Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Мынау – менің
жүрегім
Бәрі осыдан
басталған
Мынау – басым
ақылды,
Бәрін осы
атқарған
Мынау – менің оң
қолым,
Мынау – менің сол
қолым,
Барлық істі
атқарған.
Өткенді
пысықтау
«Пазл»
ойыны
11 ден 20 ға дейінгі сандарды
шығару үшін өрнектердің мәнін
табады.
Қалталардың
түбінде
Сылдыр-сылдыр
етеді.
Адамдарға
мәңгілік
Адал қызмет етеді
Монета
Тақырыпты
ашу
Монеталармен қандай сауда
жасап жүргендерін сұрау. Дүкенге барғанда заттың құнын қалай
шығаратынын айтқызу
Белгілі бір соманы әртүрлі
монеталар арқылы бірнеше тәсілмен жинауға
болады
Баға заттың қанша тұратынын
көрсетеді
Сонымен, Қазақстан өз төл
ақшасын жасау үшін 1990 жылы теңгенің үлгісін жасайтын арнайы
жұмысшы тобын құрды. Алғашқы ұлттық теңгелерді жасауды ағылшынның
«Харрисон» атты фирмасы қолға
алды.
Егер,мен дүкеннен 150
теңге тұратын машина сатып алғым келсе, мен не істеймін? Өткені,
ондай ақша жоқ қой
Топтық
жұмыс
1-тапсырма
«Ғажайып
сандық»
Сандық ішінен заттарды
алады.
Сол заттарға сай берілген
тапсырманы орындайды.
1-топ банан 70
тг
2-топ лимон 40
тг
3-топ шырын 80
тг
4-топ қызанақ – 60
тг
Есіңде
сақта!
Өзіндік
жұмыс2-тапсырма
«Сәйкестендір»
Оқушыларға 100 теңгені
ұсақтаудың 2 тәсілін сәйкестендіру арқылы
табады
Сергіту
сәті
Жұптық
жұмыс
ФС
тапсырмасы
3-тапсырма
Әмияндардағы монеталар саны
мен теңгелер санын салыстыр.
Бұл әмиянда барлығы
2 монета бар.
Бұл әмиянда барлығы
70 теңге бар.
|
Бұл әмиянда барлығы
3 монета бар.
Бұл әмиянда барлығы
50 теңге бар
|
Ұжымдық
жұмыс
«Теңге
ілу» ойыны
4-тапсырма
Қысқаша жазылуы
бойынша өзара кері есептерді
шығарыңдар
1-топ
Болды
–
Жұмсалды
–
Қалды – ?
тг
2-топ
Болды
–
Жұмсалды – ?
тг
Қалды –
тг
3-топ
Болды – ?
тг
Жұмсалды
–
Қалды –
тг
Дәптермен
жұмыс
ҚЖ:
«Дәмхана»
ойыны
Әмияндағы жинаған
монеталарын санайды. Дәмханаға келіп өздері қалаған тәтті тоқаш,
балмұздақ, шырыннан сатып
алады.
Кері
байланыс
«Ақша
жинақтағыш»
Мен
түсіндім
Мен жақсы
түсінбедім
Мен дұрыс
түсінбедім
|