқият
тыңда.
Оқушылармен пікірталас
ұйымдастыру.
№2 Ары қарай не болатынын
суреттердің көмегімен болжап
көр.
Комбайншы не деуі
мүмкін?
Ойыңды топпен бөлісіп
көр.
|
Таныстырылым,
оқулықпен жұмыс
|
Дескриптор
|
Тапсырма «Кел сөйлесейік» /
жұптық жұмыс/
Әр жұп қалаған сурет
бойынша
Рөльдік ойын арқылы диалог
құрастырады
1. Балалар сурет бойынша
диалог құра алады
|
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Жиғанымыз
дән
Айналамыз толған
дән
Береріміз
халыққа
Қуат пен
нәр
|
Сергіту сәтіне
арналған жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
Дескриптор
|
Тапсырма: 1топ «Бидай» Суретті
бояйды
2 топ «Нан» суреттерді оқиға
ретімен қояды/Мултьфильм
құрастыру
-
топ «Адам» Рөльдік
қойылым
1.Тақыраптың
мазмұнын анықтай алады
2. Өз пікірін
білдіре алады
3. Оқиға барысын болжай
алады
|
Дайын тақырыптық суреттер,
бетперде- лер, бояуға арналған
плакат
|
Дәптермен
жұмыс
Дескриптор
|
Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін жазу
Жолдың сызығын сақтап дұрыс
жаза алады
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сергіту
сәті
|
Нан қоқымын
шашпаңдар,
Жерде жатса
баспаңдар,
Теріп алып
қастерлеп,
Торғайларға
тастаңдар
|
|
Аяқталуы
16
минут
|
№3
тапсырма
Нанды құрметтеу ережелерін
құру 3 топ 3 ереже
1
....
2.
...
3 .
...
|
Суреттер беру арқылы ереже
құру
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
«Бағдаршам»
Түсінбедім
Сұрағым
бар
Түсіндім
Оқушылар смайликтер
арқылы
«Дастарханда шашылып
,
Жатты аппақ
бауырсақ»
Бауырсақтарды
жапсырады
|
Бағдаршам
смайликтер
|