Басы
Ортасы
Соңы
|
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Берілген суреттер арқылы оқушылар бір
-бірімен амандасады. Өткен сабақта өткен тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді
анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Үй тапсырмасын
сұрау.
Дескриптор:
• сұрақтарға жауап
береді
Топқа бөлу. «Мамандықтар»
әдісі арқылы топқа
бөлінеді.
Сөздікпен жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне
жазып алады.
Жіп -
нитка
Қайшы -
ножницы
Түйме
-пуговица
Ине -
иголка
Мәтіналды
жұмыс.
Сұрақтарды оқы, жауабын
мәтіннен тап.
Тігінші қандай
мамандық иесі?
Тігінші
мамандығына қызығасың
ба?
Тігінші киім
тіктіріп көрдің бе?
Дескриптор:
Топтық жұмыс. «Үш
сұрақ» әдісі.
Топ болып мәтінді оқиды.
Мәтін бойынша келесі топқа үш сұрақ
қояды.
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Тілдік
бағдар.
Жазылым. Тақтамен
жұмыс
Сөйлемдерді толықтыр.
Жақшаны ашып жаз.
Дескриптор:
Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында
алған білімін қорытындылау.
Топтық жұмыс. «Жұмыртқаны
қуыр» әдісі. Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
Бағалау
Рефлексия.
«Теңге» әдісі арқылы
кері байланыс жасау.
|
Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен
тақырыптарды қайталайды. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
Балалар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алып,
мұғаліммен бірге қайталап
айтады.
Сұрақтарды оқы, жауабын
мәтіннен тап.
Диалогті оқып,
сұрақтарға жауап береді.
Сөйлемдерді толықтырады.
Жақшаны ашып жазады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
Бағалау парағына балл
қою
|
Кітап, қима қағаздар, интербелсенді
тақта
|