Материалдар / Ашық сабақ 3 сынып "Ерте ұйықтаймын!"

Ашық сабақ 3 сынып "Ерте ұйықтаймын!"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілінен (Т2) 3 сыныпқа арналған ашық сабақтың жоспары. №130 бұйрық бойынша жазылған сабақ жоспары, ашық сабақта немесе кәдімгі сабақта қолдануға өте ыңғайлы
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 3.Уақыт

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 3

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Ерте ұйықтаймын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

3.3.1.1* мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.3.4.1* мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

3.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу

Сабақтың мақсаты :

Оқушылардың барлығы:

Мұғалімнің көмегімен таныс сөздерден құралған қарапайым сөз орамдарының мағынасын түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі:

Таныс сөздерден құралған қарапайым сөз орамдарының мағынасын түсінеді.

Оқушылардың кейбірі:

Таныс сөздерден құралған қарапайым сөз орамдарының мағынасын түсінеді, еркін қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Шаттық шеңбері:

Мына сұлу әлемде,

Адам өмір сүреді.

Үлкен менен кішіге,

Күн сәулесін төгеді.

Шеңберде тұрып, кезекпен қасында тұрған балаға жақсы тілек айтады. Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!

Суреттер арқылы жаңа сабақты ашу.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және

мақсатымен таныстыру.

Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады.

Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!


Қолпаштау







Сабақтың ортасы

























1.Тыңда. Қайтала.
Сөздікпен таныстыру:

Жаңа сөздер:

Қашан?-когда?

Кейін -после

Кешке-вечером

Ерте-рано

Кеш-поздно


Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру жаттығуы:



2. Айтылым/Оқылым


Мен түске дейін мектепке барамын.

Сен түстен кейін биге/күреске барасың. Ол кешке футбол ойнайды. Сіз ерте /кеш жатасыз.


3. 1-тапсырма.

Мәтінді тыңда. Әлібек нешеде тұрады? Ол не істейді?

Саша нешінші сыныпта оқиды?

Ол кешке дейін не істейді?

Оның әрекеті дұрыс па?


4. Оқылым.

2-тапсырма.

Мәтінді оқып, қою әріппен жазылған сөздерге сұрақ қой.







5. 3-тапсырма

Айтылым. Суретпен жұмыс.

Тыңдалым,айтылым.



Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Мысалы:

Мен күнде ерте ұйықтаймын.


Жіктік жалғауларды қайталау:

Сен қашан тұрасың?

Сен түске дейін не істейсің?

Сен кешке не істейсің?



Айтылым/Оқылым

Оқушылар суретке қарап, тыңдайды,қайталайды, сөйлемдерді мәнерлеп оқиды.

Мәтін бойынша сұрақтарғ жауап береді.

Мен қашан мектепке барамы?

Сен қашан биге/күреске барасың?

Ол қашан футбол ойнайды?

Сіз қашан жатасыз?







Тыңдалым.Айтылым.

Мәтінді мұқият 2 рет тыңдайды, таныс емес сөздерге түсінік беріледі.






2-тапсырма

«Тез ойлан» әдісін қолдана отырып оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.



3-тапсырма

Оқушылар 3 топқа бөлініп, суреттерді сөйлетеді. (ЖИГСО әдісін қолдану) үш сурет үш топқа бөлініп беріледі.


«Бас бармақ»


Дескриптор:

-мәтін мазмұнын тыңдайды

-мәтінді оқиды

-сұрақтарға жауап береді

«Бас бармақ»


Дескриптор:

тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелейді;

- таныс емес сөздердің мағынасын анықтайды





Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды.




Дескриптор:

- сурет бойынша әңгімелейді.

- сұрақ қоя біледі.


Слайд







Слайд

Оқулық 73 бет












Слайд

Оқулық

74-75 бет


Сергіту сәті




6. Жазылым.

5 – тапсырма. Жазылым. Тиісті қосымшаларды жалғап жазады, дәптерлерін мұғалімге тапсырады.

Бұл менің інім. Ол таңертең жеті... ( -да, -де) тұрады. Жеті жырым... (-да, -де) тамақ ішеді. Түс... (-те, -ке) дейін мектепке барады. Ол түс.... (-кен, -тен) кейін ойнайды.

Дескриптор:

  • Көп нүктенің орнына қажетті қосымшаларды қойып жазады

  • орфографиялық нормаларды сақтайды



7. 6 – тапсырма. Сұрақтарға жауап бер



Айтылым.

Оқушылар тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап береді


Дескриптор: Оқушылар тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап береді

.




Сабақтың соңы

Үйге: 75 бет 7-тапсырма



"Жүрек жылуы" рефлексиясы

Оқушылар сабақтан алған жағымды әсерлерін стикерлерге жазып, тақтадаға журек суретіне жабыстырады.



ЖИ арқылы жасау
05 Желтоқсан 2021
981
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі