Сабақтың
тақырыбы:
2 санын көбейту және бөлу
кестесі
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Саулебекова Р
Күні:
25.01.2018ж
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.2.2 - көбейту және
бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу
амалдарының компоненттері арасындағы байланысты
анықтау
2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5
сандарына көбейту кестесін құру, білу және
қолдану
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,
плакаттар,асықтар, А4 парағы
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, « Екі
бетті күнделік», «Жариялау», « Кафель», «ТВ шоу», « Ұшақ»,
«Белгілер», түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ тілі,
дене шынықтыру
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған
уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
3
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға
бөлу.
х
:
+
-_________--_
Математикалық таңбалары бар
карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған таңбаларға сай топтарға
бөлінеді
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
Күн әлемі, көк
әлемі
Бұл суретте жас
баланың
Ақ қағазға салған
ізін
Жазылған бар
сөзі.
|
1-топ:
(+) Қосу
2-топ
(-) Азайту
3-топ
(х) Көбейту
4-топ
(:)
Бөлу
Ән
орындау
«Әрқашан күн
сөнбесін!»
|
Алдыңғы
оқу
|
«ТВ шоу»
әдісі
Бір оқушы «Үй тапсырмасы»
бағдарламасына қоңырау соғып, үйге берілген тапсырманы
орындайды
«Жариялау»
әдісі бойынша
сыныптастарына бір оқушы үй жұмысын
жариялайды, қалған оқушылар тексеріп
отырады
|
«ТВ шоу»
әдісі
«Жариялау»
әдісі бойынша
үй жұмысын
тексереді
|
Басталуы
Тақырыпты
ашу
5
минут
Жаңа
білім
10
минут
Бағалау
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
Суретпен жұмыс
1-есеп
Әр баланың алақанында неше
асықтан бар? Барлығы неше
асық?
«Екі бетті күнделік»
әдісі
Өрнектердің мәнін
есепте
Әріпті өрнектерді дәптерге
жазып алу
Бағалау парақшасы Дұрыс
жауап 1 балл
Бағалау
критерйиі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Өрнектің мәнін
табады
Теңдіктердің мәнін
түсіндіреді
|
1
|
Бірінші көбейтіндінің мәнін
табады
|
|
Екінші көбейтіндінің мәнін
табады
|
|
Бірінші бөліндінің мәнін
табады
|
|
Екінші бөліндінің мәнін
табады
|
|
|
Таныстырылым
Топтық
жұмыс
А4
парағы
Оқулық,
мәтіндер.
«Екі бетті күнделік»
әдісі
Таныстырылым
Плакат
Бағалау
парақшасы
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Дәптермен , тақтамен
жұмыс.
Оқулықта берілген
есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар
орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы
орындау деңгейіне сай бағалап
отыру.
|
Сыныптағы белсенді оқушы
басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға
салады,ойланады
|
|
Ойын:
Секіру 2-есеп
Кестеге
қара:
2 санына көбейту
және бөлу кестесін құрастыруды жалғастырып, әр бағанды
толықтыр
Бағалау
критерйиі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
2 санына көбейту және бөлу
кестесін құрастыруды жалғастырып, әр бағанды
толықтырады
|
2
|
Бірінші бағандағы көбейту
кестесін құрастырады әрі қарай жалғастырады және мәнін
табады
|
|
Екінші бағандағы
көбейту кестесін құрастырады әрі қарай жалғастырады және мәнін
табады
|
|
Үшінші бағандағы
бөлу кестесін құрастырады әрі қарай жалғастырады және мәнін
табады
|
|
Төртінші бағандағы бөлу
кестесін құрастырады әрі қарай жалғастырады және мәнін
табады
|
|
|
Секіру
ойыны
сандар
Топтық
жұмыс
А 4
парағы
Бағалау
парақшасы
|
Сергіту
сәті
2
минут
4
минут
|
Сергіту
сәті
Санау материалдарын
пайдаланып, есептеуді орындау.
Салыстыру
№ 3-есеп
Бағалау
критерйиі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Санау материалдарын
пайдаланып, есептеуді орындайды.
Салыстырады
|
|
Екі көбейтіндіні
салыстырады
|
|
Екі бөліндіні
салыстырады
|
|
Екі көбейтіндіні
салыстырады
|
|
Бөлінді мен айырманы
салыстырады
|
|
Көбейтінді мен
бөліндіні салыстырады
|
|
Көбейтінді мен
айырманы салыстырады
|
|
|
Таныстырылым
Ишара
арқылы
Жеке
жұмыс
Бағалау
парақшасы
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
4
минут
|
«Кафель» әдісі бойынша есепте
4-есеп
14
8
4
7х2
12
16:2
8:2
6х2
|
«Кафель»
әдісі
Топтық
жұмыс
|
Бағалау
минут
Кері
байланыс
2
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 1 балл.
Бағалау критерйиі №
Дескриптор Балл
|
Кафель әдісі бойынша
есепте
|
|
Бірінші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
Екінші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
Үшінші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
Төртінші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
Бесінші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
6-шы өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
7-ші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
8-ші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
Қорытындылау: «Ұшақ»
әдіс Сұрақ-
жауап
«Белгілер»
әдісі
|
Бағалау
парақшасы
«Ұшақ» әдісі арқылы
сабақты қорытындылау
«Белгілер» әдісі. Рефлексия
парағы.
|
оқулықта қалған тапсырманы
аяқтау.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:»Кафель»
әдісі
2:Секіру
ойыны
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1: «Екі бетті
күнделік»
2: «Ұшақ»
әдісі
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім? Ойын элементтерін тиімді
қолдану
|
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дискриптор
|
Балл
|
Өрнектің мәнін
табады
Теңдіктердің мәнін
түсіндіреді
|
1
|
Бірінші
көбейтіндінің мәнін табады
|
|
Көбейтіндінің мәнін
түсіндіреді
|
|
2 санына көбейту
және бөлу кестесін құрастыруды жалғастырып, әр бағанды
толықтырады
|
2
|
Бірінші бағандағы
көбейту кестесін құрастырады әрі қарай жалғастырады және мәнін
табады
|
|
Санау материалдарын
пайдаланып, есептеуді орындайды.
Салыстырады
|
3
|
Екі көбейтіндіні
салыстырады
|
|
Екі бөліндіні
салыстырады
|
|
Кафель әдісі бойынша
есепте
|
|
Бірінші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
Екінші өрнекті
сәйкестендіреді
|
|
|
|
Екінші бағандағы
көбейту кестесін құрастырады әрі қарай жалғастырады және мәнін
табады
|
|
Үшінші бағандағы
бөлу кестесін құрастырады әрі қарай жалғастырады және мәнін
табады
|
|
Төртінші бағандағы
бөлу кестесін құрастырады әрі қарай жалғастырады және мәнін
табады
|
|
Санау материалдарын
пайдаланып, есептеуді орындайды.
Салыстырады
|
3
|
Бірінші өрнекті
салыстырады
|
|
Екінші өрнекті
салыстырады
|
|
|
|
Үшінші өрнекті
салыстырады
|
|
Төртінші өрнекті
салыстырады
|
|
Бесінші өрнекті
салыстырады
|
|
Алтыншы өрнекті
салыстырады
|
|