Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісемін» ӘБ отырысында
Мектеп директоры Мектеп директорының қаралды
Бисенгалиева М.С. ғылыми- әдістемелік ісі ӘБ жетекшісі
--------------------- жөніндегі орынбасары Оразалиева Н.К.
« » ------- 2023 ж Джолдасова Ж.А. ______________
______________ « » ------- 2023 ж
« » ------- 2023 ж
Ашық сабақ әзірлемесі
Пәні: математика
Тақырыбы: Жүздіктер.Жүздіктермен санау.Жүздіктерді қосу және азайту
Мектеп:Д.М.Карбышев атындағы №16 орта мектебі
Сыныбы:2«В»
Мұғалім:Касымова Г.А.
Тараз қаласы
Мектебі: Пәні: Математика |
Д.М.Карбышев атындағы №16 орта мектеп Бөлім: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер |
|
Педагогтің аты-жөні |
Касымова Г.А. |
|
Күні |
13 .11. 2023ж |
|
Сынып |
2 «В» |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жүздік. Жүздіктермен санау. Жүздіктерді қосу және азайту |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.1.4. Санаудың ірі бірлігі – жүзді құру, 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру. 2.1.2.5 бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту/300+200 (3 жүзд.+2 жүзд.), 170-130 (17 онд.-13 онд.) түрінде ауызша қосу және азайтуды орындау |
|
Сабақтың мақсаты |
-Санаудың жаңа бірлігі-жүздің қалай құрылғанын біледі және жүздіктермен санауды, жүздіктерді жазуды, салыстыруды, қосуды және азайтуды үйренеді; |
Білу және түсіну Қолдану Жинақтау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Сандар арқылы топқа бөлу 1 топ «Бірліктер» 2 топ «Ондықтар» 3 топ «Жүздіктер» «Кір жайғыш» әдісі. Өткен сабақты бекіту Қима қағазбен жұмыс Сандарды баған түрінде қосу және азайту |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар өлең шумақтарын бірге қосылып айтады
Сандарды баған түрінде қосуды және азайтуды орындайды |
Мадақтау |
Слайд Сурет
|
Сабақтың ортасы Тақтамен жұмыс Өзіндік жұмыс Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Сергіту сәті Жұптық жұмыс (қима қағазбен жұмыс ) |
Білу және түсіну Сөздерді жасыру арқылы жаңа сабақты ашу. Жүздіктер. Жүздіктермен санау. Материалды тыңдау Мың санының жазылу мен оқылуына назар аударады. Кез келген разрядтың әрбір 10 бірлігі одан жоғары разрядтың 1 бірлігін құрайтынын түсінгендері маңызды. «Бір минут» әдісі – 10 санында неше бірлік бар? – 100 санында неше ондық бар? Неше бірлік бар? – 1000 санында неше жүздік бар? Неше ондық бар? Неше бірлік бар? –Қалай анықтадың? Тексеріп көр. «Қолдану» тәсілі Дәптермен жұмыс Қарашаның 11-і Сынып жұмысы 146 147 «Кім жылдам?» ойыны Тақтамен жұмыс 1-тапсырма 1 топ 20 + 30 = 2 онд. + 3 онд. = 5 онд.=50 60 – 40 = 6 онд. – 4 онд. = 2 онд. = 20 2 топ 300 + 700 = 3 жүзд. + 7 жүзд. = 10 жүзд. = 1000 300 + 70 = 30 онд. + 7 онд. = 37 онд. = 370 3 топ 65 онд. - 2 онд. = 63 онд. = 630 23 онд. + 77 онд. = 100 онд. = 1000 «Принтер» әдісі 2-тапсырма. Амалдарды орындайды. 1 топ (600+100)-200= 500 (900-500)+300=700 2 топ (89онд.-9онд.)+200=1000 (57 онд+3онд.)+300=900 3 топ (800-400)+200=600 (75онд+5онд)-300=500 «Банкамат әдісі» логикалық есептері шығару «Жинақтау» тәсілі 3-тапсырма. Сандарды салыстыр 1 топ 10 онд.= 100бірл. 2 топ 500 <900 10онд = 1жүзд 3 топ 50< 90 1 жүзд <1 мыңд |
Бейнежазбаға қарап, сандардың құрамын еске түсіреді. 1 бірл.=1 1 онд.=10 1 жүзд.=100 1 мыңд.=1000 3-тапсырмада сандарды салыстырады, зерттейді, баяндайды, жазады, әр санның ондығын көрсететін цифрды анықтайды, ондықтарды, жүздіктерді қосу мен азайту тәсілдерін түсіндіреді, амалдар орындайды. 2-тапсырмада амалдарды орындайды. Логикалық есептерді орындау 3-тасырмада сандарды салыстырады. Дескриптор Топ ережесін сақтайды; 1.Тура теңдікті дұрыс қалпына келтіреді; |
Бағалау критерийі: Санаудың жаңа бірлігі-жүздің қалай құрылғанын біледі және жүздіктермен санауды, жүздіктерді жазуды, салыстыруды, қосуды және азайтуды үйренеді Дескриптор: 1-тапсырма сандарды салыстырады баяндайды, жазады ҚБ. Балдық жүйе Дескриптор: Тапсырма амалдарды орындайды. Өзін- өзі бағалайды 2-тапсырма сандарды салыстырады Жұптық бағалау .Дескриптор: 3-тапсырма азайту мен қосу компоненттері нің арасындағы байланыс негізінде торкөздің орнына тиісті санды анықтайды ҚБ: «Қол шапалақ» |
Слайд
Слайд |
Сабақтың соңы Кері байланыс: |
4- тапсырма. «Қобдиша» әдісі арқылы тапсырмаларын орындау 1 топ Тең сандарды сәйкестендір 500 4жүзд. 700 50 онд. 90онд. 7 жүзд. 2 топ Өрнектің мәнін тап 9 жүзд.-4 жүзд.= = 3 топ Толық жүздіктерді атаулы сандармен ауыстырып жаз. 1жүзд., 2жүзд., 3жүзд., 4жүзд., 5жүзд.,6жүзд., 7жүзд., 8жүзд., 9жүзд. |
Дескриптор 1.Тапсырманы дұрыс орындайды 2.Тапсырманы дұрыс орындайды 3.Тапсырманы дұрыс орындайды. |
ҚБ: «Басбармақ»
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |