Ашық сабақ 2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушы: денеге күтім жасау жолдарын біледі; Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды, сұрақтарға жауап береді;Кейбір оқушылар: зерттеу жасайды;
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім

Жанды табиғат

Сабақтың тақырыбы

Сенің сөмкеңнің салмағы қандай?

Сынып: 2 «А»

Пән мұғалімі: Рахманова А.А Күні:22.11.2022

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.3.2 дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: денеге күтім жасау жолдарын біледі; Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды, сұрақтарға жауап береді;Кейбір оқушылар: зерттеу жасайды;


Білу және түсіну

қолдану

     Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері / уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Оқушылармен сəлемдесу. Сабаққа дайындықты тексеру. Сабақта жалпы мақсаттың болуы. Жағымды көңіл күй орнату.

Сабаққа дайын екендігі туралы хабарлайды. Өзіндік дайындығын анықтайды («Мұғалімді тыңдауға, сабақтың материалын қабылдауға дайынмын ба?»

Əрбір оқушының сабақ алдындағы көңіл күйін бағалайды.

и/б тақта

слайд

Сабақ

тың ортасы






Ұжымдық жұмыс.




















Жұптық жұмыс.






















































Жұптық жұмыс.








Ұжымдық жұмыс






Топтық жұмыс


1 тапсырмадағы суреттерді көріңдер. Айсұлу мен Қуаныштың партадағы отырысын салыстыртады. – Қайсысы дұрыс отыр?


2 тапсырма бойынша зерттеу жүргізеді.

1. Бүкірейіп отыр.

2. Терең тыныс алуға тырыс.

3. Түзу отыр.

4. Терең тыныс ал.

5. Қандай айырмашылықты байқадың











3, 4 тапсырманың «Дұрыс сымбат» деген суретімен таныстырады. - Барлық дене бөліктері қабырғаға тиіп тұр ма? № 1 сараптама 1. Өз сымбатыңның қандай екенін анықтаудың бірнеше жолы бар. Ең қарапайымы: • Қабырғаға арқамен тұрыңдар. Бəрі жақсы болса, сендердің желкелерің, жауырындарың, бөкселерің мен

өкшелерің қабырғаға тиіп тұруы керек. Мойын мен бел маңында омыртқа мен қабырға арасында шамалы аралық қалады. Егер осыны қиындықсыз жасаған болсаңдар, онда мен сендерді құттықтаймын. Сендердің сымбаттарың дұрыс. Тағы бір тест: Тік тұрып, тізелеріңді ширатыңдар. Тепетеңдікті жоғалтсаңдар, онда сендердің сымбаттарың дұрыс. Педагогтің түсіндірмесі. Сымбатты адамның иықтары бір деңгейде болады. Іші тартылған, аяқтары түзу, жүрісі жеңіл. Бұлшық еттері жақсы дамыған, шымыр. 18 жастан кейін бұрыс сымбатты түзету қиын. 2. Омыртқа неліктен қисаяды? Балаларға дене сымбатын дұрыс сақтау керектігі туралы қандай кеңес бересің

2 сараптама Екі баланы көмекке шақырады. Бір балаға мұғалім сөмкені арқасына ілуге көмектеседі, екінші баланың сөмкесін қолына ұстатып, бүкіл сыныптың алдынан жүріп өтуді, одан кейін сыныпқа арқасын беріп тұруды сұрайды. Ауыр сөмкені қолына ұстап тұрған баланың арқасы бір жағына қисайып тұр, ал сөмкесін арқасына ілген баланың арқасы түзу.


Мəтінді оқып, тірек сөздерді («неліктен..., не..., неше..) қолданып, парталас көршісіне 2 сұрақ қоюды ұсынады.





5 тапсырма. « Сөмкемнің салмағы қандай болуы керек?» деген тəжірибе жүргізіңдер.




6 тапсырма. Дене бітімін дұрыс қалыптастыру үшін ұсыныстар əзірлеңдер.

1-топ. Дене сымбатына зиян тигізетін іс әрекеттер

2-топ. Дұрыс тамақтану

3-топ. Дене жаттығулары

4-топ. Күн тәртібі


Тапсырманы орындайды, түсіндіреді, қорытынды жасайды



Жоспар бойынша зерттеу жүргізеді, «Бүкірейіп отырғанда немесе жүргенде, адамның тыныс алуы қиындап, жүрегі мен басқа мүшелерінің жұмысы нашарлайды деген қорытынды шығарады

«Дене сымбаты» сөзінің анықтамасын есіне сақтайды. Дене сымбаты – дененің тұрған, отырған жəне жүрген кездегі үйреншікті дене қалпы



Суретке қарап, жұптасып, қабырға жанында өз сымбатын зерделейді. «Дұрыс сымбат сұлу əрі денсаулыққа пайдалы, бұрыс сымбат кезінде адамның тыныс алуы қиындап, жүрегі мен басқа мүшелерінің жұмысы нашарлайды» деген қорытынды шығарады. Дұрыс отыру, дұрыс жүру, дұрыс тамақтану (омыртқа үшін ақуыз (жұмыртқа, сүт, балық, күнбағыс дəні, үрмебұршақ, жаңғақ, жүгері, қарақұмық) жəне майлар (грек жаңғағы, зығыр майы, сора майы, теңіз балығы пайдалы), арқа мен іштің бұлшық еттерін нығайту, жүзумен шұғылдану,жаттығу жасау маңызды







Қорытынды. Демек, мектеп сөмкесі дене сымбатына əсер етеді. Мектепке барғанда сөмкені арқаға іліп жүрген дұрыс.







Ақпаратпен танысып, сұрақтар құрады. Оқу материалын талдап, қойылған сұрақтарға жауап дайындайды.





Кітаптардың салмағын өлшеп, сабақ кестесіне қарай сөмкелерінің салмағын шығарады



Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп тапсырманы орындайды

Бағалау критерийі:




Дескриптор:

-зерттеу жүргізеді;

-қорытынды шығарады;

-дене сымбаты сөзінің анықтамасын шығарады;

ҚБ: 2 балл









Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді;

-тәжірибеге қатысады;

ҚБ:2 балл




Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

«Керемет»

«Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.























Дескриптор:

-Сұрақтар құрастырады;

-сұрақтарға жауап дайындайды;

ҚБ:2 балл


Дескриптор:

-Тәжірибеге қатысады;

-қорытынды жасайды

ҚБ:2 балл


Дескриптор:

-дене сымбатына зиянды әрекеттерді топтасырады

-Дұрыс тамақтану пирамидасын құрады;

-Күн тәртібін орналастырады:

-Дене жаттығуларын топтпастырады;

ҚБ:2балл





Оқулық

Суреттер

Слайд







































































Қима қағаздар







Суреттер, плакаттар


























Сабақ

тың соңы

10 мин


Əр оқушының өзін-өзі бағалуын ұйымдастырады.

Жинаған фишкаларын санап, ұпай санын шығарады

Рефлексия

ТикТок әдісі

Сабақтағы өз жұмысын, оқу материалын меңгеру деңгейін талдайды. Өзінің эмоционалдық жағдайын анықтайды. Өз білімін өзі бағалайды

10-9 ұпай «5»

8-ұпай «4»

7-6 ұпай «3»


Сабаққа кері байланыс жасайды
















Бекітемін

Мектеп - лицейінің директоры

_____________ Т.К. Кадыр



Ашық сабақ



Пәні: Қазақ тілі

Тақырыбы: Ч,щ дыбыстары

Күні: 17.10.2023

Сынып: 3 «А»

Пән мұғалімі: Рахманова А.А

Кабинет №35



























Бөлім

«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бөлімі

Сабақтың тақырыбы

Жақсы мен жаманды білемін

27- сабақ «Ч,щ дыбыстары»

( Қазақ тілі 1 -бөлім. Оқулық 56 - 60 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2018ж.

Күні:

Сынып:

17.10.2023

3 «А»

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;

3.4.1.3* ч, щ әріптері бар сөздердің емлесін білу.

3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

3.3.3.1* оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құру

Сабақтың мақсаты

Тыңдалған мәтін бойынша ашық және жабық сұрақтарға жауап береді;

Ч,щ әріптерінің емлесін біледі;

Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жоспар құрады;



Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері / уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Психалогиялық ахуал

Топқа бөліну

Алдыңғы білімге шолу жасау

Сабақтың қызығушылықты ояту кезеңі

Ой шақыру. «Қара жәшік» әдісі

Щеткада бар,

Шегеде жоқ.

Ащыда бар,

Тәттіде жоқ.

Чемоданда бар,

Сөмкеде жоқ.

Чапаевта бар,

Ақтаевта жоқ.

Ч,Щ дыбыстары туралы жұмбақ оқу.

-жауаптарыңның дұрыстығын тексеру үшін қара жәшәкті ашайық.


Сабақтың тақырыбы: «Ч,щ дыбыстары».

Оқу мақсаты:

-Ч,щ әріптері бар сөздердің емлесімен танысады;

-Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағылтталған сұрақтар құрастырады, және жауап береді

-Оқыған , тыңдаған материал бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрады;










Жұмбақтың шешуін табады














Сабақ тақырыбы, мақсатымен танысады

ҚБ:Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады










Қара жәшік












Сабақ

тың ортасы







.






















































Жаңа тақырыпты ұғындыру.

Ұжымдық жұмыс

«Тілші» әдісі

Ш,Щ,Ч дыстары туралы ережелермен таныстырады




Жеке жұмыс. 32-жаттығу

«Дұрыс немесе бұрыс» әдісі

ЕББҚЕ оқушы өз сөзімен жауап береді.





Жұптық жұмыс. 34- жаттығу. «Гугл конверті» әдісі.

  • Өлең не туралы

  • Мазмұнын өз сөзіңмен айт

  • Чемпион деп кімді айтады

  • Қандай чемпиондарды білесің

  • Чемпион болу үшін не істеу керек деп ойлайсың?

ЕББҚЕ оқушы жұбының көмегімен жауап береді.

Чемпион туралы видео көрсету

Топтық жұмыс.

«Ноутбук» әдісі.

Мәтінмен жұмыс













Дәптермен жұмыс.

37 – жаттығу

ЕББҚЕ оқушы өз бетімен тиісті әріпті қойып көреді




Бекіту.

«Эстафета» ойыны

Ч,Щ, Ш дыбыстарына мысал келтіру

ЕББҚЕ оқушы өз бетімен орындайды





щ,ч дыбыстары бар сөздерге түсіндірме жасайды.


Өлеңді оқиды, сұрақтарға жауап береді.

Ащы, ашшы сөздерінің жазылуын мағынасын түсіндіреді


Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

Қазақ чемпиондары туралы мағлұмат алады







1 топ- мәтіннің кіріспе бөлігін, негізгі ойды табады

2 топ- мәтіннің негізгі бөлігін табады, мәтіндегі нақыл сөзге түсініктеме береді

3 топ -мәтіннің қорытынды бөлігін табады, арамшөп пен үлкен гүлдің сөзін тауып оқиды

Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды.





Топтағы оқушылар Ч,щ дыбыстарына мысал келтіріп жазады


Дескриптор

-Ч,щ дыбыстарының ережесімен таныстырады

ФБ:1 балл


Дескриптор

-Ащы, ашшы сөздерінің айтылуы мен жазылуын салыстырып, тжырым жасайды

Фб:1 балл




Дескриптор

-Өлеңді оқиды;

-сұрақтарға жауап береді;

Фб:1 балл







Дескриптор

-Мәтіннің бөліктерін табады;

-Негізгі ойды анықтайды;

-Нақыл сөзге түсініктеме береді;

Фб:2 балл






Дескриптор

-тиісті сөздерді қояды;

- қатесіз көшіріп жазады;

-щ әрпіне назар аударады.

Фб: 1 балл

Дескриптор

-Ч,Щ,Ш дыбыстарына мысал келтіреді

- қатесіз жазады

Фб:1 балл















Теледидар макеті



Арнайы оқушыға

шығарылған карточка





Жұпқа шығарылған гугл конверті















Ноутбук макеті







Оқулық , дәптер





Эстафеталық парақ

Сабақ

тың соңы

10 мин


«darts» бағалауы

Рефлексия

«Бургер» әдісі

Үй тапсырмасы.

30-жаттығу.

Бүгінгі білімдерін, не үйренгендерін тұжырымдайды


Оқушы сабақтан не түсінгенін, нені түсінбегенін, неден қиналғанын айтады















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
207
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі