Материалдар / Ашық сабақ 3 сынып Костюм ауыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 3 сынып Костюм ауыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақта 3 сынып бойынша Скретч программасында жаңа сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
470
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі: _________________

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Цифрлық сауаттылық

Бөлім:

2-бөлім: «Ойын құру»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

15.12.2022ж

Сыныбы: 3 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Костюм ауыстыру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты:

-программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асырады;

Бағалау критерийлері:

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

-программалау ойын алаңында бірнеше костюмдермен жұмыс істейді;


Ойлау дағдыларының деңгейі (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

-қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу

Қызығушылықты ояту.



5 мин





























3 мин



































Жаңа сабаққа кіріспе



5 мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

  • Амандасу.

  • Түгендеу


Психологиялық ахуал

Қол ұстасып бәріміз,

Жылулықты сезейік.

Шуақ шашқан күндей болып,

Күлімсіреп жүрейік. Бірімізге-біріміз сәттілікті тілейік.

Топқа бөлу: https://www.classtools.net/random-group-generator/ сайтынан «Топқа бөлу» әдісі арқылы 3 топқа бөлу.

1-топ «Спрайт»

2-топ «Көрініс»

3-топ «Скрипт»

Топтың ережесі:

Тыныштық сақтау

Белсенді болу

Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.



2. Үй тапсырмасын

«Кім жылдам» әдісі

https://wordwall.net/ru/ сайтынан

(Cұрақ-жауап)

Алдыңғы тақырып:

«Ойын құру» бөлімінен.

1.Ақпаратты енгізу құрылғысы?

2. Ақпаратты шығару құрылғысы?

3. Жобада көрініске қатысатын, белгілі бір іс-әрекетті орндайтын объект.

4.Адам мен монитор арасындағы ара қашықтық канша см болу керек?




1. Мұғаліммен амандасады.













Оқушылар 3 топқа бөлінеді.



















Тест сұраққа жауап береді
























Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.















Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

Талпын!


Өзін-өзі бағалау

Аты-жөні

«3»

«4»

«5»

1

Сабақтағы белсенділігім




2

Басқаларды тындауым




3

Өз пікірімді айтуым




4

Топ жұмысын қорғауға қатысуым




5

Қорытынды бағам




































https://www.classtools.net/random-group-generator/



















https://wordwall.net/ru/resource/32483475/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92











(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі.

Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстырып, ой қозғау мақсатында сұрақ қою.



Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Спрайттың костюмін ауыстыру үшін Келбет блогының командаларын қолданамыз.

Скриптіде костюмдерді ауыстыру үшін цикл қолданылады.



Оқушылар сұраққа жауап береді.



мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Презентация

Интерактивті тақта



file:///D:/The%20information%20for%20a%20disc/index.html

4 мин

Топтық жұмыс (ТЖ)

«Адасқан әріптер»



Жасырылған сөзді табады



Дескриптор



Түстерге қарап жасарылған сөзді табады.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Өзін-өзі бағалау



кескін қағаздар





15 мин

Жеке жұмыс (ЖЖ) №1-тапсырма:

«Киіз үй» жобасын құрады. (оқулықтағы 49 бет)

Scratch программалау ортасында «Киіз үй» жобасын құрады. Оқушылар практикалық тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

- «Киіз үй» жобасын құрады.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Өзін-өзі бағалау



Цифрлық сауаттылық оқулығы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!