Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Сабақ: әдебиеттік оқу |
Мектеп: Б.Адамбаев тірек орта мектебі |
||||
Сынып: 3-сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
3.2.3.1.Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 3.3.1.1.Жоспар құру |
||||
Бағалау критерийлері |
Шығарма тақырыбын аша біледі |
||||
Шығарманың негізгі идеясын анықтай алады |
|||||
Дескрипторлар |
Шығарма мазмұны бойынша ашық сұрақтар құрастырады |
||||
Кейіпкенлерге мінездеме беру дағдылары қалыптасқан |
|||||
Мәтінге жоспар құрастыруды меңгерген |
|||||
Тілдік мақсат |
|
||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
|||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||
Не себепті......деп ойлайсыз? -Не себепті жазушы шығармасының тақырыбын «Көксерек» деп атады?
|
|||||
Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша |
|||||
|
|||||
Алдынғы оқу: |
Дереккөздерден ақпарат алу |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарлан ған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|||
Басы |
Ширату жаттығуы: - Ана тілі – көңіліңе гүл
егер, 3 топқа бөлу. Үшбұрыш. Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатына қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Олай болса, біз қазір топ болып, 3 топқа бөлініп жұмыс жүргіземіз. Әр топтың жетекшісі өз тобынан жауап берген оқушыларды белгілеп отырсын. |
Геометриялық фигуралар |
|||
Ортасы |
Топтастыру. 3 топқа «Адам», «Қасқыр» «Табиғат» сөздері жазылған плакат беріледі. Осы сөздер бойынша ойыңызға келген сөздер мен сөз тіркестерін жаза береді.. Адам – тірі ағза, еңбектенеді,
сөйлейді, ойлайды, оқиды,қоректенеді. өсімдіктер Тапсырмалар 1. «Көксерек» сөзі
сендерге таныс па? Оқиғаның мазмұнына
тоқталу. 1.«Көксерек» шығармасының идеясын түсінеді. Торуылдап ауылды Бейғам елді іздейді, |
Тірек сөздер, суреттер |
|||
Соңы |
Екі жақты түсініктеме
күнделігі Шығармашылық жұмыс: Қасқырға
байланысты мақал – мәтел айтады.
Топта ортақ бағалау
парағын дағы тап-сырмалар нәтижесінде бағаланады Бағалау парағы |
|
|||
Қосымша мәліметтер |
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1. 2. |