Басы
Ортасы
Соңы
|
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Берілген суреттер арқылы оқушылар бір
-бірімен амандасады. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді
анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Үй тапсырмасын
сұрау.
Дескриптор:
• сұрақтарға жауап
береді
Топқа бөлу. «Мамандықтар»
әдісі арқылы топқа
бөлінеді.
Сөздікпен жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне
жазып алады.
Кондитер -
кондитер
Қоспалар -
добавки
Суыту -
охлаждать
Еріту -
растворить
Безендіру -
украшать
Мәтіналды
жұмыс.
Сұрақтарды оқы, жауабын
мәтіннен тап.
Кондитер деген
қандай мамандық иесі?
Кондитерлік
фабрикаға барып көрдіңдер
ма?
Қазақстанда
қандай кондитерлік фабрика
бар?
Дескриптор:
Екі текеметті
салыстыр
Топтық жұмыс. «Үш
сұрақ» әдісі.
Топ болып диалогты рөлге
бөліп оқиды. Диалог бойынша келесі топқа үш сұрақ
қояды.
Дескриптор:
Жазылым. Жеке
жұмыс. Диалог бойынша сөйлемдердің
«дұрыс» немесе «бұрыс» екенін
жаз.
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Жазылым. Тақтамен
жұмыс
Сөйлемдерді толықтыр.
Етістіктерді жіктеп
жаз.
Дескриптор:
Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында
алған білімін қорытындылау.
Топтық жұмыс. «Жұмыртқаны
қуыр» әдісі. Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
Бағалау
Рефлексия.
«Теңге» әдісі арқылы
кері байланыс жасау.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен
тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып,
мұғаліммен бірге қайталап
айтады.
Сұрақтарды оқы, жауабын
мәтіннен тап.
Диалогті оқып,
сұрақтарға жауап береді.
Диалог бойынша
сөйлемдердің «дұрыс» немесе «бұрыс» екенін
жазады.
Сөйлемдерді толықтырады.
Етістіктерді жіктеп
жазады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
|
Кітап, қима қағаздар, интербелсенді
тақта
|