Сабақ
тың
басы
10мин
|
Шаттық шеңбері.
Ал, кәнекей балалар қонақтарымызбен амандасып
алайық.
Додекаэдр арқылы өткен сабақты еске
түсірейік.
Сұрақтар:
1.Өткен сабақта
қандай дыбыспен таныстық? 2.Дыбыс
дегеніміз не? 3.Дыбыстар
нешеге бөлінеді? 4.Әріп
дегеніміз не? 5.Дауысты
дыбыстар қалай айтылады? 6.Мына сөздерді
оқу
Ә-же,ә-ке
Ә-сем
|
Мұғалімдермен
амандасады.
Тақтадағы сөздерді
оқу
|
Жарайсыңдар!
|
Додекаэдр әдісі
Тақта
|
Сабақ
тың
ортасы
25-30
мин
|
Сабақтың тақырыбын жұмбақтар арқылы
ашамын.
Жесең
ащы, Көзіңнен
шығарар жасты (пияз) Кесе-кесе
мұқалады, Жөни-жөни
жұқарады (пышақ)
Пияз.пышық
деген сөздер қандай әріптен басталады
екен?
Балалар бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы: «Пп дыбысы мен
әрпі»
Кәне ПППП деп
айтып көрейікші.
Дыбысты созып
айтып көрейікші, созып айтуға келе
ме? -Сонда П дыбысы
қандай дыбыс? -П дыбысы
дауыссыз дыбыс -П дыбысы
сөздің басында ортасында, аяғында
кездеседі -Ендеше қандай
текшемен белгілейміз?
-П таяқшалармен
жазып көру.
1. Сурет бойынша әңгіме құрау.
2. Әңгімені сөйлемдерге
талдау. Сөйлем санын анықтау.
3. Бір сөйлемді сөздерге
талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау. 4. Өтілетін жаңа дыбысы бар
«доп» сөзіне дыбыстық талдау жасау.
5.
Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.
6.
Пп-дан келетін сөздер
айту.
Бейнеролик
көру.
|
Пияз,пышақ
П әріпінен
ПППППП
жоқ
Көк текшемен
1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды:
«Мынау – мектептің спорт алаңы. Балалар сабақтан соң футбол ойнады.
Сапар қақпаға екі доп соқты. Біздің топ жеңіске
жетті».
2. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгіме
төрт сөйлемнен тұрады.
3. «Сапар қақпаға екі доп соқты» сөйлемін
сөздерге талдайды. Бұл сөйлемде 5 сөз бар.
4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық
талдау жасайды: «доп» бір буынды сөз, өйткені бір ғана дауысты
дыбыс бар.
5. «Доп» сөзін «доп-п-п» деп айтып, п дыбысын
анық естиді.
6. П дыбысының айтылу ерекшелігімен
танысады.
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
Мен ойлағаннан да
ақылды екенсіңдер!
|
Оқулық
Слайд
АКТ
|
Дәптермен
жұмыс.
1. Оқулықтағы п әрпінің
таңбалануына назар аудару.
2. П әрпін тақтаға жазып
көрсету.
3. П әрпін ауада жазып
көрсету.
4. Жазу дәптерімен
жұмысты ұйымдастыру.
|
1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды
орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы п әрпінің бас және кіші
әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді
жазады.
2.
Сабақ соңында өз іс-әрекетіне кері байланыс
жасайды.
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
Жұмыс
дәптері
|
Сабақ
тың
соңы
5 мин
|
«Сөз тану» әдісі арқылы бүгінгі сабақта өтілген
жаңа
Сөздерді сұрау.Пп дыбысы пен әрпі туралы не
білгеннін оқушылардан сұрап білімін бекіту.
|
1. Оқушылар П дыбысы бар сөздерді
айтады.
2.
П дыбысын көк үйшікке орналастырады.
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
Мен ойлағаннан да
ақылды екенсіңдер!
|
Рефлексия
Футбол
алаңы
|