Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Мамандықтар әлемі |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Асилдин Ә.Е |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Еңбек адамдары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты белгі қойып оқи алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ формаларын ауызша тілде қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады: өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ формаларын жазбаша тілде қолдана алады |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы
Ортасы
Соңы |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Берілген суреттер арқылы оқушылар бір -бірімен амандасады. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Үй тапсырмасын сұрау. Дескриптор: • сұрақтарға жауап береді Топқа бөлу. «Мамандықтар» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.
Диқан - хлебороб,
земледелец Мәтіналды жұмыс. Топтық жұмыс. «Үш сұрақ» әдісі. Топ болып өлеңды оқиды. Өлең бойынша келесі топқа үш сұрақ қояды.
Дескриптор:
Жазылым. Жеке жұмыс. Сөйлемдерді толықтыр.
Дескриптор:
Сергіту сәті. Жазылым. Тақтамен жұмыс Еңбек адамдарының суретін тап.
Дескриптор:
Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында алған білімін қорытындылау. Топтық жұмыс. «Жұмыртқаны қуыр» әдісі. Сұрақтарға жауап береді. Дескриптор:
Бағалау Рефлексия. «Теңге» әдісі арқылы кері байланыс жасау.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып, мұғаліммен бірге қайталап айтады.
Сұрақтарды оқы, жауабын мәтіннен тап. Диалогті оқып, сұрақтарға жауап береді. Сөйлемдерді толықтырады. Сөйлемдерді толықтырады. Жұрнақтарды дұрыс жазады.
|
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою |
Кітап, қима қағаздар, интербелсенді тақта
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ, 4 - сынып, Еңбек адамдары
Ашық сабақ, 4 - сынып, Еңбек адамдары
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Мамандықтар әлемі |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Асилдин Ә.Е |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Еңбек адамдары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты белгі қойып оқи алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ формаларын ауызша тілде қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады: өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ формаларын жазбаша тілде қолдана алады |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы
Ортасы
Соңы |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Берілген суреттер арқылы оқушылар бір -бірімен амандасады. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Үй тапсырмасын сұрау. Дескриптор: • сұрақтарға жауап береді Топқа бөлу. «Мамандықтар» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.
Диқан - хлебороб,
земледелец Мәтіналды жұмыс. Топтық жұмыс. «Үш сұрақ» әдісі. Топ болып өлеңды оқиды. Өлең бойынша келесі топқа үш сұрақ қояды.
Дескриптор:
Жазылым. Жеке жұмыс. Сөйлемдерді толықтыр.
Дескриптор:
Сергіту сәті. Жазылым. Тақтамен жұмыс Еңбек адамдарының суретін тап.
Дескриптор:
Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында алған білімін қорытындылау. Топтық жұмыс. «Жұмыртқаны қуыр» әдісі. Сұрақтарға жауап береді. Дескриптор:
Бағалау Рефлексия. «Теңге» әдісі арқылы кері байланыс жасау.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып, мұғаліммен бірге қайталап айтады.
Сұрақтарды оқы, жауабын мәтіннен тап. Диалогті оқып, сұрақтарға жауап береді. Сөйлемдерді толықтырады. Сөйлемдерді толықтырады. Жұрнақтарды дұрыс жазады.
|
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою
Бағалау парағына балл қою |
Кітап, қима қағаздар, интербелсенді тақта
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз

















