|
Білім беру ұйымы |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
Бөлім |
Екі таңбалы сандар |
|
Күні |
|
|
Сынып |
2 сынып |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№44 Құрама есеп |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.5.1.1.** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқашажазба түрінде модельдеу. 2.5.1.7.** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеужәнешығару |
|
Сабақтың мақсаты |
Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқашажазба түрінде модельдейді Екі амалмен шешілетін есептерді модельдейді және шығарады |
|
Құндылықтар |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақ тың басы Ұйымдасты ру кезеңі 5 мин
Сабақ тың ортасы Жаңа сабақ 25-30 мин Сабақ тың соңы Бекіту кезеңі 10 мин Үй тапсырмасы Кері байланыс |
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау Өткенді еске түсіру. Сабаққа кіріспе Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру ФС-тапсырма.ҰЖ.Жаңа тақырып 1-тапсырма.Есепті шығар Сыныпта 13 қыз және 18 ұл бар. Сыныпта барлығы неше оқушы бар? Ш: 13 + 18 = 31 Ж: барлығы 31 оқушы бар №2. Сыныпта 31 оқушы болды. Үзіліс кезінде 9 оқушы сыныптан шығып кетті. Сыныпта неше оқушы қалды? Ш: 31 – 9 = 22 Ж: 22 оқушы қалды №3. 1 және 2-тапсырмалардағы есептердің мәтінін салыстыр.Осы екі есептің мазмұнынан мынадай бір есеп құрастыруға бола ма? Сыныпта 13 қыз және 18 ұл болды. Үзіліс кезінде 9 оқушы сыныптан шығып кетті. Сыныпта неше оқушы қалды? Бұл – құрама есеп Ш : 13 + 18 = 31 31 – 9 = 22 Жауабы: сыныпта 22 оқушы қалды.
ЕБҚ бірнешеуін есептейді, Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі Сергіту сәті
ТЖ.№4.Есепті шығар Бөлме гүлі-5 Дәлізге-3 Әкелінді-4 Неше гүл болды? Ш: (15 – 3) + 4 = 16. Ж: 16 гүл болды ЖЖ.№5. Өрнектер бойынша есептер құрастыр және оларды шығар 100 – (26 +17 ) = 57 (300 + 200) + 100=600 №6.Есепті шығар Ш: (35 + 18) – 27 = 26 Ж: 26 бәліш қалды №8.Ребусты шеш Түзу ЕБҚ тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі
Үйге тапсырма 7-есеп
|
Сәлемдесіп, бір-біріне сәттілік тілейді
Өткен білімді еске түсіреді Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды. Тапсырманы орындайды Жаттығу жасайды Тапсырманы орындайды Жұпта жұмыс жасайды Есепті шығарады Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Мұғалімнің қолдау, мадақтау сөздері.
Қб-10б
Дескриптор: қосындыны табуға берілген есептің шығарады-1б қалдықты табуға берілген есептің шығарады-1б Екі жай есепті салыстырады, қорытынды жасайды-2б Дескриптор құрама есепті шығарады-2б Өрнектер бойынша есептер құрастырады және оларды шығарады-2б құрама есептің шешуін өрнек түрінде шешеді-1б Ребусты шешеді-1б
Қб-10б
Кері байланыс |
.смайлик Математика оқулығы. Математика оқулығы.
суреттер
Оқулы суретте
оқулық тақта
Кері байланыс парақшалары |
|
Білім беру ұйымы |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
Бөлім |
Екі таңбалы сандар |
|
Күні |
|
|
Сынып |
2 сынып |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№45 Жай есептерді құрама есепке айналдыру |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.5.1.1.** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқашажазба түрінде модельдеу. 2.5.1.8.**Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу. |
|
Сабақтың мақсаты |
Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқашажазба түрінде модельдейді Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдейді |
|
Құндылықтар |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақ тың басы Ұйымдасты ру кезеңі 5 мин
Сабақ тың ортасы Жаңа сабақ 25-30 мин Сабақ тың соңы Бекіту кезеңі 10 мин Үй тапсырмасы Кері байланыс |
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау Өткенді еске түсіру. Сабаққа кіріспе Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру ФС-тапсырма.ҰЖ.Жаңа тақырып 1-тапсырма. Жай есепті сызба түрінде модельде және шығар. Б Екіншісінде-7 кем б- ? Ш: 20-7=13 Ж: 13сынып бөлмесі бар №2. Екі амалмен шығатындай етіп, 1-тапсырмадағы жай есептің сұрағын өзгертуге болады.Есептің жауабын тұжырымда және жаз Бірінші қабатында-20б Екіншісінде-7 кем б Барлығы-? Шешуі: 20 – 7 = 13 – екінші қабаттағы сынып бөлмесінің саны. 20 + 13 = 33 – барлық сынып бөлмесінің саны. Жауабы: Екі қабатта 33 сынып бөлмесі бар. (20 – 7) + 20 = 33. №3.Есепті шығар
26 + 5 = 31– сатып алынған компьютер саны. 26 + 31 = 57 – техникалық құрылғы саны. Жауабы: Барлығы 57 техникалық құрылғы сатып алынды. Есептің шешуін өрнек түрінде жазу. Ш : 26 + (26 + 5) = 57 Жауабы: Барлығы 57 техникалық құрылғы сатып алынды.
ЕБҚ бірнешеуін есептейді, Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі Сергіту сәті
ЖЖ.№4. Ш: 35 + (35 – 16) = 35 + 19 = 54 Ж: Барлығы 54 ағаш өсіп тұр. №5а. Өрнектерді түрліше оқып, мәндерін тап ( 54 – 27) + 12 =39 37+(26-14) =49 62-(34+18) =10 ә) Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр.Олардың мәнін тап 19 + (92 – 22) = 89 (36 + 15) – 14 = 37 ТЖ.№6.Амалдарды орында 1 м – 3 дм 5 см = 100 см – 35 см = 65 см = 6 дм 5 см. 73кг+27кг=100кг=10ц 62ц-(36ц-23ц) =49ц ЕБҚ тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі
Үйге тапсырма 7-есеп
|
Сәлемдесіп, бір-біріне сәттілік тілейді
Өткен білімді еске түсіреді
Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.
Тапсырманы орындайды
Жаттығу жасайды
Тапсырманы орындайды
Жұпта жұмыс жасайды
Есепті шығарады
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды |
Мұғалімнің қолдау, мадақтау сөздері.
Қб-10б
Дескриптор: Жай есепті сызба түрінде модельдейді және шығарады-1б. Есептің жауабын тұжырымдайды және жазады-2б Құрама есепті амалдар бойынша түсіндірулерімен, амалдар бойынша сұрақтарымен, өрнектермен жазады-2б Дескриптор
берілген өрнектерді оқиды, мәнін есептейді-1б Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құрады,олардың мәнін табады-2б амалдарды орындайды-1б
Қб-10б
Кері байланыс |
.смайлик Математика оқулығы. Математика оқулығы.
суреттер
Оқулы суретте
оқулық тақта
Кері байланыс парақшалары |
|
Принтер саны |
Компьютер саны |
Барлық құрылғ саны |
ы |
|
26 |
?, 5-еуі артық |
? |
|
|
Білім беру ұйымы |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
Бөлім |
Екі таңбалы сандар |
|
Күні |
|
|
Сынып |
2 сынып |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№46 Жай есептерді құрама есепке айналдыру |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.5.1.7.Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару. 2.5.1.8.Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу. |
|
Сабақтың мақсаты |
.Екі амалмен шешілетін есептерді модельдейді және шығарады. Құрама есептердің шешуін санды өрнектержәне жекелеген амалдар түрінде модельдейді. |
|
Құндылықтар |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақ тың басы Ұйымдасты ру кезеңі 5 мин
Сабақ тың ортасы Жаңа сабақ 25-30 мин Сабақ тың соңы Бекіту кезеңі 10 мин Үй тапсырмасы Кері байланыс |
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау Өткенді еске түсіру. Сабаққа кіріспе Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру ФС-тапсырма.ҰЖ.Жаңа тақырып «Біліміңді қолдан» әдісі 1-тапсырма.Жәй есептерді салыстыр және шығар Ұл-17 Қыз-18 Барлығы-?бала ойнап жүр Ш: 17+18 =35 Ж: 35 бала ойнап жүр
Ш: 35 – 19 = 16 Ж:16 бала қалды №2. 1-тапсырмадағы екі жай есептен құрама есеп құрастыр.Оны түсіндіре отырып шығар Аулада 17 ұл және 18 қыз ойнап жүр. Олардың 19-ы үйлеріне кетті. Аулада неше бала қалды? Ш: (17 + 18) – 19 = 16 Ж: 16 бала қалды
ТЖ.№3.Есептерді салыстыр.Осы есептерден құрама есеп құрастыр және шығар Ою-34 Гүл-42 Барлығы неше сурет бояды-? Ш: 34 + 42 = 76 – боялған сурет саны. Ж: 76суре бояды Ш: 76 – 55 = 21 – қалған сурет саны. Жауабы: 21 сурет қалды.
ЕБҚ бірнешеуін есептейді, Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі Сергіту сәті
ЖЖ.№4.Есепті шығар А)42+15 қосындысының мәні 39-12 айырмасының мәнінен қанша артық?(30) 42+15= 57 39-12=27 Ә)61-29 айырмасының мәні 66+15 қосындысының мәнінен қанша кем?(49) №5.Жасырын сандарды тап 32+24-15 =41 56+ 8 +11=75 91-(13+21) =57 26-13- 9 =4
№7.а) басынан санағанда-4ші жұп Соңынан -10жұп Сыныпта неше оқушы бар? 26оқушы Ә)өткен күн,кеше,бүгін,ертең,арғы күні
ЕБҚ тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі
Үйге тапсырма 6-есеп
|
Сәлемдесіп, бір-біріне сәттілік тілейді
Өткен білімді еске түсіреді Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды. Тапсырманы орындайды Жаттығу жасайды Тапсырманы орындайды Жұпта жұмыс жасайды Есепті шығарады Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Мұғалімнің қолдау, мадақтау сөздері.
Қб-10б
Дескриптор: Жәй есептерді салыстырады және шығарады-2б екі жай есептен құрама есеп құрастырады,оны түсіндіре отырып шығарады-2б Есептерді салыстырады, есептерден құрама есеп құрастырады және шығарады-2б Дескриптор қосынды мен айырманың мәндерін табады, оларды салыстырады.-1б Қосындының мәні айырманың мәнінен қанша артық екенін табады-1б айырманың мәні қосындының мәнінен қанша кем екенін біледі-1б Жасырын сандарды табады-1б
Қб-10б
Кері байланыс |
.смайлик Математика оқулығы. Математика оқулығы.
суреттер
Оқулы суретте
оқулық тақта
Кері байланыс парақшалары |
|
Білім беру ұйымы |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
Бөлім |
Екі таңбалы сандар |
|
Күні |
|
|
Сынып |
2 сынып |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№47 Құрама есептерді шығару |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.5.1.1. Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқаша жазба түрінде модельдеу. 2.5.1.8.Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу. |
|
Сабақтың мақсаты |
Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқаша жазба түрінде модельдейді Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдейді |
|
Құндылықтар |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы |
Сабақтың барысы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. 2 сынып.Жай есептерді құрама есепке айналдыру
Ашық сабақ. 2 сынып.Жай есептерді құрама есепке айналдыру
|
Білім беру ұйымы |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
Бөлім |
Екі таңбалы сандар |
|
Күні |
|
|
Сынып |
2 сынып |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№44 Құрама есеп |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.5.1.1.** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқашажазба түрінде модельдеу. 2.5.1.7.** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеужәнешығару |
|
Сабақтың мақсаты |
Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқашажазба түрінде модельдейді Екі амалмен шешілетін есептерді модельдейді және шығарады |
|
Құндылықтар |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақ тың басы Ұйымдасты ру кезеңі 5 мин
Сабақ тың ортасы Жаңа сабақ 25-30 мин Сабақ тың соңы Бекіту кезеңі 10 мин Үй тапсырмасы Кері байланыс |
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау Өткенді еске түсіру. Сабаққа кіріспе Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру ФС-тапсырма.ҰЖ.Жаңа тақырып 1-тапсырма.Есепті шығар Сыныпта 13 қыз және 18 ұл бар. Сыныпта барлығы неше оқушы бар? Ш: 13 + 18 = 31 Ж: барлығы 31 оқушы бар №2. Сыныпта 31 оқушы болды. Үзіліс кезінде 9 оқушы сыныптан шығып кетті. Сыныпта неше оқушы қалды? Ш: 31 – 9 = 22 Ж: 22 оқушы қалды №3. 1 және 2-тапсырмалардағы есептердің мәтінін салыстыр.Осы екі есептің мазмұнынан мынадай бір есеп құрастыруға бола ма? Сыныпта 13 қыз және 18 ұл болды. Үзіліс кезінде 9 оқушы сыныптан шығып кетті. Сыныпта неше оқушы қалды? Бұл – құрама есеп Ш : 13 + 18 = 31 31 – 9 = 22 Жауабы: сыныпта 22 оқушы қалды.
ЕБҚ бірнешеуін есептейді, Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі Сергіту сәті
ТЖ.№4.Есепті шығар Бөлме гүлі-5 Дәлізге-3 Әкелінді-4 Неше гүл болды? Ш: (15 – 3) + 4 = 16. Ж: 16 гүл болды ЖЖ.№5. Өрнектер бойынша есептер құрастыр және оларды шығар 100 – (26 +17 ) = 57 (300 + 200) + 100=600 №6.Есепті шығар Ш: (35 + 18) – 27 = 26 Ж: 26 бәліш қалды №8.Ребусты шеш Түзу ЕБҚ тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі
Үйге тапсырма 7-есеп
|
Сәлемдесіп, бір-біріне сәттілік тілейді
Өткен білімді еске түсіреді Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды. Тапсырманы орындайды Жаттығу жасайды Тапсырманы орындайды Жұпта жұмыс жасайды Есепті шығарады Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Мұғалімнің қолдау, мадақтау сөздері.
Қб-10б
Дескриптор: қосындыны табуға берілген есептің шығарады-1б қалдықты табуға берілген есептің шығарады-1б Екі жай есепті салыстырады, қорытынды жасайды-2б Дескриптор құрама есепті шығарады-2б Өрнектер бойынша есептер құрастырады және оларды шығарады-2б құрама есептің шешуін өрнек түрінде шешеді-1б Ребусты шешеді-1б
Қб-10б
Кері байланыс |
.смайлик Математика оқулығы. Математика оқулығы.
суреттер
Оқулы суретте
оқулық тақта
Кері байланыс парақшалары |
|
Білім беру ұйымы |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
Бөлім |
Екі таңбалы сандар |
|
Күні |
|
|
Сынып |
2 сынып |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№45 Жай есептерді құрама есепке айналдыру |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.5.1.1.** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқашажазба түрінде модельдеу. 2.5.1.8.**Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу. |
|
Сабақтың мақсаты |
Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқашажазба түрінде модельдейді Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдейді |
|
Құндылықтар |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақ тың басы Ұйымдасты ру кезеңі 5 мин
Сабақ тың ортасы Жаңа сабақ 25-30 мин Сабақ тың соңы Бекіту кезеңі 10 мин Үй тапсырмасы Кері байланыс |
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау Өткенді еске түсіру. Сабаққа кіріспе Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру ФС-тапсырма.ҰЖ.Жаңа тақырып 1-тапсырма. Жай есепті сызба түрінде модельде және шығар. Б Екіншісінде-7 кем б- ? Ш: 20-7=13 Ж: 13сынып бөлмесі бар №2. Екі амалмен шығатындай етіп, 1-тапсырмадағы жай есептің сұрағын өзгертуге болады.Есептің жауабын тұжырымда және жаз Бірінші қабатында-20б Екіншісінде-7 кем б Барлығы-? Шешуі: 20 – 7 = 13 – екінші қабаттағы сынып бөлмесінің саны. 20 + 13 = 33 – барлық сынып бөлмесінің саны. Жауабы: Екі қабатта 33 сынып бөлмесі бар. (20 – 7) + 20 = 33. №3.Есепті шығар
26 + 5 = 31– сатып алынған компьютер саны. 26 + 31 = 57 – техникалық құрылғы саны. Жауабы: Барлығы 57 техникалық құрылғы сатып алынды. Есептің шешуін өрнек түрінде жазу. Ш : 26 + (26 + 5) = 57 Жауабы: Барлығы 57 техникалық құрылғы сатып алынды.
ЕБҚ бірнешеуін есептейді, Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі Сергіту сәті
ЖЖ.№4. Ш: 35 + (35 – 16) = 35 + 19 = 54 Ж: Барлығы 54 ағаш өсіп тұр. №5а. Өрнектерді түрліше оқып, мәндерін тап ( 54 – 27) + 12 =39 37+(26-14) =49 62-(34+18) =10 ә) Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр.Олардың мәнін тап 19 + (92 – 22) = 89 (36 + 15) – 14 = 37 ТЖ.№6.Амалдарды орында 1 м – 3 дм 5 см = 100 см – 35 см = 65 см = 6 дм 5 см. 73кг+27кг=100кг=10ц 62ц-(36ц-23ц) =49ц ЕБҚ тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі
Үйге тапсырма 7-есеп
|
Сәлемдесіп, бір-біріне сәттілік тілейді
Өткен білімді еске түсіреді
Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.
Тапсырманы орындайды
Жаттығу жасайды
Тапсырманы орындайды
Жұпта жұмыс жасайды
Есепті шығарады
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды |
Мұғалімнің қолдау, мадақтау сөздері.
Қб-10б
Дескриптор: Жай есепті сызба түрінде модельдейді және шығарады-1б. Есептің жауабын тұжырымдайды және жазады-2б Құрама есепті амалдар бойынша түсіндірулерімен, амалдар бойынша сұрақтарымен, өрнектермен жазады-2б Дескриптор
берілген өрнектерді оқиды, мәнін есептейді-1б Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құрады,олардың мәнін табады-2б амалдарды орындайды-1б
Қб-10б
Кері байланыс |
.смайлик Математика оқулығы. Математика оқулығы.
суреттер
Оқулы суретте
оқулық тақта
Кері байланыс парақшалары |
|
Принтер саны |
Компьютер саны |
Барлық құрылғ саны |
ы |
|
26 |
?, 5-еуі артық |
? |
|
|
Білім беру ұйымы |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
Бөлім |
Екі таңбалы сандар |
|
Күні |
|
|
Сынып |
2 сынып |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№46 Жай есептерді құрама есепке айналдыру |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.5.1.7.Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару. 2.5.1.8.Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу. |
|
Сабақтың мақсаты |
.Екі амалмен шешілетін есептерді модельдейді және шығарады. Құрама есептердің шешуін санды өрнектержәне жекелеген амалдар түрінде модельдейді. |
|
Құндылықтар |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері / уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақ тың басы Ұйымдасты ру кезеңі 5 мин
Сабақ тың ортасы Жаңа сабақ 25-30 мин Сабақ тың соңы Бекіту кезеңі 10 мин Үй тапсырмасы Кері байланыс |
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау Өткенді еске түсіру. Сабаққа кіріспе Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру ФС-тапсырма.ҰЖ.Жаңа тақырып «Біліміңді қолдан» әдісі 1-тапсырма.Жәй есептерді салыстыр және шығар Ұл-17 Қыз-18 Барлығы-?бала ойнап жүр Ш: 17+18 =35 Ж: 35 бала ойнап жүр
Ш: 35 – 19 = 16 Ж:16 бала қалды №2. 1-тапсырмадағы екі жай есептен құрама есеп құрастыр.Оны түсіндіре отырып шығар Аулада 17 ұл және 18 қыз ойнап жүр. Олардың 19-ы үйлеріне кетті. Аулада неше бала қалды? Ш: (17 + 18) – 19 = 16 Ж: 16 бала қалды
ТЖ.№3.Есептерді салыстыр.Осы есептерден құрама есеп құрастыр және шығар Ою-34 Гүл-42 Барлығы неше сурет бояды-? Ш: 34 + 42 = 76 – боялған сурет саны. Ж: 76суре бояды Ш: 76 – 55 = 21 – қалған сурет саны. Жауабы: 21 сурет қалды.
ЕБҚ бірнешеуін есептейді, Тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі Сергіту сәті
ЖЖ.№4.Есепті шығар А)42+15 қосындысының мәні 39-12 айырмасының мәнінен қанша артық?(30) 42+15= 57 39-12=27 Ә)61-29 айырмасының мәні 66+15 қосындысының мәнінен қанша кем?(49) №5.Жасырын сандарды тап 32+24-15 =41 56+ 8 +11=75 91-(13+21) =57 26-13- 9 =4
№7.а) басынан санағанда-4ші жұп Соңынан -10жұп Сыныпта неше оқушы бар? 26оқушы Ә)өткен күн,кеше,бүгін,ертең,арғы күні
ЕБҚ тапсырманы орындауда қолдау көрсетіледі
Үйге тапсырма 6-есеп
|
Сәлемдесіп, бір-біріне сәттілік тілейді
Өткен білімді еске түсіреді Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды. Тапсырманы орындайды Жаттығу жасайды Тапсырманы орындайды Жұпта жұмыс жасайды Есепті шығарады Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Мұғалімнің қолдау, мадақтау сөздері.
Қб-10б
Дескриптор: Жәй есептерді салыстырады және шығарады-2б екі жай есептен құрама есеп құрастырады,оны түсіндіре отырып шығарады-2б Есептерді салыстырады, есептерден құрама есеп құрастырады және шығарады-2б Дескриптор қосынды мен айырманың мәндерін табады, оларды салыстырады.-1б Қосындының мәні айырманың мәнінен қанша артық екенін табады-1б айырманың мәні қосындының мәнінен қанша кем екенін біледі-1б Жасырын сандарды табады-1б
Қб-10б
Кері байланыс |
.смайлик Математика оқулығы. Математика оқулығы.
суреттер
Оқулы суретте
оқулық тақта
Кері байланыс парақшалары |
|
Білім беру ұйымы |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
Бөлім |
Екі таңбалы сандар |
|
Күні |
|
|
Сынып |
2 сынып |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№47 Құрама есептерді шығару |
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.5.1.1. Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқаша жазба түрінде модельдеу. 2.5.1.8.Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу. |
|
Сабақтың мақсаты |
Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба,қысқаша жазба түрінде модельдейді Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдейді |
|
Құндылықтар |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы |
Сабақтың барысы
шағым қалдыра аласыз



















