Материалдар / Ашық сабақ 3 сынып Зат есім 18-20 жаттығу

Ашық сабақ 3 сынып Зат есім 18-20 жаттығу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2020
1357
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Жанды табиғат

Күні:20.01.2020ж

Сынып: 3 «В»

Мектеп: Г Титов атындағы №54 жалпы орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Асилова Н

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Зат есім 18-20 жаттығу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар жасай алады:. өз бетінше мәтіннің тақырыбын анықтайды, сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табады
Оқушылардың көбі жасай алады: грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып жазады, сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табуып сұрақтар құрастырады.
Оқушылардың кейбірі жасай алады: сөйлемнен сөз таптарына мысалдар келтіреді

Бағалау критерийлері

Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

Мәтінге тақырып қояды

Тыныс белгілеріне қатысты қателерді анықтайды

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, қазақ тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Мəтін түрлері мен құрылымдық бөліктері тақырыбына негізделіп меңгертіледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

(Ұ) Оқушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен айту арқылы

бір-бірлерімен амандасады.

Қайырлы күн, күнім, далам, орманым,

Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім,

Қайырлы күн, өсімдіктер, жəндіктер,

Қайырлы күн, барша тіршілік иесі.

«Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.

1-топ «Бақыт жалаулары»

2-топ «Арман жалаулары»

3-топ «Қуаныш жалаулары»

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

3.2.4.1 (МК; Ө; Т; Қ) Мәтінді түсініп оқып, ат қою. Мәтіндегі негізгі ойды анықтау.

Сөздікпен жұмыс жасау.

18-жаттығу. Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқиды.

Дескриптор

Мәтінге ат қояды.

Мәтіндегі зат есімдерді табады.

3.3.5.1 (МК; Ө; Т; Қ) Нақыл сөздерді қатесіз жазу. Мағынасына талдау жасау.

19-жаттығу. Нақыл сөздерді қатесіз көшіріп жазады. Нақыл сөздерге байланысты өз ойымен бөлісіп, топта талқылау жасайды. Оқушылардың дәлелдеу жасауында «өйткені», «себебі»,

«сондықтан» көмекші сөздерін қолданып сөйлеуіне басшылық жасалады

Дескриптор

Нақыл сөздерді қатесіз жазады

. Мағынасына талдау жасайды

3.4.2.3 (МК; Ө; Ұ; Қ) Кестені тиісті сөздермен толтыру.

20-жаттығу. Жалпы есім және жалқы есім тақырыбынан игерген білімдерін пысықтау мақсатында кестені тиісті сөздермен толықтырып айтады.

Дескриптор

Бас әріппен жазылатын сөздерді жазады.

Сөздердің мағынасын ажыратады.


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.












Дəптермен
жұмыс





Белсенді оқу тапсырмалары.




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Сабақтың соңы

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс парағы


Үйге тапсырма



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:



Тексерілді: Сатенбаева Ж



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ