Материалдар / ашық сабақ 1 сынып сауат ашу

ашық сабақ 1 сынып сауат ашу

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 1 сынып мұғалімдеріне қажет. әсіресе жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
3467
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып: 1Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы4-бөлім: Бізді қоршаған әлемМен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру;1.2.6.1 мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін/ ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі)/ стилін (көркем және бейкөркем) ажырату 1.2.1.2 қудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану;1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Үдыбысы мен әрпін таниды, ажырата аладыКөбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, музыка, дүниетану
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , слайд, видео таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікМен және табиғат. Ү дыбысы мен әрпі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минутҚайырлы таң достарым!Қайырлы күн болсын!Сәрсенбінің күні      Сәттілікке толсын!   Біздің алар бағамызЖұлдызшалар болсын!





Шаттық шебері

Сабақтың ортасы12 минут



Балалар біз сендермен жаңа бөлім бастағанбыз. Бөліміміз «Мен және табиғат» деп аталады.Табиғат туралы білімдерін толықтыруТабиғат- ол  анамыз, ШырынТабиғатқа баламыз.Құшағында ойнаймыз,Шаттық әнге саламыз.Жазда аралап тауын да, ЕрсұлтанБарамыз біз бауына.Өзеніне шомылып,Жүгіреміз жауында.Табиғат-сұлу мекенім, АйзереӨзіңді пана етемін.Саяңда өсіп ер жетіп,Биікке самғап жетемінЖылдың төрт мезгіліне байланысты 4 топқа бөлу.Топ ережесін еске түсіру
  • Сабаққа белсенді қатысу
  • Мұғалімді мұқият тыңдау
  • Тапсырманы орындау
  • Бастаған істі аяғына жеткізу
  • Бір-бірін тыңдай білу
  • Өз пікірін еркін айту
  • Тазалықты сақтау
  • Әділ бағалау
  • Бір-біріне жәрдем көрсету
  • Жылдың 4 мезгіліне байланысты тапсырмалар орындату
  • Қыс
  • Кіріп келді қыс айы, ЕркежанКөп күттік біз бұл айды. Қыста жауар аппақ қар, Ұшар шанада балалар. Аспан аппақ жер тайғақ, Жауар тағы қар аппақ

    А) Өткенді қайталау«Балмұздақ таяқшалары» әдісі. Ашық сұрақ- Дыбыс деген не? - Әріп дегеніміз не? - Дыбыс нешеге бөлінеді? - Дауысты дыбыстарды немен белгілейді?- Дауыссыз дыбыстарды немен белгілейді?

    Ә) Жұмбақ жасыру Жауабы: Үтік, үкі, үйрекБүгінгі танысатынымыз «Ү дыбысы мен әрпі»Үү дыбысының дыбысталу артикуляциясыиегі алдыға қарай көтеріліп, аузы сүйірленіп, тіл астыңғы тіске сәл тиіп айтылады. Дескриптор:
  • жаңа дыбыспен танысады,
  • сөз ішінен ү дыбысын табады,
  • сөйлем құрайды
  • Оқулықпен жұмыс.Тыңдалым. 82 аудионы тыңдауМиға шабуыл. Ашық сұрақтар

    Суретпен жұмысБағалау критерийлері.
  • Сурет бойынша диалог құрады
  • Дескриптор:
  • Сурет бойынша сұрақ қояды.
  • Диалогке қатысады.




  • Берілген сөздерді бірнеше оқушыға оқытуСөздік жұмысын жүргізу
  • Көктем. Жазылым
  • Көктем келсе табиғат құлпырады, ІнжуЖүректерге ғажайып сыр тұнадыГүлге толып айнала күн жарқырап Жанарларда қуаныш нұр тұрады.

    Дәптермен жұмыс«Генетикалық әдіс» жеңілден ауырға қарай біртіндеп күрделендіріп үйрету.Ү ү дыбысының жазылуымен таныстыру. Тақтада, ауада жазуҮ дыбысының бас әрпі 2 тармақтан тұрады. Бірінші тармағы ирек болып келеді.Екінші тармағы сүйір бұрыш тәріздес болып келеді. Жазу жолының үстіңгі жағынан бастап төмен түсеміз тсс. Кіші әрпі жазу жолының ішінен басталып екі тармақтан тұрады. Имек және сүйір бұрышОқушылардың дұрыс жазуын қадағалау.
    слайд





























































    смайликтер























































    Балмұздақ таяқшалары























    Жұмбақтар слайд













    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс.









    Аудио. видео



























    Видео
    Сергіту сәті2 минутӘн: Тәуелсіз Қазақстаным!Музыка, жалаушалар, слайд
    Қызықты тапсырма8 минут















    14 минут

  • Жаз
  • Жаз келіп жадырап, НұртуғанБалалар ойнайды. Далада асыр сап, Ойынға тоймайды. Көк шығып айнала, Құлпырып гүлдермен, Жер жүзі жайнайды, Құстар кеп сайрайды. Топтық жұмыс.
  • Буындардан сөз құрау
  • Берілген суреттерден ү дыбысы бар заттарды табу
  • Адасқан әріптерден сөз құрау
  • Ү дыбысы бар сөздерді топтастыру


  • Әр топ бір-бірін бағалайдыБағалау критерийлері.Топпен жұмыс істейдіДескриптор:
  • Буындардан сөз құрайды
  • Суреттерден ү дыбысы бар сөздерді табады
  • Әріптерден сөз құрайды
  • Ү дыбысы бар сөздерді топтастырады




  • 4 . Күз

    Көктен көзін бір алмай, ТимурҚызғылт тартты кәрі құз... Жер қызығын қия алмай, Маужырап тұр сары күз...Жұптық жұмыс . Әр түрлі заттардан ү әрпін жасауБағалау критерийлері.Алдындағы заттардан әріпті жасауДескриптор: Заттардан әріпті жасайды



    Қорытынды. Бүгін қай әріппен таныстық?Әр топқа бір-бір сұрақтан қойылады.
  • Ү қандай дыбыс?
  • Ү дыбысынан басталатын қандай сөздерді білеміз?
  • Ү дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі?
  • Ү дыбысы қалай айтылады?
  • Ү дыбысын қандай түспен белгілейміз?


  • Сөздер қоржыны

    Табиғат туралы видео көрсету.Дәйек сөз. «Адамның табиғатсыз күні жоқ,Табиғаттың оны айтуға тілі жоқ»Табиғатты қалай қорғауымыз керек? Оқушылар жауабын тыңдау







    Оқулық, дәптерлер.















    Флипчарт, постер, маркер, суреттер, буындар







































    Түйме, дәндер, резеңке, қарындаш
    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияОқушылар «Смайликтер» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    «Смайликтер», «3 шапалақ»,«Бағдаршам», «Отшашу», «Пікір», «Вербалды бағалау», «Бас бармақ».

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.



    Рефлексия.
    Өнер, дүниетану, музыка сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ