|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
4-бөлім: Бізді қоршаған әлем Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру; 1.2.6.1 мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін/ ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі)/ стилін (көркем және бейкөркем) ажырату 1.2.1.2 .Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Үдыбысы мен әрпін таниды, ажырата алады Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, музыка, дүниетану |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , слайд, видео таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 минут |
Қайырлы таң достарым! Қайырлы күн болсын! Сәрсенбінің күні Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз Жұлдызшалар болсын! |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 12 минут |
Балалар біз сендермен жаңа бөлім бастағанбыз. Бөліміміз «Мен және табиғат» деп аталады. Табиғат туралы білімдерін толықтыру Табиғат- ол анамыз, Шырын Табиғатқа баламыз. Құшағында ойнаймыз, Шаттық әнге саламыз. Жазда аралап тауын да, Ерсұлтан Барамыз біз бауына. Өзеніне шомылып, Жүгіреміз жауында. Табиғат-сұлу мекенім, Айзере Өзіңді пана етемін. Саяңда өсіп ер жетіп, Биікке самғап жетемін Жылдың төрт мезгіліне байланысты 4 топқа бөлу. Топ ережесін еске түсіру
Жылдың 4 мезгіліне байланысты тапсырмалар орындату
Кіріп келді қыс айы, Еркежан Көп күттік біз бұл айды. Қыста жауар аппақ қар, Ұшар шанада балалар. Аспан аппақ жер тайғақ, Жауар тағы қар аппақ А) Өткенді қайталау «Балмұздақ таяқшалары» әдісі. Ашық сұрақ - Дыбыс деген не? - Әріп дегеніміз не? - Дыбыс нешеге бөлінеді? - Дауысты дыбыстарды немен белгілейді? - Дауыссыз дыбыстарды немен белгілейді?
Ә) Жұмбақ жасыру Жауабы: Үтік, үкі, үйрек Бүгінгі танысатынымыз «Ү дыбысы мен әрпі»
Үү дыбысының дыбысталу
артикуляциясы Дескриптор:
Оқулықпен жұмыс.Тыңдалым. 82 аудионы тыңдау Миға шабуыл. Ашық сұрақтар Суретпен жұмыс Бағалау критерийлері.
Дескриптор:
Берілген сөздерді бірнеше оқушыға оқыту Сөздік жұмысын жүргізу
Көктем келсе табиғат құлпырады, Інжу Жүректерге ғажайып сыр тұнады Гүлге толып айнала күн жарқырап Жанарларда қуаныш нұр тұрады. Дәптермен жұмыс «Генетикалық әдіс» жеңілден ауырға қарай біртіндеп күрделендіріп үйрету.
Ү
ү дыбысының жазылуымен
таныстыру. Тақтада, ауада жазу Оқушылардың дұрыс жазуын қадағалау . |
слайд смайликтер Балмұздақ таяқшалары Жұмбақтар слайд Таныстырылым, оқулықпен жұмыс. Аудио. видео Видео |
|
|
Сергіту сәті 2 минут |
Ән: Тәуелсіз Қазақстаным! |
Музыка, жалаушалар, слайд |
|
|
Қызықты тапсырма 8 минут 14 минут |
Жаз келіп жадырап, Нұртуған Балалар ойнайды. Далада асыр сап, Ойынға тоймайды. Көк шығып айнала, Құлпырып гүлдермен, Жер жүзі жайнайды, Құстар кеп сайрайды.
Топтық жұмыс.
Әр топ бір-бірін бағалайды Бағалау критерийлері. Топпен жұмыс істейді Дескриптор:
4 . Күз
Көктен көзін бір алмай, Тимур Қызғылт тартты кәрі құз... Жер қызығын қия алмай, Маужырап тұр сары күз...
Бағалау критерийлері. Алдындағы заттардан әріпті жасау Дескриптор: Заттардан әріпті жасайды Қорытынды. Бүгін қай әріппен таныстық? Әр топқа бір-бір сұрақтан қойылады.
Сөздер қоржыны
Табиғат туралы видео көрсету. Дәйек сөз. «Адамның табиғатсыз күні жоқ, Табиғаттың оны айтуға тілі жоқ» Табиғатты қалай қорғауымыз керек? Оқушылар жауабын тыңдау |
Оқулық, дәптерлер. Флипчарт, постер, маркер, суреттер, буындар Түйме, дәндер, резеңке, қарындаш |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқушылар «Смайликтер» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. |
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? «Смайликтер», «3 шапалақ», «Бағдаршам», «Отшашу», «Пікір», «Вербалды бағалау», «Бас бармақ». |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Рефлексия. |
Өнер, дүниетану, музыка сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ 1 сынып сауат ашу
ашық сабақ 1 сынып сауат ашу
|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
4-бөлім: Бізді қоршаған әлем Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру; 1.2.6.1 мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін/ ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі)/ стилін (көркем және бейкөркем) ажырату 1.2.1.2 .Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Үдыбысы мен әрпін таниды, ажырата алады Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, музыка, дүниетану |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , слайд, видео таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Мен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 минут |
Қайырлы таң достарым! Қайырлы күн болсын! Сәрсенбінің күні Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз Жұлдызшалар болсын! |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 12 минут |
Балалар біз сендермен жаңа бөлім бастағанбыз. Бөліміміз «Мен және табиғат» деп аталады. Табиғат туралы білімдерін толықтыру Табиғат- ол анамыз, Шырын Табиғатқа баламыз. Құшағында ойнаймыз, Шаттық әнге саламыз. Жазда аралап тауын да, Ерсұлтан Барамыз біз бауына. Өзеніне шомылып, Жүгіреміз жауында. Табиғат-сұлу мекенім, Айзере Өзіңді пана етемін. Саяңда өсіп ер жетіп, Биікке самғап жетемін Жылдың төрт мезгіліне байланысты 4 топқа бөлу. Топ ережесін еске түсіру
Жылдың 4 мезгіліне байланысты тапсырмалар орындату
Кіріп келді қыс айы, Еркежан Көп күттік біз бұл айды. Қыста жауар аппақ қар, Ұшар шанада балалар. Аспан аппақ жер тайғақ, Жауар тағы қар аппақ А) Өткенді қайталау «Балмұздақ таяқшалары» әдісі. Ашық сұрақ - Дыбыс деген не? - Әріп дегеніміз не? - Дыбыс нешеге бөлінеді? - Дауысты дыбыстарды немен белгілейді? - Дауыссыз дыбыстарды немен белгілейді?
Ә) Жұмбақ жасыру Жауабы: Үтік, үкі, үйрек Бүгінгі танысатынымыз «Ү дыбысы мен әрпі»
Үү дыбысының дыбысталу
артикуляциясы Дескриптор:
Оқулықпен жұмыс.Тыңдалым. 82 аудионы тыңдау Миға шабуыл. Ашық сұрақтар Суретпен жұмыс Бағалау критерийлері.
Дескриптор:
Берілген сөздерді бірнеше оқушыға оқыту Сөздік жұмысын жүргізу
Көктем келсе табиғат құлпырады, Інжу Жүректерге ғажайып сыр тұнады Гүлге толып айнала күн жарқырап Жанарларда қуаныш нұр тұрады. Дәптермен жұмыс «Генетикалық әдіс» жеңілден ауырға қарай біртіндеп күрделендіріп үйрету.
Ү
ү дыбысының жазылуымен
таныстыру. Тақтада, ауада жазу Оқушылардың дұрыс жазуын қадағалау . |
слайд смайликтер Балмұздақ таяқшалары Жұмбақтар слайд Таныстырылым, оқулықпен жұмыс. Аудио. видео Видео |
|
|
Сергіту сәті 2 минут |
Ән: Тәуелсіз Қазақстаным! |
Музыка, жалаушалар, слайд |
|
|
Қызықты тапсырма 8 минут 14 минут |
Жаз келіп жадырап, Нұртуған Балалар ойнайды. Далада асыр сап, Ойынға тоймайды. Көк шығып айнала, Құлпырып гүлдермен, Жер жүзі жайнайды, Құстар кеп сайрайды.
Топтық жұмыс.
Әр топ бір-бірін бағалайды Бағалау критерийлері. Топпен жұмыс істейді Дескриптор:
4 . Күз
Көктен көзін бір алмай, Тимур Қызғылт тартты кәрі құз... Жер қызығын қия алмай, Маужырап тұр сары күз...
Бағалау критерийлері. Алдындағы заттардан әріпті жасау Дескриптор: Заттардан әріпті жасайды Қорытынды. Бүгін қай әріппен таныстық? Әр топқа бір-бір сұрақтан қойылады.
Сөздер қоржыны
Табиғат туралы видео көрсету. Дәйек сөз. «Адамның табиғатсыз күні жоқ, Табиғаттың оны айтуға тілі жоқ» Табиғатты қалай қорғауымыз керек? Оқушылар жауабын тыңдау |
Оқулық, дәптерлер. Флипчарт, постер, маркер, суреттер, буындар Түйме, дәндер, резеңке, қарындаш |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқушылар «Смайликтер» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. |
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? «Смайликтер», «3 шапалақ», «Бағдаршам», «Отшашу», «Пікір», «Вербалды бағалау», «Бас бармақ». |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Рефлексия. |
Өнер, дүниетану, музыка сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
шағым қалдыра аласыз













