Тексерілді________________
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
«А.Саттаров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Әліппе 66 сабақ
|
Бөлім |
Әліппе кезеңі |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сынып 1 |
|
|
Күні : |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
П дыбысы және әріп |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; 1.3.5.1 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақ тың басы |
Шаттық шеңбері. Ал, кәнекей балалар қонақтарымызбен амандасып алайық.
Сұрақтар:
1.Өткен сабақта
қандай дыбыспен таныстық? Ә-же,ә-ке Ә-сем |
Мұғалімдермен амандасады. Тақтадағы сөздерді оқу |
Жарайсыңдар! |
Додекаэдр әдісі
Тақта |
|
Сабақ тың ортасы 25-30 мин |
Сабақтың тақырыбын жұмбақтар арқылы ашамын.
Жесең
ащы, Пияз.пышық деген сөздер қандай әріптен басталады екен? Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Пп дыбысы мен әрпі» Кәне ПППП деп айтып көрейікші.
Дыбысты созып
айтып көрейікші, созып айтуға келе
ме? -П таяқшалармен жазып көру.
1. Сурет бойынша әңгіме құрау. 2. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау. 3. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау. 4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасау.
5. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау. 6. Пп-дан келетін сөздер айту. Бейнеролик көру. |
Пияз,пышақ
П әріпінен
ПППППП
жоқ
Көк текшемен
1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Мынау – мектептің спорт алаңы. Балалар сабақтан соң футбол ойнады. Сапар қақпаға екі доп соқты. Біздің топ жеңіске жетті». 2. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгіме төрт сөйлемнен тұрады. 3. «Сапар қақпаға екі доп соқты» сөйлемін сөздерге талдайды. Бұл сөйлемде 5 сөз бар. 4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: «доп» бір буынды сөз, өйткені бір ғана дауысты дыбыс бар. 5. «Доп» сөзін «доп-п-п» деп айтып, п дыбысын анық естиді. 6. П дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады. |
Жарайсыңдар! Керемет! Мен ойлағаннан да ақылды екенсіңдер! |
Оқулық Слайд
АКТ |
|
Жаңбыр тамшылары арқылы Буындар мен сөздерді оқу
Сергіту сәтін жасатады. |
ПА ПЕ ПУ ПО ПЫ АПА ДОП ПІЛ САП ҚАП Сергіту сәтін жасайды |
Жарайсыңдар! Керемет! |
Қолшатыр әдісі
Әуен |
|
|
Дәптермен жұмыс. 1. Оқулықтағы п әрпінің таңбалануына назар аудару. 2. П әрпін тақтаға жазып көрсету. 3. П әрпін ауада жазып көрсету. 4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. |
1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы п әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады. 2. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне кері байланыс жасайды. |
Жарайсыңдар! Керемет! |
Жұмыс дәптері |
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
«Сөз тану» әдісі арқылы бүгінгі сабақта өтілген жаңа Сөздерді сұрау.Пп дыбысы пен әрпі туралы не білгеннін оқушылардан сұрап білімін бекіту. |
1. Оқушылар П дыбысы бар сөздерді айтады. 2. П дыбысын көк үйшікке орналастырады. |
Жарайсыңдар! Керемет! Мен ойлағаннан да ақылды екенсіңдер! |
Рефлексия Футбол алаңы
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 1-сынып "П дыбысы мен әрпі"
Ашық сабақ 1-сынып "П дыбысы мен әрпі"
Тексерілді________________
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
«А.Саттаров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Әліппе 66 сабақ
|
Бөлім |
Әліппе кезеңі |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сынып 1 |
|
|
Күні : |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
П дыбысы және әріп |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; 1.3.5.1 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақ тың басы |
Шаттық шеңбері. Ал, кәнекей балалар қонақтарымызбен амандасып алайық.
Сұрақтар:
1.Өткен сабақта
қандай дыбыспен таныстық? Ә-же,ә-ке Ә-сем |
Мұғалімдермен амандасады. Тақтадағы сөздерді оқу |
Жарайсыңдар! |
Додекаэдр әдісі
Тақта |
|
Сабақ тың ортасы 25-30 мин |
Сабақтың тақырыбын жұмбақтар арқылы ашамын.
Жесең
ащы, Пияз.пышық деген сөздер қандай әріптен басталады екен? Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Пп дыбысы мен әрпі» Кәне ПППП деп айтып көрейікші.
Дыбысты созып
айтып көрейікші, созып айтуға келе
ме? -П таяқшалармен жазып көру.
1. Сурет бойынша әңгіме құрау. 2. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау. 3. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау. 4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасау.
5. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау. 6. Пп-дан келетін сөздер айту. Бейнеролик көру. |
Пияз,пышақ
П әріпінен
ПППППП
жоқ
Көк текшемен
1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Мынау – мектептің спорт алаңы. Балалар сабақтан соң футбол ойнады. Сапар қақпаға екі доп соқты. Біздің топ жеңіске жетті». 2. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгіме төрт сөйлемнен тұрады. 3. «Сапар қақпаға екі доп соқты» сөйлемін сөздерге талдайды. Бұл сөйлемде 5 сөз бар. 4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: «доп» бір буынды сөз, өйткені бір ғана дауысты дыбыс бар. 5. «Доп» сөзін «доп-п-п» деп айтып, п дыбысын анық естиді. 6. П дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады. |
Жарайсыңдар! Керемет! Мен ойлағаннан да ақылды екенсіңдер! |
Оқулық Слайд
АКТ |
|
Жаңбыр тамшылары арқылы Буындар мен сөздерді оқу
Сергіту сәтін жасатады. |
ПА ПЕ ПУ ПО ПЫ АПА ДОП ПІЛ САП ҚАП Сергіту сәтін жасайды |
Жарайсыңдар! Керемет! |
Қолшатыр әдісі
Әуен |
|
|
Дәптермен жұмыс. 1. Оқулықтағы п әрпінің таңбалануына назар аудару. 2. П әрпін тақтаға жазып көрсету. 3. П әрпін ауада жазып көрсету. 4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. |
1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы п әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады. 2. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне кері байланыс жасайды. |
Жарайсыңдар! Керемет! |
Жұмыс дәптері |
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
«Сөз тану» әдісі арқылы бүгінгі сабақта өтілген жаңа Сөздерді сұрау.Пп дыбысы пен әрпі туралы не білгеннін оқушылардан сұрап білімін бекіту. |
1. Оқушылар П дыбысы бар сөздерді айтады. 2. П дыбысын көк үйшікке орналастырады. |
Жарайсыңдар! Керемет! Мен ойлағаннан да ақылды екенсіңдер! |
Рефлексия Футбол алаңы
|
шағым қалдыра аласыз
Додекаэдр арқылы өткен сабақты еске
түсірейік.



















