Материалдар / Ашық сабақ 3 "В" сынып "Қыс мезгілі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 3 "В" сынып "Қыс мезгілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2020
756
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1 Бөлім


Мектеп: № 24 гимназия

Мұғалімнің аты-жөні : Байтикова А.С

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Күні: 20.11.20ж

Сынып: 3 «В»

Сабақ

Сабақ тақырыбы

Қыс мезгілі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

3.1.1.2 Сөздік қорды толықтыру

3.4.1.1 Тақырыпқа сәйкес сөз бен сөз тіркестерін қолданып сөйлем құрастыру.

3.5.1.2 Сөйлеу барысында жалғау түрлерін қолдану.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар төмендегіні меңгереді:

Қазақстан табиғаты туралы әңгімелейді. Сөз бен сөзді байланыстырып сөйлемдер жасайды

Оқушылардың көпшілігі:

Тапсырмалар орындауды меңгереді. Сөздік қоры артады.

Кейбір оқушылар:

Берілген тақырып бойынша негізделіп меңгертіледі

Бағалау критерилері

1.Жаңа сөздерді оқып, сөз, сөз тіркесі мен сөйлемдер құрай алады, қарапайым постер құрастырады.

2.Мәтінді оқиды, аударады. Қыс туралы түсінік береді, сұрақтарға жауап бере алады

3. Тапсырма орындағанда көптік, тәуелдік, жіктік жалғауларын қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

Тәуелдік жалғау, көптік жалғау

ойнаймын, шана

Құндылықтарды

дарыту

  • топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;

  • өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;

  • топтық жұмыстар, кретаивті шығармашылық ізденістер барысындағыеңбек және шығармашылық;

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет пәнімен байланыс

Алдыңғы меңгерілген білім

Көктем мезгілін еске түсірдік

90бет, «Көктем» өлең жатақа сұраймын

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақ басы



2 минут











3 минут

(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

«Ертеңгілік шеңбер»

Қайырлы күн, көздерім!

Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!

Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!

Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!

Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!

Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)

/оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/

«Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.

Қазір қай жыл мезгілі? 
-Ауа райы қалай болып тұр? 
-Бір жылда неше мезгіл бар? -

(Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Слайд












Слайд

Сабақтың ортасы

5 минут




5 минут







(Т) Балалар видеоролик көру.

1. Қыс мезгілінде не жауады?

2. Қыста ауа райы қалай өзгереді?

3.Қыс та күндер қандай болады?

4.Қыста адамдар қалай киінеді?

5. Қыста қандай мереке болады?

1 тапсырма

Мәтінмен жұмыс.

Балалар, мәтінді оқып,аударады,тапсырмалар орындайды

Сұрактарға жауап береді

-жылдың қай жыл мезгілі туралы айтылды?

-қыс айларын ата

-қыста не болады?

Бағалау: Смайлик

Сәйкестендір мәтін бойынша сөздерді

Түн қар жауады

Қыс ұзақ болады

Күндіз айлары

Қар соғады

Боран қысқа болады

Күн жауады

Кім тапқыр” ойыны мәтін бойынша адасқан әріптерді орын-орына қойып сөзді тап. Екі тілде айта біл

АҚАЛҚА

РАҚ

ЕЖЛТОҚАН

ҢТҚАРА

ҚАНПА

АНАШ

ҒЫҢАШ

Бағалау

Дәптермен жұмыс

1-тапсырма


Постер құрастыру


























Сабақтың соңы

3 мин

Мен ойнай .....

Сен ойнай ......

Сіз ойнай ......

Ол ойнай ......

2- тапсырма Көптік жалғауды жалғап жаз

Шана, шаңғы, бала, мезгіл

3- тапсырма Шана сөзін тәуелде

Менің ........

Сенің ........

Сіздің ........

Оның .......

Кері байланыс «Бір +, бір - »

Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту.

Оқушы мен мұғалім кері байланысы.

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

Сонымен біз.................деген шешімге келдік


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру:


Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


































«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 24 гимназиясы»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Shape2













Ашық сабақ

«Қыс мезгілі»



Өткізген: Байтикова А.С

Сынып : 3 «В»








Тараз қаласы











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!