Сабақтың
барысы:
Ширату
жаттығуы:
Өткенді
қайталау:
Жаңа
сабақ:
Тақтада
жұмыс
Тынығу
жаттығуы
Дәптермен
жұмыс
Мозайка
Сергіту
сәті
Сурет
бояу
Топтық
жұмыс
Деңгейлік
тапсырмалар
Рефлексия
Кері
байланыс
|
Сәлеметміздер ме
балалар!
Қане барлығымыз
ортаға шығып шаттық шеңберін
құрайық.
-Амансын ба алтын
күн!
-Амансын ба
достарым!
-Амансын ба
апайлар,
Тілейміз сіздерге
жақсы күн.
Балалар өткен
сабақта не өткенімізді біліп алайықшы. Қазір қай жыл мезгілі.
Далада не бер? Ой жарайсындар, қане енді мына себеттегі қар
үлпаларын аламыз. Енді бірдей қар ұлпасы бар балалар бір топқа
жинала қойайық. Жарайсындар! Қай жақта қар ұлпалары көп. Өте
тамаша!
Ал енді жана
тақырыпты бастамас бұрын мына суреттерді бояп алайық. Таза ақ
қағазды бояу. Бояу барысында қандай сан шықты? 2 саны, жарайсындар!
Ал қане суреттерінді тақтаға іле қойындар. Сонымен бүгін біз 2
санымен танысамыз.
1+1=2 тақтаға
сандармен көрсету.
Қане қандай сан
шықты?
Ия, 2 саны. 2 санына
келетін қандай дене мүшелері бар. Аяқ, қол, көз,
құлақ.
Енді алдарындағы
қызыл қарандаштарынды ала қойындар. Қызыл қарандаш нешеу, енді көк
қарандашты аламыз, ал көк қарандаш нешеу? Ия енді екеуін қосқан
кезде неше қарандаш болады? Өте жақсы, 2 қарандаш болады. Міне
мынау 2 санынын баспа түрі, ал мынау жазба түрі. Қане барлығымыз
ауада жазып көрейікші. Ауада жазу.Енді кім тақтаға шығып жазғысы
келеді. Тақтада жазу. Жарайсындар. Енді қолымызды тынықтырып аздап
сергіп өтейік. Қане аяғымызды 2 рет топылдатамыз, қолымызды 2 рет
шапалақтаймыз, 2 рет қолымызды сілкиміз және тұрамыз және отырамыз.
Жақсы! Дәптерлерімізді ашып берілген тапсырманы орындаймыз. Аяғымыз
еденде, денеміз тік, дәптеріміз көлбеу қоямызда жазуымызды әдемі
етіп жазамыз. Жазып болған балалар қаламнын ұшын жоғары көтереміз.
Жақсы ал енді келесі тапсырмаларға көшеміз. Мына тапсырмаларды біз
жұптасып орындаймыз. Артарында отырған көршілерінің қасына барып
берілген суреттерді
құрастырасындар.
Қанекей балалар
барлығымыз ортаға шығып билеп бір демалып алайықшы. Сергіту сәті
бейнежазба арқылы
Ой, жарайсындар!
Енді алдарында берілген тапсырманы орындайық. Мына тұрған санды (2)
бояп, қиып дәптерге жабыстырамыз. Жақсы. Енді келесі тапсырмаға
көшсек. Бұл тапсырманы топтаса отырып жұмыс жасайсындар. Мына
қағаздағы сурттердің ішінен тек қана 2 суретті бояу кересіндер. Қай
топ бірінші болады сол топ қолымызды шапалақтаймыз. Енді тақтаға
апарып ілеміз. Өте жақсы, сендер тапсырмаларды тез әрі дұрыс
орындап жатсындар. Деңгейлік тапсырмалар. 1 –деңгей: ал келесі
тапсырманы әркім өз бетінше орындайды. Сол жақта қандай сурет
берілген және олар нешеу? Енді оң жаққа да сонша суртті бояу
керексіндер. 2-деңгей: 2 санын ермексазбен жабыстырып
шығу.
Ой жарайсындар.
Балалар сендер бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстындар. Енді мен
сендерден бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма білгім келіп отыр. Егер
ұнаса мына смайликтердің күліп тұрған жағын, ұнамаса мұнайып тұрған
жағын көрсетесіндер.
Маған бүгін сендердін сабаққа
қатасықандарын ұнады. Сендер кей тапсырмаларда шатасқандарынмен сол
сәтті тез түзеп, дұрыс орындап шықтындар.
Жарайсындар.
|
Қар
ұлпалары
Бояғыш
құралдар
1және 2
саны
Қарандаштар
Бор
Дәптер,
қалам
Суреттер
Видео
Қайшы,
желім
Суреттер
Ермексаз,
карандаш.
Смайликтер.
|