Материалдар / Ашық сабақ. 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.2 сынып.Математика.Жүздік.Жүздіктермен санау
Авторы:
23 Желтоқсан 2023
196
13 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін» «Келісемін» ӘБ отырысында

Мектеп директоры Мектеп директорының қаралды

Бисенгалиева М.С. ғылыми- әдістемелік ісі ӘБ жетекшісі

--------------------- жөніндегі орынбасары Оразалиева Н.К.

« » ------- 2023 ж Джолдасова Ж.А. ______________

______________ « » ------- 2023 ж

« » ------- 2023 ж









Ашық сабақ әзірлемесі



Пәні: математика

Тақырыбы: Жүздіктер.Жүздіктермен санау.Жүздіктерді қосу және азайту

Мектеп:Д.М.Карбышев атындағы №16 орта мектебі

Сыныбы:2«В»

Мұғалім:Касымова Г.А.















Тараз қаласы




Мектебі:

Пәні: Математика


Д.М.Карбышев атындағы №16 орта мектеп

Бөлім: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер

Педагогтің аты-жөні


Касымова Г.А.

Күні


13 .11. 2023ж

Сынып


2 «В»

Сабақтың тақырыбы


Жүздік. Жүздіктермен санау. Жүздіктерді қосу және азайту

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты



2.1.1.4. Санаудың ірі бірлігі – жүзді құру, 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру.

2.1.2.5 бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту/300+200 (3 жүзд.+2 жүзд.), 170-130 (17 онд.-13 онд.) түрінде ауызша қосу және азайтуды орындау

Сабақтың мақсаты

-Санаудың жаңа бірлігі-жүздің қалай құрылғанын біледі және жүздіктермен санауды, жүздіктерді жазуды, салыстыруды, қосуды және азайтуды үйренеді;


Білу және түсіну

Қолдану

Жинақтау

       Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың

басы














Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру


Сандар арқылы топқа бөлу

1 топ «Бірліктер»

2 топ «Ондықтар»

3 топ «Жүздіктер»


«Кір жайғыш» әдісі. Өткен сабақты бекіту

Қима қағазбен жұмыс

Сандарды баған түрінде қосу және азайту

70-47= 30+24= 58+15=

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар өлең шумақтарын бірге қосылып айтады











Сандарды баған түрінде қосуды және азайтуды орындайды


















Мадақтау



Слайд

Сурет



Сабақтың

ортасы

























Тақтамен жұмыс


Өзіндік жұмыс











Ұжымдық жұмыс


Топтық жұмыс








Сергіту сәті


Жұптық жұмыс

(қима қағазбен жұмыс )




Білу және түсіну

Сөздерді жасыру арқылы жаңа сабақты ашу.

Жүздіктер. Жүздіктермен санау.

Материалды тыңдау

Мың санының жазылу мен оқылуына назар аударады.

Кез келген разрядтың әрбір 10 бірлігі одан жоғары разрядтың 1 бірлігін құрайтынын түсінгендері

маңызды.


«Бір минут» әдісі

10 санында неше бірлік бар?

100 санында неше ондық бар? Неше бірлік бар?

1000 санында неше жүздік бар? Неше ондық бар?

Неше бірлік бар?

Қалай анықтадың? Тексеріп көр.

«Қолдану» тәсілі

Дәптермен жұмыс

Қарашаның 11-і

Сынып жұмысы

146

147

«Кім жылдам?» ойыны Тақтамен жұмыс

1-тапсырма

1 топ

20 + 30 = 2 онд. + 3 онд. = 5 онд.=50

60 – 40 = 6 онд. – 4 онд. = 2 онд. = 20

2 топ

300 + 700 = 3 жүзд. + 7 жүзд. = 10 жүзд. = 1000

300 + 70 = 30 онд. + 7 онд. = 37 онд. = 370

3 топ

65 онд. - 2 онд. = 63 онд. = 630

23 онд. + 77 онд. = 100 онд. = 1000


«Принтер» әдісі

2-тапсырма. Амалдарды орындайды.

1 топ

(600+100)-200= 500

(900-500)+300=700

2 топ

(89онд.-9онд.)+200=1000

(57 онд+3онд.)+300=900

3 топ

(800-400)+200=600

(75онд+5онд)-300=500




«Банкамат әдісі» логикалық есептері шығару


«Жинақтау» тәсілі

3-тапсырма. Сандарды салыстыр

1 топ

34 онд.< 43 онд.

10 онд.= 100бірл.

2 топ

500 <900

10онд = 1жүзд

3 топ

50< 90

1 жүзд <1 мыңд

Бейнежазбаға қарап, сандардың құрамын еске түсіреді.



1 бірл.=1

1 онд.=10

1 жүзд.=100

1 мыңд.=1000


















3-тапсырмада сандарды

салыстырады, зерттейді,

баяндайды, жазады, әр

санның ондығын көрсететін

цифрды анықтайды,

ондықтарды, жүздіктерді

қосу мен азайту тәсілдерін

түсіндіреді, амалдар

орындайды.






2-тапсырмада амалдарды

орындайды.











Логикалық есептерді орындау


3-тасырмада сандарды

салыстырады.


Дескриптор

Топ ережесін сақтайды;

1.Тура теңдікті дұрыс қалпына келтіреді;

Бағалау критерийі:

Санаудың жаңа бірлігі-жүздің қалай құрылғанын біледі және жүздіктермен санауды, жүздіктерді жазуды, салыстыруды, қосуды және азайтуды үйренеді












Дескриптор:

1-тапсырма сандарды

салыстырады

баяндайды, жазады



ҚБ. Балдық жүйе

Дескриптор:

Тапсырма

амалдарды

орындайды.

Өзін- өзі бағалайды




2-тапсырма

сандарды

салыстырады

Жұптық бағалау

.Дескриптор:

Рисунок 708









3-тапсырма

азайту мен қосу

компоненттері нің

арасындағы байланыс

негізінде торкөздің орнына


тиісті санды анықтайды

ҚБ: «Қол шапалақ»
















Слайд
















Слайд

Сабақтың соңы

Кері байланыс:


4- тапсырма. «Қобдиша» әдісі арқылы тапсырмаларын орындау

1 топ Тең сандарды сәйкестендір

400 9жүзд.

500 4жүзд.

700 50 онд.

90онд. 7 жүзд.

2 топ Өрнектің мәнін тап

2Shape3 Shape4 Shape2 Shape1 00+600 = + = =

9Shape6 Shape5 жүзд.-4 жүзд.= =

3 топ Толық жүздіктерді атаулы сандармен ауыстырып жаз.

1жүзд., 2жүзд., 3жүзд., 4жүзд., 5жүзд.,6жүзд., 7жүзд., 8жүзд., 9жүзд.

Дескриптор

1.Тапсырманы дұрыс орындайды

2.Тапсырманы дұрыс орындайды

3.Тапсырманы дұрыс орындайды.




ҚБ: «Басбармақ»

Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!