Басы
Ортасы
Соңы
|
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Берілген суреттер арқылы оқушылар бір
-бірімен амандасады. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді
анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Үй тапсырмасын
сұрау.
Дескриптор:
• сұрақтарға жауап
береді
Топқа бөлу. «Мамандықтар»
әдісі арқылы топқа
бөлінеді.
Сөздікпен жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне
жазып алады.
Диқан - хлебороб,
земледелец
диірменші - мельник
жүргізуші - водитель
сатушы - продавец
есепші - бухгалтер
Мәтіналды
жұмыс.
Топтық жұмыс. «Үш
сұрақ» әдісі.
Топ болып өлеңды оқиды.
Өлең бойынша келесі топқа үш сұрақ
қояды.
Дескриптор:
Жазылым. Жеке
жұмыс. Сөйлемдерді
толықтыр.
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Жазылым. Тақтамен
жұмыс
Еңбек адамдарының суретін
тап.
Дескриптор:
Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында
алған білімін қорытындылау.
Топтық жұмыс. «Жұмыртқаны
қуыр» әдісі. Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
Бағалау
Рефлексия.
«Теңге» әдісі арқылы
кері байланыс жасау.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен
тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып,
мұғаліммен бірге қайталап
айтады.
Сұрақтарды оқы, жауабын
мәтіннен тап.
Диалогті оқып,
сұрақтарға жауап береді.
Сөйлемдерді
толықтырады.
Сөйлемдерді толықтырады.
Жұрнақтарды дұрыс
жазады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
|
Кітап, қима қағаздар, интербелсенді
тақта
|