Ашық сабақ 3сынып. Әдебиеттік оқу. Тақырыбы: Ат - ер қанаты. Атқа міндім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 3сынып. Әдебиеттік оқу. Тақырыбы: Ат - ер қанаты. Атқа міндім

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеу сабағы 3сынып. Пәні: Әдебиеттік оқу Тақырыбы: Ат - ер қанаты. Қастек Баянбай "Атқа міндім"
Материалдың қысқаша нұсқасы

«№28 IT мектеп – лицей» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі:Джакыпбекова Калила Адильходжаевна



   Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Өнер

Мұғалімнің аты-жөні

Джақыпбекова Қ.А

Күні:

11.02.2022ж

Сынып: 3Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ат - ер қанаты. Атқа міндім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу

Сабақтың мақсаты

- жанрлық ерекшеліктерді анықтайды;

- шығармада қажетті ақпаратты табады;

- шумақтарды салыстырады.


     Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


5 мин


















Жаңа білім

25 мин













































Бекіту

10мин








Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Оқу материалын жариялау. Бағалау тәсілін түсіндіріп кету. «Оюлар қоймасы» (әр жауап берген оқушы 1балл, 1ою алып отырады)


Білу 1-ші баспалдақ

Түсініп оқып, пікір білдіріп көрейік.

Мағынасын ашу

1. Ат – ердің қанаты. ЖАНРДЫҢ ҚАНДАЙ ТҮРІ

2. Жылқы – малдың патшасы.

3. Жылқының сүті – шекер, еті – бал.

Толықтыру

Түсіну 2-ші баспалдақ

Авторы туралы айту: тыңдалым

-Олай болса, бүгінгі сабақта «Атқа міндім» тақырыбындағы өлеңді оқып танысатын боламыз.

ЖАНРДЫҢ ҚАНДАЙ ТҮРІ

1. Баланың неге зәресі ұшып барады?

Шуу, жануар!

Бұл менің алғаш атқа мінгенім.

Желдірмек боп атымды,

Қысып қалдым тақымды.

Атым желіп жөнелді,

Қайтсем екен мен енді?

Батылдығым жоқ жаңағы,

Зәрем ұшып барады.

  1. Қай мақал – мәтелге сәйкес келеді?

Атым желіп жөнелді,

Қайтсем екен мен енді?

Батылдығым жоқ жаңағы,

Зәрем ұшып барады.

Қыза түсті құрғыр ат,

Құлақ кетті шыңылдап.

Ат жалына жабысып,

Қолым қалды қарысып.

  1. Баланың бойынан қандай сезім байқалды?

Тізгін жоқ сол қолдағы,

Қамшым жоқ оң қолдағы.

Құламасам болғаны,

Жыламасам болғаны,

Дүңкілдетіп даланы,

Атым шауып барады.

Күшімді сап ақырғы,

Қыса түстім тақымды.

Жер шетіне жеттім бе,

Мен ештеңе білмеймін,

Жоқ, енді атқа мінбеймін.

  1. Оқиғаның дамуы қалай өзгерді?

Ақыры атым тоқтады,

Қарсыдан жел соқпады,

Қорқынышым басылды,

Біткен құлақ ашылды.

Сол манағы қалпында,

Киіз үй тұр артымда.

Атам да тұр орнында.

Құстай ұшқан сияқты ем,

Ұзамаппын бірақ мен,

Қорыққанымды жаңағы,

Жұрт білмесе жарады.


Қолдану 3-баспалдақ

Өлеңнен не түсіндің?

Алғаш атқа мінген баланың жай – күйін қарасөзбен әңгімеле


Талдау. 4-баспалдақ

Екі шумақтағы өзгерістерді салыстыр

  1. Бірінші шумақ

Шуу, жануар!

Бұл менің алғаш атқа мінгенім.

Желдірмек боп атымды,

Қысып қалдым тақымды.

  1. Соңғы шумақ

Жер шетіне жеттім бе,

Мен ештеңе білмеймін,

Жоқ, енді атқа мінбеймін.

Ақыры атым тоқтады,

Қарсыдан жел соқпады,


Жинақтау. 4 баспалдақ

Білімлендтен тапсырма. Жұппен жұмыс

Дұрыс жауабын таңдау


Бағалау. 5 баспалдақ

Әрқайсысы өзінің қорқатын зат, құбылыс,судан, биіктіктен, жалғыздықтан, қараңғылықтан...

Қорқынышты қалай жеңуге болады?

Өз ойларын айту

Жаттығу жасайды.




















Себебі ат тоқтай қалды.

Себебі ат желіп жөнелді

Себебі ат шаппай қалды






Жақсы аттың қадірі мінгенде білінер


Түйе көп болса, жүк сыймас.








Қорқыныш

Қуаныш

Шаттық





Ат шабысын жылдамдатты


Ат шабысын тоқтатты


Ат шабысын жеделдетті












Бірінші шумақта алғаш рет атқа мінген бала суреттелсе, соңғы шумақта атқа енді мінбейтін бала суреттелген

Бірінші шумақта алғаш рет түйеге мінген бала суреттелсе, соңғы шумақта түйеге енді мінбейтін бала суреттелген







-Тапсырманы талқылап, өз пікірлерін білдіреді.

«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Дескриптор:

Өз пікірін білдіріп, мақал, нақыл сөздердің мағынасын ашады

1балл

1балл 1балл






Дескриптор:

Дұрыс ақпаратты табады:

1балл






Дескриптор:

Сәйкес келетін мақал – мәтелді табады.

1балл






Дескриптор:

Баланың бойынан қандай сезім байқалатындығын анықтайды

1балл




Дескриптор:

Оқиғаның дамуы қалай өзгергендігін анықтайды.

1балл






Дескриптор:

Өлеңдегі оқиғаны қарасөзбен айтады

1балл





Дескриптор:

Екі шумақтағы өзгерістерді салыстырады

1балл




Дескриптор:

Дұрыс жауабын таңдайды

1балл


Дескриптор:

Әр оқушы «қорқынышты» қалай жеңуге болады, өз ойларын айтады

2балл


Кері байланыс

5мин

Кері байланысты «Интервью» әдісі арқылы береді.

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты

болды?

Жинаған балдарын, оюларды санап, 10-балл- ертоқым, 8-7балл – жүген, 6-5балл қамшының жанына барып тұрады.

Оқу тапсырмасы:

«Атқа міндім» өлеңіндегі

сөздерді қолданып, өтірік өлең құрастыр.

Өлеңді мәнерлеп оқы.


Түсінгенін жазады.

Тапсырманы жазып алады.

ҚБ қойылады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2022
1746
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі