Материалдар / Ашық сабақ 2 сынып Жануарлар қалай көбейеді?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 2 сынып Жануарлар қалай көбейеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен өз тәжірибеммен бөлісемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
1919
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ:Жануарлар қалай көбейеді?

Мектеп:№4 орта

Күні:19.10.2017ж

Мұғалімнің есімі:М.П.Ершекенова

СЫНЫП: 2 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;

2.2.2.4 - жануарлардың сан алуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсат

уылдырық-икра-

Құндылықтарды дарыту

Сыйластық

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

кезеңдері уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру Сәлем сөздің атасы

«Суреттер галереясы»Өткенге шолу

-Не білдің? -Не үйрендің? -

Күзгі жапырақтар теру Топқа бөлу

Жапырақтағы суреттер бойынша топқа бөлінеді

«Бес қадам» әдісі

Кім көп біледі? Жапырақтағы суреттер бойынша не білетіні туралы айтады Әр топ жеке-жеке айтып топтарына отыра кетеді. 1-топ «Құстар»2-топсүтқоректілер 3-топ балықтар4-топ бунақденелілер

«Кім тез?» ойыны

2 минут ішінде қима қағазға аттарын жазу

Смайликпен бағалау

Ойашар «Болжау» әдісі

---Жануарлар қалай көбейеді?

---Жануарлардың барлығы бірдей болса не болар еді?

сShape1 уреттер бүктемелер

қималар


жапырақтар

суреттер

Сабақтың ортасы

Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқулықпен жұмыс

24-беттегі суретке назар аудару,әңгімелеу

«Топтастыру » Есіне сақта


Shape2

Жануарлар түрлі жолмен көбейеді



Shape5 Shape4 Shape3

Shape8 Shape6 Shape7

жұмырткалайды

уылдырық шашады

балалайды



Shape10 Shape9

Баласын тірі туатын жануарлар

Жұмыртқа салатын жануарлар

Shape11



Сүткоректілер---баласын тірі туады

Құстар-бауырымен жорғалаушылар---жұмыртка салады

Суды мекендейтіндер---уылдырық шашады

Слайд












Тірек сызба

Балыұтардың уылдырығын көрсету


Видео тамашалау

Топтық жұмыс «Пирамида»

Суреттерді жапсыру

Дәптермен жұмыс

Пирамида кағазы суреттер

Дәптер

Қималар сандар

Сабақтың соңы

Өз бетімен жұмыс

Өзін –өзі бағалау

Жұптық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар Қалыптастырушы бағалау

Дескриптор Білім алушы

- жұмыртқалау арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды;

- уылдырық шашу арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды;

- балалау арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды.

Рефлексия кері байланыс

Picture 5

Shape12


Парақтар

Бағалау парақшасы






қоржындар

Үйге тапсырма: Мазмұндау.дәптердегі жқмбақты шешу жаттау

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!