Ашық сабақ 2-сынып Қазақ тілі "Дауыссыз к мен г"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 2-сынып Қазақ тілі "Дауыссыз к мен г"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Дауыссыз к мен г" тақырыбындағы ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз к мен г


Бөлім

Менің отбасым және достарым

Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Дауыссыз к мен г

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.1.3 дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, үнді, ұяң) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу;

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

Сабақтың мақсаты


- дауыссыз дыбыс түрлерін ажыратады, дауыссыз к – г дыбыстарының емлесін сақтап жазады;

- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыт

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

7 минут


I.Ұйымдастыру:

Жұмыс ережесін құру.


Нейрожаттығу


(Т)Алдыңғы білімге шолу:

«Адасқан әріптер» әдісі

Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажыратады, қайталайды.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Жұмыс ережесімен танысады.


Сабаққа дайындалады.


Қалам немесе қарындашпен нейрожаттығу жасайды, сұраққа жауап береді.


Парақтағы берілген артық дыбыс пен үнді дауыссыз дыбыстарды тауып бояйды.







Мұғалімнің кері байланысы

Топтар бірін-бірі мадақтайды

Таныстырылым, оқулық, таратпа қағаздар, қарындаш.





Сабақтың ортасы

33 минут














Жаңаны ашу:

(ЖЖ) «Жұбыңды тап» әдісі

Берілген сөзді оқы, жұбыңды тап, салыстыр, өз қорытындыңды айт.

Дәптермен жұмыс:

Көркем жазу

Кк Гг

Бас бармақ,

Балаң үйрек,

Шылдыр шүмек,

Кішкентай бөбек.

Сергіту минуты

Мәтінмен жұмыс:

«Жасанды интеллект» кейіпкер Қожа

Мәтінді тыңда, сұрақтарға жауап бер:

«Шеңбер»әдісі

-Мәтінде кім жайында айтылған?

-Мәтінге ат қой

-Қарамен жазылған сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған деп ойлайсың?


Сөздерді салыстырып, сөз соңындағы к дыбысы неліктен г дыбысына өзгергенін айтады.



Санамақты оқиды, жатқа айтады, «к» дыбысына аяқталған сөздерге дауысты дыбыс жалғап жазады.




Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор: Білім алушы

- бағандағы сөздерді салыстырады;

- қорытынды жасайды.


«Жасыл қалам» әдісі



Дескриптор: Білім алушы

- к дыбысына аяқталған сөздерді дұрыс табады;

- дауысты дыбыс арқылы сөзді өзгертіп жазады;

-қорытынды жасап,ережені қайталайды.



Дескриптор: Білім алушы

- берілген сұраққа нақты жауап береді;

- мәтінге ат қояды;

- қарамен жазылған сөздерге талдау жасайды.


Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия

-Не қиын болды? (1 дәлел келтір)

-Не қызықты болды? (1 дәлел келтір)


Ойларын қорытады, тұжырымдайды.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2025
159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі