Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді:

    Оқу ісінің меңгерушісі: _________________

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Цифрлық сауаттылық

    Бөлім:

    2-бөлім: «Ойын құру»

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    15.12.2022ж

    Сыныбы: 3 «А»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Костюм ауыстыру.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    Сабақтың мақсаты:

    -программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асырады;

    Бағалау критерийлері:

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    -программалау ойын алаңында бірнеше костюмдермен жұмыс істейді;


    Ойлау дағдыларының деңгейі (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    -қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу

    Қызығушылықты ояту.



    5 мин





























    3 мин



































    Жаңа сабаққа кіріспе



    5 мин

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Амандасу.

    • Түгендеу


    Психологиялық ахуал

    Қол ұстасып бәріміз,

    Жылулықты сезейік.

    Шуақ шашқан күндей болып,

    Күлімсіреп жүрейік. Бірімізге-біріміз сәттілікті тілейік.

    Топқа бөлу: https://www.classtools.net/random-group-generator/ сайтынан «Топқа бөлу» әдісі арқылы 3 топқа бөлу.

    1-топ «Спрайт»

    2-топ «Көрініс»

    3-топ «Скрипт»

    Топтың ережесі:

    Тыныштық сақтау

    Белсенді болу

    Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.



    2. Үй тапсырмасын

    «Кім жылдам» әдісі

    https://wordwall.net/ru/ сайтынан

    (Cұрақ-жауап)

    Алдыңғы тақырып:

    «Ойын құру» бөлімінен.

    1.Ақпаратты енгізу құрылғысы?

    2. Ақпаратты шығару құрылғысы?

    3. Жобада көрініске қатысатын, белгілі бір іс-әрекетті орндайтын объект.

    4.Адам мен монитор арасындағы ара қашықтық канша см болу керек?




    1. Мұғаліммен амандасады.













    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.



















    Тест сұраққа жауап береді
























    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.















    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!


    Өзін-өзі бағалау

    №

    Аты-жөні

    «3»

    «4»

    «5»

    1

    Сабақтағы белсенділігім




    2

    Басқаларды тындауым




    3

    Өз пікірімді айтуым




    4

    Топ жұмысын қорғауға қатысуым




    5

    Қорытынды бағам




































    https://www.classtools.net/random-group-generator/



















    https://wordwall.net/ru/resource/32483475/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92











    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі.

    Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстырып, ой қозғау мақсатында сұрақ қою.



    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Спрайттың костюмін ауыстыру үшін Келбет блогының командаларын қолданамыз.

    Скриптіде костюмдерді ауыстыру үшін цикл қолданылады.



    Оқушылар сұраққа жауап береді.



    мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



    Презентация

    Интерактивті тақта



    file:///D:/The%20information%20for%20a%20disc/index.html

    4 мин

    Топтық жұмыс (ТЖ)

    «Адасқан әріптер»



    Жасырылған сөзді табады



    Дескриптор



    Түстерге қарап жасарылған сөзді табады.

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Өзін-өзі бағалау



    кескін қағаздар





    15 мин

    Жеке жұмыс (ЖЖ) №1-тапсырма:

    «Киіз үй» жобасын құрады. (оқулықтағы 49 бет)

    Scratch программалау ортасында «Киіз үй» жобасын құрады. Оқушылар практикалық тапсырманы орындайды.

    Дескриптор:

    - «Киіз үй» жобасын құрады.

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Өзін-өзі бағалау



    Цифрлық сауаттылық оқулығы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байділда Толқын Қажымұханқызы
    07 Ақпан 2024
    640
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 3 сынып Костюм ауыстыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 3 сынып Костюм ауыстыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақта 3 сынып бойынша Скретч программасында жаңа сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді:

    Оқу ісінің меңгерушісі: _________________

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Цифрлық сауаттылық

    Бөлім:

    2-бөлім: «Ойын құру»

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    15.12.2022ж

    Сыныбы: 3 «А»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Костюм ауыстыру.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    Сабақтың мақсаты:

    -программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асырады;

    Бағалау критерийлері:

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    -программалау ойын алаңында бірнеше костюмдермен жұмыс істейді;


    Ойлау дағдыларының деңгейі (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    -қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу

    Қызығушылықты ояту.



    5 мин





























    3 мин



































    Жаңа сабаққа кіріспе



    5 мин

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Амандасу.

    • Түгендеу


    Психологиялық ахуал

    Қол ұстасып бәріміз,

    Жылулықты сезейік.

    Шуақ шашқан күндей болып,

    Күлімсіреп жүрейік. Бірімізге-біріміз сәттілікті тілейік.

    Топқа бөлу: https://www.classtools.net/random-group-generator/ сайтынан «Топқа бөлу» әдісі арқылы 3 топқа бөлу.

    1-топ «Спрайт»

    2-топ «Көрініс»

    3-топ «Скрипт»

    Топтың ережесі:

    Тыныштық сақтау

    Белсенді болу

    Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.



    2. Үй тапсырмасын

    «Кім жылдам» әдісі

    https://wordwall.net/ru/ сайтынан

    (Cұрақ-жауап)

    Алдыңғы тақырып:

    «Ойын құру» бөлімінен.

    1.Ақпаратты енгізу құрылғысы?

    2. Ақпаратты шығару құрылғысы?

    3. Жобада көрініске қатысатын, белгілі бір іс-әрекетті орндайтын объект.

    4.Адам мен монитор арасындағы ара қашықтық канша см болу керек?




    1. Мұғаліммен амандасады.













    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.



















    Тест сұраққа жауап береді
























    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.















    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!


    Өзін-өзі бағалау

    №

    Аты-жөні

    «3»

    «4»

    «5»

    1

    Сабақтағы белсенділігім




    2

    Басқаларды тындауым




    3

    Өз пікірімді айтуым




    4

    Топ жұмысын қорғауға қатысуым




    5

    Қорытынды бағам




































    https://www.classtools.net/random-group-generator/



















    https://wordwall.net/ru/resource/32483475/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92











    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі.

    Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстырып, ой қозғау мақсатында сұрақ қою.



    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Спрайттың костюмін ауыстыру үшін Келбет блогының командаларын қолданамыз.

    Скриптіде костюмдерді ауыстыру үшін цикл қолданылады.



    Оқушылар сұраққа жауап береді.



    мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



    Презентация

    Интерактивті тақта



    file:///D:/The%20information%20for%20a%20disc/index.html

    4 мин

    Топтық жұмыс (ТЖ)

    «Адасқан әріптер»



    Жасырылған сөзді табады



    Дескриптор



    Түстерге қарап жасарылған сөзді табады.

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Өзін-өзі бағалау



    кескін қағаздар





    15 мин

    Жеке жұмыс (ЖЖ) №1-тапсырма:

    «Киіз үй» жобасын құрады. (оқулықтағы 49 бет)

    Scratch программалау ортасында «Киіз үй» жобасын құрады. Оқушылар практикалық тапсырманы орындайды.

    Дескриптор:

    - «Киіз үй» жобасын құрады.

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Өзін-өзі бағалау



    Цифрлық сауаттылық оқулығы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 3 сынып
    07.02.2024
    640
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байділда Толқын Қажымұханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации