Сабақтың ортасы (35 мин)
|
Жаңа сөздер: бал, тамақтану, жаңғақ, есте
сақтау.
1- тапсырма. Тыңдайық. Өз ойыңды
айт.
Жеке жұмыс
Менің атым – Ринат Менің үнемі ішім ауырады.
Анам: «Мұның себебі дұрыс тамақтанбаудан», – дейді. Маған сендердің
көмектерің қажет.
2- тапсырма. Айтайық.
Топтық жұмыс
«Топтастыру » әдісімен пайдалы және зиянды
тағамдардың суретіне қарап ажырат.
3- тапсырма. Жазайық.
Жеке жұмыс
«Пирамида» әдісімен дұрыс тамақтанудың
пирамидасына тағам аттарын жазу.
Сергіту сәті.
Өн бойымды тік ұстап, таянамын
бүйірді.
Бастап кетем дұрыстап, Бір! Екі! Бір!
Екі!
|
Жаңа сөздерді есте
сақтайды.
Мәтінді тыңдап, өз ойын айтады.
Сұраққа жауап бер.
Дескриптор:
(2 бал)
Дескриптор:
(2 бал)
(қимылмен жаттығу жасайды)
|
ҚБ: «Смарт сағат» әдісі
ҚБ: Өзін өзі
бағалау
|
тақырыпқа сәйкес
суреттер
тақта
буклет, жаңғақ суреті,
түрлі фломастер
«Тамақтану ережесі»
суреттер
|