Басы
|
Ширату
жаттығуы:
- Ана тілі – көңіліңе гүл
егер,
Ана тілі - ғұмырым деп біле бер
Өзге тілде сөйлей білу – бір өнер,
Өз тіліңде сөйлей білу – шын өнер,- деп ақындарымыз жырлағандай,
ана тілі сабағын бастайық
3 топқа бөлу.
Шаршы. Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған..
Шеңбер. Сенде адамгершілік жоғары дамыған. Сен өз әріптесіңді
тыңдай аласың
Үшбұрыш. Саған басқарушылық
қасиет тән. Өз көздеген мақсатына қол жеткізуге барлық
мүмкіншілігіңді жасайсың.
Олай болса, біз
қазір топ болып, 3 топқа бөлініп жұмыс жүргіземіз. Әр топтың
жетекшісі өз тобынан жауап берген оқушыларды белгілеп
отырсын.
|
Геометриялық
фигуралар
|
Ортасы
|
Топтастыру. 3 топқа «Адам»,
«Қасқыр» «Табиғат» сөздері жазылған плакат беріледі. Осы сөздер
бойынша ойыңызға келген сөздер мен сөз тіркестерін жаза
береді..
Адам – тірі ағза, еңбектенеді,
сөйлейді, ойлайды, оқиды,қоректенеді.
Қасқыр – жыртқыш, ит – құс, бөрі, қомағай, табиғат перзенті, дала
тағысы, дала санитары
Табиғат-құбылыстар,тау,тас,күн,ай,жер,жануарлар,
өсімдіктер
Тапсырмалар 1. «Көксерек» сөзі
сендерге таныс па?
2. «Көксерек» кімнің шығармасы? Жазушы неліктен шығармасының
тақырыбын «Көксерек» деп атады?
3. «Көксерек» әңгімесінің шығу тарихына тоқталу.
«Көксерек» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын оқушылардың көмегімен
анықтау.
Оқиғаның мазмұнына
тоқталу.
1. Көксерек Қараадыр ауылында. 2.
Көксерек – түз тағысы.
3. Жекпе – жек.
1.«Көксерек» шығармасының идеясын түсінеді.
2. «Көксерек» әңгімесінің шығу тарихын біледі.
3.Оқушылар өз пікірлерін әңгіме желісімен талдайды.
4.Оқиғаның мазмұнына жоспар құрып, тұжырымдайды.
Сергіту сәті Жұмбақ шеше білейік
Күші десең, күші бар, Белестен шыққан бесті ит,
Тісі десең, тісі бар. Бүкір келген желісті
ит.
Торуылдап ауылды Бейғам елді іздейді,
Түнде жортар ісі бар. Малдан күдер үзбейді.
Ырғақты жаттығулар жасалады
Кубизм әдісі бойынша мына кубикті үш топқа кезекпе – кезек иіремін.
Қай қырының сұрағы түссе соған жауап бересіз.
1. Суретте. Көксеректің портретін суреттеңіз.
2. Салыстыр. Дала қасқыры мен Көксеректі салыстырыңыз.
3. Зертте. Қасқыр туралы тағы қандай шығарма білесіз?
4. Қолдан. Көксерек туралы ел адамдары не дейді?
5. Дәлелде. Көксеректі жауыздыққа итермелеген де, Құрмашқа ауыз
салдырған да қандай жағдай?
6. Талда. Көксеректің қатыгездігін қай тұстарда байқадыңыз?
1.Көксерек бейнесін суреттейді.
2. Дала қасқыры мен Көксеректі салыстырады.
3.Қасқыр туралы жан-жақты зерттейді.
4.Көксеректің жыртқыш аң екенін дәлелдейді.
5.Көксеректің қатыгездігін
талдайды.
|
Тірек
сөздер,
суреттер
|
Соңы
|
Екі жақты түсініктеме
күнделігі
Мәтіннен қатты әсер еткен тұстары
1. Адамдар қолынан қасқыр күшіктерінің өлтірілуі.
2. Құрмаштың күшікті бағып алуы мен Көксерек деп атауы.
3. Көксеректің алғаш рет табиғатқа қарап ұлуы.
4. Ауылға шабуы, Құрмашқа шабуыл жасауы.
5. Әжесінің қайғыруы. Құрмаштың қайтыс болуы.
Өз пікірің
Құрмаштың таза көңілі мен мейрімді жан екенін білдім.
Қасқыр табиғаттың бір бөлшегі. Қасқыр қашанда қасқырлығын
қылады
Шығармашылық жұмыс: Қасқырға
байланысты мақал – мәтел айтады.
Бағалау
Топта ортақ бағалау
парағын дағы тап-сырмалар нәтижесінде бағаланады Бағалау парағы
Рефлексия «Бағдаршам» Кері
байланыс
|
|