Ашық сабақ 3 сынып Суды қалай тазартады

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 3 сынып Суды қалай тазартады

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сыныпқа арналған жараталыстану пәнінен ашық сабақ ҚМЖ сы
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

«Малайсары орта мектеп» КММ

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су.

Педагогтің аты-жөні:

Ноғайбай Алтынай

Күні:

24.04.2024жыл

Сынып: 3 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы

Суды қалай тазалайды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.3.3.4 суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсыну; 3.3.3.5 суды тазартуға арналған фильтрдің өз моделін ұсыну;

Сабақтың мақсаты

Суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсынады;

Суды тазартуға арналған фильтрдің өз моделін ұсынады;


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


I.Ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Амандасып алайық

Мақсаты: Музыка әуенімен қимылдар жасау арқылы ұяшықтарды ашып шыққан суреттер арқылы амандасу

Рисунок 1

І.Қызығушылығын ояту
"Көңіл күй таңда" әдісі

Мақсаты:Балалар гүл күлтешелеріне жазылған сөздерді таңдау арқылы көңіл -күйлерін айту


Интерактивті тақтадан қимылдарға қарап қайталап, қимылдар жасайды











көңіл -күйлерін айтады

Жарайсыңдар!


Интер тақта, слайд, интернет желісі










Слайд 4


ҰЖ: Топ атауы «Таңдау» әдісімен жүреді. Берілген принтер суреттерінен біреуін таңдап, топ атауын біледі.

1-топ «Зерттеушілер »тобы 2-топ «Алғырлар» тобы 3-топ «Тапқырлар » тобы

Принтерді таңдау арқылы топ атауларын біледі


Жарайсың!


Принтер-дің суреттері

































Сабақтың ортасы
































Білу.

5 минут












































Топ ережесімен таныстыру
1.Тыңдай білу 2.Ұйымшыл болу 3..Қол көтеріп жауап беру 4. Тобына көмек беру

МТ: Бағалау парақшасы «+1 тамшы »

Әр оқушының аты жазылған ұяшықтары бар.Сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыға +1 тамшыдан ұяшықтарына салынады.Сабақ соңында өз ұяшығына көп +1 тамшы жинаған оқушылар бағаланады









1-тапсырма Өткен сабаққа шолу «Тамшы» әдісі

1)1 килограмм картопты өсіру үшін неше литр су жұмсалады?

2)Адамға өсімдік пен жануарларға қандай су қажет?

3)Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады?

4)Судың ағынының күшінен не өңдіріледі?

5)Жер бетінде қандай сулар көп кездеседі?

6)Әр 100 литр ащы суға неше литр тұщы судан келеді?

МТ : Жаңа сабақ «Суды қалай тазалайды?»

Таза су мен лас судың айырмашылығы неде?

Судың ішіндегі бактериялар болады.

2-тапсырма ҰЖ «Кім көп біледі?»

Бұл су қоймаларынан су ішуге бола ма? Ауызсуды ішуге жарамсыз судан қалай ажыратуға болады?

Рисунок 3 Рисунок 4 Рисунок 5


Су қоймаларының ластану себептер

Зауыт, фабрикалардан

шыққан сарқынды су


Суды тұрмыстық қоқыстармен ластау









ФС.2-тапсырма ҰЖ «Ойлан және жауап бер» әдісі

Оқушылар ата-аналарыңмен бірге табиғат аясына демалып немесе сапарға шыққандарын бар ма?

Егер сіздердің алып шыққан суларыңыз тауысылып қалып, жанында тек көл мен өзен ғана болса не істер едіңіздер?

- Көл мен өзеннің суларын ішуге болмайды Себебі бактериялар мен микробтар болды..


ФС. 3-тапсырма
ТЖ «Мен зерттеушімін» әдісі

Зерттеп көрейік. Бұл зерттеуден судың тазарту жолын үйренеміз.

Керекті құралдар: стакандар ,су , топырақ, қасық , сүзгі, дәке ,қайшы

Зертте

Барлық топқа қажетті құралдар алдын-ала дайындалады. Бір мөлдір ыдысқа су құю. Ішіне ұсақ заттар салу. Суды осы заттардан қалай тазартуға болады деген сұрақ қою. Барлық топтар зерттеу жұмысының жоспарын жасайды. Жоспарды бүкіл сынып болып талдап, ең маңыздысын таңдау.

1. Су бетіндегі қоқыстарды қасықпен алу.
2. Не болды?

3. Қоқыстары бар суды кепсермен сүзу.
4. Кепсер тесіктерінен қандай заттар өтпей қалғанын анықтау.

5. Не себепті құм әлі де судың құрамында жүр? 6. Суды құмнан елеуіш арқылы тазарту.
7. Су алдыңғысынан тазарды ма?
8. Суды дәке мен сүзгіш қағаздардан өткізу. 9. Нәтижесін айту

Саралау: диалог және қолдау

Cергіту сәті

Үш топтың түстеріне байланысты А4 кағазбен қимыл жасау ( Балалар ғалымдардың зерттеуі бойынша әлемде 4 пайыз адам көзін жұмып қағаздың дыбысын есту арқылы оның түсін анықтай алады екен . Қызықпа сендерге бұл дерек? .Қазір бұны тексеріп көрейік пе? Жасап көреміз бе ? Қолдарына түрлі –түсті қағазды ала қойыңыздар.


4-тапсырма ЖЖ «Жұптасып жаса» әдісі

Саяхат кезінде суды қалай тазартуға болады?


Picture 1

Керекті құралдар: пластикалық бөтелке, стакандар ,су , құм, белсендірілген көмір, түрлі-түсті ұсақ ,ірі түрлі-түсті тастар , дәке ,қайшы

Рисунок 6

Саралау: Қарқын бойынша саралау Қарқыны төмен, қолдауды көп қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар арқылы көмектесемін


ЕБҚ :

Тапсырма судың пайдасын айтады.

Тұщы су тез қатады. Мұзды еріткеннен кейін оны таза су ретнде қолдануға болады

Рисунок 7 Рисунок 8

Топ ережелерімен танысады




5-6 балл орташа


7-8 балл жақсы


9-10 балл өте жақсы






















Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады












Ойларымен бөліседі





























Судың тазарту тәсілдерін айтады



























































Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.


























Бағалау парақшасымен таныстыру

















Дескриптор:

ұрақтарға жауап бере

алады 1балл

Бағалау
+1 Тамшы


















Дескриптор:

-таза су мен лас судың айырмашылы-ғын біледі.
1балл Бағалау +1 Тамшы









Дескриптор:

-ауыз суды ішуге жарамсыз судан ажыратуды біле алады. 1балл Бағалау +1 Тамшы








Дескриптор:

-су қоймала
рының ластану себептер
айта алады. 1балл Бағалау +1 Тамшы













Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді 1 балл

Бағалау +1тамшы






Дескриптор:

судың тазарту жолын үйренеді

1 балл

Бағалау +1тамшы






Дескриптор:

судың тірі ағзаларда және өлі табиғатта кездесетінін түсінеді.

судың негізгі табиғи көздерін салыстырады.

табиғи су көздерімен танысады.


1 - Бағалау критерийі

сұрақтарға жауап береді






















Дескриптор: саяхат кезінде суды тазартуға біледі

2 балл Бағалау +1тамшы

































Слайд 8-12












Слайд 13











































































стакандар ,су , топырақ, қасық , сүзгі, дәке ,қайшы

















































пластикалық бөтелке, стакандар ,су , құм, белсендірілген көмір, түрлі-түсті ұсақ ,ірі түрлі-түсті тастар , дәке ,қайшы













Суреттер



Слайд 17- 18


Сабақтың соңы

2 минут












2мин





2мин

IV.Сабақты қорытындылау
«Қолшатыр» әдісі «Сұрақ меннен жауап сізден»

1.Сабақтың тақырыбы ата

2.Суды қалай тазалауға болды?

3.Суды тазалау үшін не қолданады?

4.Өзен мен көлдердің суларын ішуге болама?

5.Қандай тәжірибе жасадық?


Оқушылардың білімін бағалау

Жинаған +1 тамшылары бойынша бағалау
5-6 балл орташа 7-8 балл жақсы
9-10 балл өте жақсы

Кері байланыс «Жеміс ағашы» әдісіЖаңа тақырып бойынша түсінгендерін білу мақсатында 3 түсті алмалар таңдату

Рисунок 9
Үй тапсырмасы:
78-79 бет оқу .Суды қалай тазалайды?



Бағалау +1тамшы
















1.Жасыл алма түсіндім


2.Сары алма сұрағым бар


3.Қызыл алма түсінбедім


Үйге тапсырмасын алады.




Дескриптор:

-сұрақтарға жауап бере

алады
1 балл

Бағалау +1тамшы





Мадақтау сөздерін айту








Кері байланыс жасайды
















Рисунок 10





Рисунок 11








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.00.2025
46
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі