|
Білім беру ұйымының атауы: |
|
|||||||||||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||||||||||
|
Бөлім: |
Өнер |
|||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||
|
Күні: |
10.02.2025 |
|||||||||||||
|
Сынып: 3 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№61 сабақ. Ойнай білу де - өнер. «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 3.2.5.1 көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықта |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіннің композициялық құрылымын анықтайды. |
|||||||||||||
|
Құндылықтар: Ақпан айы: Жасампаздық және жаңашылдық |
Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Жасампаздық- бәрімізге өнеге |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақ тың басы 10 минут Топқа бөлу Өткенді пысықтау Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақтың соңы 13минут Бекіту Кері байланыс |
Сабаққа дайындық Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жылулық тәзбегі» әдісін пайдаланып, оқушыларға керемет көңіл- күй сыйлап, сабаққа дайындау «Қоржындағы асықтар» әдісі
«Жасырын ұяшықтар» әдісі Топтарға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады.Шыққан сұрақтарға топ бойынша жауап береді. Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып
Қой асығы демеңдер, Қолыңа жақса, сақа ғой. Жасы кіші демеңдер, Ақылы асса, аға қой. “Ойқозғау әдісі”. Бейнетаспаны тамашала, есіңе сақта жіне сұрақтарға жауап бер. -Асықтың жақтарын ата? (бүк, шік, алшы, тәйкі) -Асық ойнау үшін бізге не қажет? (шеңбер сызу, асықтар, ойыншықтар) -Асық қандай жануардан және қай сирағынан алынады? (қойдың артқы сирағынан) -Асық ойынының пайдасы қандай? (мергендік, дәлдік, ептілік) Ребусты шешейік.
Шешуі: асық және қой ЕБҚ Асық ойыны жайлы не білесің? Асық ойнап көргенсіңбе? Суретін салып, ол туралы айт. 3-тапсырма. Жеке жұмыс -Бүгінгі біздің оқып танысатын әңгіменің авторымен жақынарақ танысып алайық. Автор жайлы қысқаша дәптерге түсіру. 2-тапсырма. Топтық жұмыс -1. Оқулықтағы «Елдестің ойыны» мәтінін оқу
-Композиция, сюжет сөзін қай жерден естідіңдер? (Көркем еңбек пәні) -Мәтін неше бөліктен тұратын еді? (3-бөлік басы,ортасы,аяғы) -Оқушылар, ең алдымен композиция және сюжет ұғымымен танысып алайық. Себебі, қазір талдайтын мәтінді осы бойынша талдаймыз. Композиция-шығарманың құрылымы. Сюжет-шығармадағы оқиғалар тізбегі.
"Асық ату" әдісі Әр топтан бір оқушы шығып, асық атуға қатысады. Оқушы атқан асықтың санына сәйкес конверт алады. Конверттің ішінде сұрақ болады, оған жауап береді. Конверттің ішіндегі сұрақтар: Композициялық құрылымды талдау Әр топ мәтіннің таңдаған бөлігіне жауапты болады:
Екі қолға қаламсап ұстап музыка ырғағымен қаламсаптарды бір-біріне соғу арқылы қимыл қозғалыс жасайды
Дәптермен жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі:Аяқталу бөліміндегі жазбаға түсіндірме беріп көр.
ЕБҚ
2-тапсырма. Жұппен жұмыс. (онлайн-платформа: Wordwall) «Сәйкестендіру» ойыны: Сәйкестендіру арқылы сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар:
Үй тапсырмасы
Шығармашылық
жұмыс:
«Асықтар» әдісі Интербелсенді тақтадағы берілген асықтарды басу арқылы сабақтың қалай әсер еткендігін көрсетеді. Қызыл-түсініксіз Сары-орташа,сұрақтарым бар Жасыл-түсінікті. |
Бір-бірінің иығына қолын қойып, оның жақсы қасиетін айтады.
Топ атауларының мағынасын түсініп,бөлінеді.
Сұрақтарға жауап береді. Өткен сабақты есіне түсіреді
Шешендік сөздің мәнін айтады
Бейнетаспаны көреді Сұрақтарға жауап береді
Ребусты шешеді
Жеке жұмыс жасайды
Автормен танысады
Мәтінді оқиды
Композиция және сюжетпен танысады
Топтық жұмыс жасайды
Сұрақтарға жауап жазады
Оқушылар мұғаліммен бірге қайталайды.
Тапсырма орындайды
Жеке жұмыс жасайды
Тапсырманы орындайды, белсенді болады
Үй тапсырмасын алады
Оқушылар тақтадағы асықтарды басады.
|
Ауызша мадақтау әдісі «Жарайсыңдар! Тамаша!»
Ауызша мадақтау әдісі «Керемет!»
Дескриптор: Сұраққа жауап береді-2б
«Керемет!»
Ауызша мадақтау» әдісі «Жарайсыңдар балалар!»
Дескриптор: Ребусты шешеді,сұрақтарға жауап береді-1б
«Керемет жұмыс!»
Жарайсыңдар!
Дескриптор: Мәтінді оқиды-1б
Дескриптор: Композициялық құрылымды талдайды-1б
Жарайсыңдар!
Дескриптор: Топта жұмыс жасайды-2б
«Жарайсыңдар!»
«Тамаша жұмыс орындадыңдар!»
Жарайсыңдар, тамаша!
Дескриптор: Оқиғалар тізбегін жазады -2б
«Тамаша,жарайсың!»
Жарайсыңдар!
Дескриптор: Тапсырманы сәйкестендіреді -2б
Мен сендермен мақтанамын!
«Асықтар» әдісі
|
Презентация Суреттер
Оқулық https://wordwall.net/resource/68892616 Презентация
Жұмыс дәптері
Оқулық
https://youtu.be/0dIFxFDkc1I?si=5n2OD4XJzrBiK1XS
Презентация
Жұмыс дәптері
Оқулық
Оқулық
Презентация
Жұмыс дәптері
Асық
Конверттер
Оқулық
Музыка “Қаражорға”
Жұмыс дәптері
Оқулық
Сурет қиындылары
Презентация
https://wordwall.net/resource/68893918
Оқулық
Презентация
Кері байланыс тақтасы |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ, 3-сынып 61-сабақ
ашық сабақ, 3-сынып 61-сабақ
|
Білім беру ұйымының атауы: |
|
|||||||||||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||||||||||
|
Бөлім: |
Өнер |
|||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||
|
Күні: |
10.02.2025 |
|||||||||||||
|
Сынып: 3 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№61 сабақ. Ойнай білу де - өнер. «Елдестің ойыны» Оспанхан Әубәкіров |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 3.2.5.1 көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықта |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіннің композициялық құрылымын анықтайды. |
|||||||||||||
|
Құндылықтар: Ақпан айы: Жасампаздық және жаңашылдық |
Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Жасампаздық- бәрімізге өнеге |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақ тың басы 10 минут Топқа бөлу Өткенді пысықтау Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақтың соңы 13минут Бекіту Кері байланыс |
Сабаққа дайындық Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жылулық тәзбегі» әдісін пайдаланып, оқушыларға керемет көңіл- күй сыйлап, сабаққа дайындау «Қоржындағы асықтар» әдісі
«Жасырын ұяшықтар» әдісі Топтарға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады.Шыққан сұрақтарға топ бойынша жауап береді. Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып
Қой асығы демеңдер, Қолыңа жақса, сақа ғой. Жасы кіші демеңдер, Ақылы асса, аға қой. “Ойқозғау әдісі”. Бейнетаспаны тамашала, есіңе сақта жіне сұрақтарға жауап бер. -Асықтың жақтарын ата? (бүк, шік, алшы, тәйкі) -Асық ойнау үшін бізге не қажет? (шеңбер сызу, асықтар, ойыншықтар) -Асық қандай жануардан және қай сирағынан алынады? (қойдың артқы сирағынан) -Асық ойынының пайдасы қандай? (мергендік, дәлдік, ептілік) Ребусты шешейік.
Шешуі: асық және қой ЕБҚ Асық ойыны жайлы не білесің? Асық ойнап көргенсіңбе? Суретін салып, ол туралы айт. 3-тапсырма. Жеке жұмыс -Бүгінгі біздің оқып танысатын әңгіменің авторымен жақынарақ танысып алайық. Автор жайлы қысқаша дәптерге түсіру. 2-тапсырма. Топтық жұмыс -1. Оқулықтағы «Елдестің ойыны» мәтінін оқу
-Композиция, сюжет сөзін қай жерден естідіңдер? (Көркем еңбек пәні) -Мәтін неше бөліктен тұратын еді? (3-бөлік басы,ортасы,аяғы) -Оқушылар, ең алдымен композиция және сюжет ұғымымен танысып алайық. Себебі, қазір талдайтын мәтінді осы бойынша талдаймыз. Композиция-шығарманың құрылымы. Сюжет-шығармадағы оқиғалар тізбегі.
"Асық ату" әдісі Әр топтан бір оқушы шығып, асық атуға қатысады. Оқушы атқан асықтың санына сәйкес конверт алады. Конверттің ішінде сұрақ болады, оған жауап береді. Конверттің ішіндегі сұрақтар: Композициялық құрылымды талдау Әр топ мәтіннің таңдаған бөлігіне жауапты болады:
Екі қолға қаламсап ұстап музыка ырғағымен қаламсаптарды бір-біріне соғу арқылы қимыл қозғалыс жасайды
Дәптермен жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі:Аяқталу бөліміндегі жазбаға түсіндірме беріп көр.
ЕБҚ
2-тапсырма. Жұппен жұмыс. (онлайн-платформа: Wordwall) «Сәйкестендіру» ойыны: Сәйкестендіру арқылы сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар:
Үй тапсырмасы
Шығармашылық
жұмыс:
«Асықтар» әдісі Интербелсенді тақтадағы берілген асықтарды басу арқылы сабақтың қалай әсер еткендігін көрсетеді. Қызыл-түсініксіз Сары-орташа,сұрақтарым бар Жасыл-түсінікті. |
Бір-бірінің иығына қолын қойып, оның жақсы қасиетін айтады.
Топ атауларының мағынасын түсініп,бөлінеді.
Сұрақтарға жауап береді. Өткен сабақты есіне түсіреді
Шешендік сөздің мәнін айтады
Бейнетаспаны көреді Сұрақтарға жауап береді
Ребусты шешеді
Жеке жұмыс жасайды
Автормен танысады
Мәтінді оқиды
Композиция және сюжетпен танысады
Топтық жұмыс жасайды
Сұрақтарға жауап жазады
Оқушылар мұғаліммен бірге қайталайды.
Тапсырма орындайды
Жеке жұмыс жасайды
Тапсырманы орындайды, белсенді болады
Үй тапсырмасын алады
Оқушылар тақтадағы асықтарды басады.
|
Ауызша мадақтау әдісі «Жарайсыңдар! Тамаша!»
Ауызша мадақтау әдісі «Керемет!»
Дескриптор: Сұраққа жауап береді-2б
«Керемет!»
Ауызша мадақтау» әдісі «Жарайсыңдар балалар!»
Дескриптор: Ребусты шешеді,сұрақтарға жауап береді-1б
«Керемет жұмыс!»
Жарайсыңдар!
Дескриптор: Мәтінді оқиды-1б
Дескриптор: Композициялық құрылымды талдайды-1б
Жарайсыңдар!
Дескриптор: Топта жұмыс жасайды-2б
«Жарайсыңдар!»
«Тамаша жұмыс орындадыңдар!»
Жарайсыңдар, тамаша!
Дескриптор: Оқиғалар тізбегін жазады -2б
«Тамаша,жарайсың!»
Жарайсыңдар!
Дескриптор: Тапсырманы сәйкестендіреді -2б
Мен сендермен мақтанамын!
«Асықтар» әдісі
|
Презентация Суреттер
Оқулық https://wordwall.net/resource/68892616 Презентация
Жұмыс дәптері
Оқулық
https://youtu.be/0dIFxFDkc1I?si=5n2OD4XJzrBiK1XS
Презентация
Жұмыс дәптері
Оқулық
Оқулық
Презентация
Жұмыс дәптері
Асық
Конверттер
Оқулық
Музыка “Қаражорға”
Жұмыс дәптері
Оқулық
Сурет қиындылары
Презентация
https://wordwall.net/resource/68893918
Оқулық
Презентация
Кері байланыс тақтасы |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















