Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ашық сабақ 1 сынып сауат ашу
Материал туралы қысқаша түсінік
материал 1 сынып мұғалімдеріне қажет. әсіресе жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
3467
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | 4-бөлім: Бізді қоршаған әлемМен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру;1.2.6.1 мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін/ ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі)/ стилін (көркем және бейкөркем) ажырату 1.2.1.2 .Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану;1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Үдыбысы мен әрпін таниды, ажырата аладыКөбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Өнер, музыка, дүниетану | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , слайд, видео таныстырылым. | |
Тілдік құзыреттілік | Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минут | Қайырлы таң достарым!Қайырлы күн болсын!Сәрсенбінің күні Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамызЖұлдызшалар болсын! | Шаттық шебері |
Сабақтың ортасы12 минут | Балалар біз сендермен жаңа бөлім бастағанбыз. Бөліміміз «Мен және табиғат» деп аталады.Табиғат туралы білімдерін толықтыруТабиғат- ол анамыз, ШырынТабиғатқа баламыз.Құшағында ойнаймыз,Шаттық әнге саламыз.Жазда аралап тауын да, ЕрсұлтанБарамыз біз бауына.Өзеніне шомылып,Жүгіреміз жауында.Табиғат-сұлу мекенім, АйзереӨзіңді пана етемін.Саяңда өсіп ер жетіп,Биікке самғап жетемінЖылдың төрт мезгіліне байланысты 4 топқа бөлу.Топ ережесін еске түсіру А) Өткенді қайталау«Балмұздақ таяқшалары» әдісі. Ашық сұрақ- Дыбыс деген не? - Әріп дегеніміз не? - Дыбыс нешеге бөлінеді? - Дауысты дыбыстарды немен белгілейді?- Дауыссыз дыбыстарды немен белгілейді? Ә) Жұмбақ жасыру Жауабы: Үтік, үкі, үйрекБүгінгі танысатынымыз «Ү дыбысы мен әрпі»Үү дыбысының дыбысталу артикуляциясыиегі алдыға қарай көтеріліп, аузы сүйірленіп, тіл астыңғы тіске сәл тиіп айтылады. Дескриптор: Суретпен жұмысБағалау критерийлері. Берілген сөздерді бірнеше оқушыға оқытуСөздік жұмысын жүргізу Дәптермен жұмыс«Генетикалық әдіс» жеңілден ауырға қарай біртіндеп күрделендіріп үйрету.Ү ү дыбысының жазылуымен таныстыру. Тақтада, ауада жазуҮ дыбысының бас әрпі 2 тармақтан тұрады. Бірінші тармағы ирек болып келеді.Екінші тармағы сүйір бұрыш тәріздес болып келеді. Жазу жолының үстіңгі жағынан бастап төмен түсеміз тсс. Кіші әрпі жазу жолының ішінен басталып екі тармақтан тұрады. Имек және сүйір бұрышОқушылардың дұрыс жазуын қадағалау. | слайд смайликтер Балмұздақ таяқшалары Жұмбақтар слайд Таныстырылым, оқулықпен жұмыс. Аудио. видео Видео |
Сергіту сәті2 минут | Ән: Тәуелсіз Қазақстаным! | Музыка, жалаушалар, слайд |
Қызықты тапсырма8 минут 14 минут | Әр топ бір-бірін бағалайдыБағалау критерийлері.Топпен жұмыс істейдіДескриптор: 4 . Күз Көктен көзін бір алмай, ТимурҚызғылт тартты кәрі құз... Жер қызығын қия алмай, Маужырап тұр сары күз...Жұптық жұмыс . Әр түрлі заттардан ү әрпін жасауБағалау критерийлері.Алдындағы заттардан әріпті жасауДескриптор: Заттардан әріпті жасайды Қорытынды. Бүгін қай әріппен таныстық?Әр топқа бір-бір сұрақтан қойылады. Сөздер қоржыны Табиғат туралы видео көрсету.Дәйек сөз. «Адамның табиғатсыз күні жоқ,Табиғаттың оны айтуға тілі жоқ»Табиғатты қалай қорғауымыз керек? Оқушылар жауабын тыңдау | Оқулық, дәптерлер. Флипчарт, постер, маркер, суреттер, буындар Түйме, дәндер, резеңке, қарындаш |
Сабақтың соңы2 минут | РефлексияОқушылар «Смайликтер» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. | Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? «Смайликтер», «3 шапалақ»,«Бағдаршам», «Отшашу», «Пікір», «Вербалды бағалау», «Бас бармақ». | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Рефлексия. | Өнер, дүниетану, музыка сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)