Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
2.1.2.4.** 2, 3, 4, 5
сандарына көбейту
кестесінқұру,білужәнеқолдану.
2.1.1.5 50-ге дейін 3, 4,
5-тен топтап тура жәнекері санау, жұп/тақ сандарды ажырату/заттар
тобын 6, 7,8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді
көрсету.
2.1.2.2 көбейту және
бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу
амалдарының компоненттері арасындағы байланысты
анықтау;
|
Сабақтың ортасы
(5 мин)
13
мин
|
Үй тапсырмасын
тексеру
№ 8,
35 –бет
Өрнектердің мәнін
тап.
Дескриптор:
-өрнектердің мәнін
табады(1б)
Жаңа сабақ
Суретті және үлгіні пайдаланып, өрнектердің мәнін
тап.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
Санды 5 – ке көбейту кестесін құруды және
қолдануды үйренесің
1-тапсырма
Суретке
қарайық.
-Әр қатарда неше шаршыдан
?
-Неше қатар берілген
?
Қосу амалын көбейту амалымен алмастырып, мәнін
табайық.
Қолдану
«Пазл» әдісі
.
ЕБҚ
оқушыға тапсырма :
2-ге
көбейту кестесін құрастыру .
Дескриптор:
-көбейту
кестесін
толтырады(1б)
-бөлу
кестесін
толтырады(1б)
2-тапсырма
Ұжымдық жұмыс .
Санды
5-ке
көбейту
кестесін
пайдаланып, кестелерді толтыр.
-Берілген санды 5 бөлу үшін
көбейту кестесін қолданады .
5 * 6 = 30 25 : 5 =
5
5 * 7 = 35 30 : 5 =
6
5 * 8 = 40 35 : 5 =
7
5 * 9 = 45 40 : 5 =
8
Дескриптор:
-үлгі бойынша көбейтуді амалын
орындайды (1б)
- үлгі бойынша бөлуді амалын
орындайды .(1б)
3-тапсырма
.
к
өбейту кестесін пайдаланып бірінші кестені толтыр
.
Өзара кері амалдарды
қолданады
Топтық
жұмыс
1-топ
Үлгіге қарап, мысалдарды
шығар.
40 * 5 = 4 онд. * 5= 2 жүзд.=
200
200 : 5= 2 жүзд. : 5 = 4 онд.
=40
2 кг * 5 = 2бірл.кг * 5=
1онд.кг = 10кг
10л: 5 = 1 онд.л : 5 = 2бірл.л
= 2л.
30 мин : 5 = 3онд. : 5 = 6
бірл.мин = 6 мин.
25 ц : 5 = 2онд.5бірл.: 5 =
5бірл. ц = 5 ц
2-
топ
30, 5, 6 және 5, 1, 5 сандарын
пайдаланып, үш тура теңдік
құр.
30:6=5
5*2=10
30: 5=6
10:5=2
5*6=30
10:2=5
Дескриптор:
-сандарды пайдаланып бірінші
тура теңдік
құрады(1б)
- сандарды пайдаланып екінші
тура теңдік
құрады(1б)
|
Өрнектердің мәнін
табады
Суретті және үлгіні
пайдаланып, өрнектердің мәнін
табады
Шаршыларды санайды
.
Әр қатарды анықтайды
.
Пазл құрастыру арқылы 5 –ке
көбейту кестесін құрастырады
көбейту кестесін пайдаланып
бірінші кестені толтырады .
Өзара кері амалдарды қолданады
.
үлгі бойынша көбейтуді
шығарады
үлгі бойынша бөлуді
шығарады
сандарды пайдаланып, үш тура
теңдік құрады
теңдікті құру жолын
түсінеді
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Жарайсың
!
Өте жақсы
орындадың!
ҚБ
:
Бас
бармақ
ҚБ : 1-10
б
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Бірін-бірі
бағалау
|
Жұмыс
дәптері
Оқулық
№3,4
36,37-бет
Шаршылар
Суреті
Оқулық
слайд
Түсіндірме
А3
маркер
Үлгі
Көрнекілік
Слайд
түсіндірме
|
10 мин
Сабақтың
соңы
Бекіту
|
Саралау тапсырмасы
:
«Анықта»
әдісі
6-есеп
.
Дәптерге қабырғасының ұзындығы 6см тең шаршы
сыз.
ЕБҚ оқушыға тапсырма
:
8-есеп
Қандай сан шыққанын
анықта.
10+35=45
45:9=5
|
Қабырғалары тең шаршы сызады
.
Қосу амалымен орындайды
.
Қосындының мәнін 9-ға бөледі
.
|
Дескриптор:
- шаршы сызады
(1б)
ҚБ : 1-10
б
ЕБҚ Оқушыны бағалау :1 -10
б
Тамаша
!
|
Оқулық
№6, 35
–бет
№8
есеп
Смайликтер
|
Рефлекция
5
мин
|
« Алма ағашы»
әдісі
Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10
)
Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8
)
Бүгінгі сабақты
түсінбедім
(5,6 )
Үйге
тапсырма
№
7,
37-бет
|
Бүгінгі сабақта қандай мақсатқа жеткендігін
пысықтайды .Кері байланыс береді .
Біз
қандай мақсатқа жеттік?
Біз
не үйрендік ?
Сұрақтарына жауап береді
.
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Тапын!
|
Алма
ағашы
Алма суреттері
|