(4мин)
Басы
(4мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
2.Оқушыларды
түгелдеу.
3. Сыныпта
ынтымақтастық орта құру.
«Мотивациялық хат»
әдісі
Бұрынғы білімдерін
пысықтау
Scratch командаларын блоктарға
бөлу (сигналды карталар).
(Білу және түсіну
деңгейі)
|
Оқушылар партаның астында
жасырылған хатты алып оқиды. Хаттан сабаққа мотивация алып жақсы
көңіл-күймен назарларын сабаққа
аударады.
Оқушылар блоктардың атаулары жазылған сигналды карталарды
тақтадағы көрсетілген командаларға сәйкес
көтереді.
|
ҚБ: Жарайсың,
Керемет, Өте жақсы, Талпын
|
Хаттар
Слайд, сигналды
карталар
|
Ортасы
(4мин)
(5мин)
(5мин)
(5мин)
(10мин)
|
Жаңа материалды
меңгерту Scratch-тегі Келбет блогының
командаларын түсіндіру.
Жаңа сабақты
бекіту
Скретч командалары мен
қызметтерін сәйкестендіру тапсырмасы. (Талдау
деңгейі)
Сергіту
сәті
Қауіпсіздік
ережесі
Практикалық
жұмыс
Тәжірибелік жұмысқа бағыт
бағдар беру
«Жыл мезгілі» ойын жобасын
құрастыруда 2 көрініс қолданылды. Бірі – ойын өтетін орта,
екіншісі – ойын соңының көрінісі. Көріністі басқару скриптісі
оқулықта 4-суретте берілген. Ойыншы ойынды бастар алдында заттарды
орналастырып, үлгеретін уақытты жобамен
көрсетеді.
Оқушыларға берілген жобаның
көрініс скриптісін жазу ұсынылады.
Оқулықта берілген тапсырма А
деңгейі деп саналады.
В деңгей тапсырмасында
оқушыларға Scratch-тің фондар кітапханасынан фон
алып, ойынның басына 1 көрініс қосу
ұсынылады.
С деңгейінің тапсырмасында
оқушыларға ғаламторды пайдаланып Google-дан жыл мезгілдеріне
қатысты фон жүктеп алып, ойынның басына 1 көрініс қосу
ұсынылады.
В мен С деңгей
тапсырмалары А деңгей тапсырмасының жалғасы болып
саналады. (Қолдану және жинақтау
деңгейі)
|
Оқушылар берілген жаңа
тақырыпты мұқият тыңдайды.
Экранға назар
аударады
Дәптермен
жұмыс
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Барлық
оқушылар: А деңгейлік тапсырманы
орындайды.
Кейбір
оқушылар: В деңгей тапсырмасын
орындайды
Дарынды
оқушылар: С деңгей тапсырмасын
орындайды
|
ҚБ: Жарайсың, Керемет, Өте
жақсы, Талпын
Бірін бірі бағалау,
смайликтер
Алтын
жұлдыз
Күміс
жұлдыз
Қола
жұлдыз
|
Слайд
|
Соңы
(3мин)
(3мин)
(2мин)
|
Оқушылардан кім алтын, кім
күміс ал кім қола жұлдыз алғандарын сұрау, ауызша
мақтау.
А, В және С тапсырмасын
орындаған оқушыларды қол шапалақтап
қошеметтеу.
Рефлексия
«Жеміс ағашы»
әдісі Оқушылар тапсырмаларды
қаншалықты түсінгендігі туралы рефлексиядан
алынады.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар компьютерден тұрып
партаға отырады.
Оқушылар мұғаліммен бірге
белсенділік танытып, өз ойымен бөліседі.
Оқушылар
сабақ басында тақырыпты
қаншалықты түсінгендерін «Алма ағашы» әдісі арқылы
көрсетеді.
Үй тапсырмасын
күнделікке жазып алады
|
Шапалақ
әдісі
|
Слайд
Слайд
|